Ma pasioneaza velele de citiva ani, am luat microbul dupa ce m -am plimbat o data cu barca unui prieten. Totusi, niciodata nu am reusit sa am o barca cu vele. Niciodata pina asta primavara, de Pasti, cind m -am hotarit ca asa nu mai merge si, la sugestia altui prieten , am inceput sa caut ceva convenabil pe ebay.de.
Tinta initiala era: orice barca, nu prea mare, usor de manevrat ca sa invatam si sa coste maxim 1000 euro. Toate aspectele au fost atinse cu exceptia "usor de manevrat". Abia dupa ce am terminat licitatia pe ebay am aflat mai in amanunt ce inseamna 470 si cu ce se maninca. Nu prea e o barca pentru incepatori. Dar asta e alta poveste.
Poate ca n -o sa va vina sa credeti dar s -a nimerit ca pina la urma am plecat singur. Cu tot cu drumul pina la Munchen si inapoi am cam depasit si tinta de pret, pentru ca a fost 1200 euro cu totul. Neamtul a fost extrem de amabil si de cinstit, mi -a atras atentia ca vopseaua e zgiriata in citeva locuri si, cind a auzit ca am venit singur si ca merg pina la Constanta, s -a crucit, a zis ca -s nebun si mi -a facut reducere de 100 euro.
Cum necum am plecat spre casa fara roata de rezerva la peridoc pentru ca sunt de o dimensiune ciudata, ceva de genul 400.8 si n -am gasit in ziua aia la magazinele de prin Munchen. Am venit cu pauza de somn la Arad si singurele probleme au fost pe centura la Bucuresti si pe autostrada la Drajna. Pe centura era sa intre un camion in remorca si sa -mi faca praf jucaria, a frinat pe ultimul milimetru, claxoane, nervi, injuraturi. Pe autostrada, la Drajna, la 150 de km de casa, dupa ce am mers 1500 km fara probleme, pana la roata din dreapta la peridoc, cauciucul facut praf. Pentru o asemenea situatie va recomand filmul "World Fastest Indian" din 2005 cu Anthony Hopkins. Acolo, in film, am vazut (mai demult, nu acolo in cimp ) cum sa fac o "cirja" pentru remorca si astfel am reusit sa ma tirii citiva km pina la intersectia autostrazii cu drumul de Slobozia. A durat vreo doua ore pina cind un prieten (din multii pe care i -am sunat) a gasit un alt prieten care are un magazin cu piese pentru utilaje agricole in Slobozia. Roata care imi trebuia este de dimensiunea unei roti de semanatoare (da, da ). Dupa inca o ora roata de semanatoare a fost montata, i -am multumit baiatului de la masini agricole si dupa inca doua ore am ajuns acasa.
La clubul Pinguin din Mamaia domnu' Clipa (proprietarul) si cei de pe acolo ma priveau cu un deosebit respect cind m -au vazut cu 470 -ul dar le -am marturisit repede ca sint incepator si ca "asta am gasit, asta am luat". Pina la urma, 470 -ul este o barca minunata, neamtul a fost cinstit si mi -a dat toate maruntisurile, si am reusit sa iesim pe apa, eu si fiu -meu, a treia zi dupa ce am ajuns in Constanta. Vreau sa va spun ca nu ne -am rasturnat niciodata (asa cum ne preziceau multi) si pina in august Siutghiolul era deja prea mic pentru noi, barca are viteza, nu gluma, daca stii "sa te dai" cu ea. Am fost asa de incintati de barca toata vara ca n -am reusit sa ii facem nici o poza pe apa, tot timpul eram prea grabiti sa ajungem si uitam aparatul acasa . Am doar citeva poze din Germania, facute de fostul proprietar si o schita gasita undeva pe net.
Cam asta e
Tinta initiala era: orice barca, nu prea mare, usor de manevrat ca sa invatam si sa coste maxim 1000 euro. Toate aspectele au fost atinse cu exceptia "usor de manevrat". Abia dupa ce am terminat licitatia pe ebay am aflat mai in amanunt ce inseamna 470 si cu ce se maninca. Nu prea e o barca pentru incepatori. Dar asta e alta poveste.
Poate ca n -o sa va vina sa credeti dar s -a nimerit ca pina la urma am plecat singur. Cu tot cu drumul pina la Munchen si inapoi am cam depasit si tinta de pret, pentru ca a fost 1200 euro cu totul. Neamtul a fost extrem de amabil si de cinstit, mi -a atras atentia ca vopseaua e zgiriata in citeva locuri si, cind a auzit ca am venit singur si ca merg pina la Constanta, s -a crucit, a zis ca -s nebun si mi -a facut reducere de 100 euro.
Cum necum am plecat spre casa fara roata de rezerva la peridoc pentru ca sunt de o dimensiune ciudata, ceva de genul 400.8 si n -am gasit in ziua aia la magazinele de prin Munchen. Am venit cu pauza de somn la Arad si singurele probleme au fost pe centura la Bucuresti si pe autostrada la Drajna. Pe centura era sa intre un camion in remorca si sa -mi faca praf jucaria, a frinat pe ultimul milimetru, claxoane, nervi, injuraturi. Pe autostrada, la Drajna, la 150 de km de casa, dupa ce am mers 1500 km fara probleme, pana la roata din dreapta la peridoc, cauciucul facut praf. Pentru o asemenea situatie va recomand filmul "World Fastest Indian" din 2005 cu Anthony Hopkins. Acolo, in film, am vazut (mai demult, nu acolo in cimp ) cum sa fac o "cirja" pentru remorca si astfel am reusit sa ma tirii citiva km pina la intersectia autostrazii cu drumul de Slobozia. A durat vreo doua ore pina cind un prieten (din multii pe care i -am sunat) a gasit un alt prieten care are un magazin cu piese pentru utilaje agricole in Slobozia. Roata care imi trebuia este de dimensiunea unei roti de semanatoare (da, da ). Dupa inca o ora roata de semanatoare a fost montata, i -am multumit baiatului de la masini agricole si dupa inca doua ore am ajuns acasa.
La clubul Pinguin din Mamaia domnu' Clipa (proprietarul) si cei de pe acolo ma priveau cu un deosebit respect cind m -au vazut cu 470 -ul dar le -am marturisit repede ca sint incepator si ca "asta am gasit, asta am luat". Pina la urma, 470 -ul este o barca minunata, neamtul a fost cinstit si mi -a dat toate maruntisurile, si am reusit sa iesim pe apa, eu si fiu -meu, a treia zi dupa ce am ajuns in Constanta. Vreau sa va spun ca nu ne -am rasturnat niciodata (asa cum ne preziceau multi) si pina in august Siutghiolul era deja prea mic pentru noi, barca are viteza, nu gluma, daca stii "sa te dai" cu ea. Am fost asa de incintati de barca toata vara ca n -am reusit sa ii facem nici o poza pe apa, tot timpul eram prea grabiti sa ajungem si uitam aparatul acasa . Am doar citeva poze din Germania, facute de fostul proprietar si o schita gasita undeva pe net.
Cam asta e
Atașamente
Ultima editare: