Ai inchiria o barca in Romania ?

Hello , ati inchiria o barca cu vele pe Marea Neagra , o saptamana ? Dar una cu motor ? Daca da , ati angaja un skipper sau v-ati descurca singur ?
 
Hmmmm...Marea Neagra...

Hello , ati inchiria o barca cu vele pe Marea Neagra , o saptamana ? Dar una cu motor ? Daca da , ati angaja un skipper sau v-ati descurca singur ?

Eu prin a inchiria un velier in Romania,la Marea Neagra, inteleg sa-mi iau familia si sa petrecem o saptamina pe mare...in echipajul deja consacrat pe un velier de 11-12 m...raspunsul meu este NU...!
Pe Marea Neagra... as merge cu unul sau mai multi prieteni ,iesiri de sfirsit de saptamina. Pentru a sta o saptamina pe mare...poate la un curs de navigatie pentru "A", sau perfectionare in conditii mai speciale...idei ar putea fi in acest sens...
Partea cu "motor" eu o ignor complet...nu as merge din proprie initiativa cu un "fier de calcat" niciodata...
Todeauna m-am simtit bine cind printre membrii echipajului a fost cineva cu cunostiinte solide de manevrarea velierului si navigatia traditionala , de la care sa am ce invata, ...sunt fel si fel de skipperi...prefer sa-l cunosc dinainte...chiar pe forum... deci daca nu e skipper ma descurc si fara...
Din cite am vazut litoralul Romanesc are multe lipsuri pentru un charter ...cel putin deocamdata...compar cu nordul Adriaticii... Arad-Trieste 840 Km din care 760 pe autostrada , Arad-Constanta 750 din care aprox 300 pe autostrada... :mad:

P.S. Bineinteles velierul trebie sa fie in conditii bune, dotari minime, dar totul in stare de functionare.
 
Eu prin a inchiria un velier in Romania,la Marea Neagra, inteleg sa-mi iau familia si sa petrecem o saptamina pe mare...in echipajul deja consacrat pe un velier de 11-12 m...raspunsul meu este NU...!
.

Multumesc pentru raspuns , din pacate domnu' Vali , in ideea noastra de a gasi clienti la inchirierea barcii luate in coproprietate , am inceput cu stangul . Stii de ce ? Pentru ca nu e autostrada ( corect ) , si ca nu prea sunt atractii ... in comparatie cu Croatia . Asta inseamna ca ne vom rezuma doar la clientii din estul romaniei , caci pentru cei din vest , Croatia e mai aproape. Si tot ne raman 1/2 din romani , asa ca avem ce face .

Insa , daca ar fi autostrada , domnule Pilgrim , ati veni cu familia , in echipajul deja consacrat , o saptamana , la Marea Neagra ?
 
Insa , daca ar fi autostrada , domnule Pilgrim , ati veni cu familia , in echipajul deja consacrat , o saptamana , la Marea Neagra ?

Cu familia, pe litoralul romanesc, sa stau o saptamina pe o barca inchiriata...NU...
Sesizez o nota de sarcasm in postul dumneavoastra, dar cred ca e nejustificata....comparati 800 Km pe autostrada cu drumul din Arad pina la Constanta...via Bucuresti( l-am facut de multe ori pentru cursurile facute pina acum...).
Nu cred ca e oportun sa ne lansam intr-o comparatie de genul conditiile pe litoralul Romansec( ma refer la modul in care esti tratat, costuri, locuri de vizitat, golfulete si alte delicatese...) versus conditiile din insulele Croate, Grecesti, Italiene...etc
Revenind la aspectul constructiv, parerea mea este ca un curs tinut de un skipper cu experienta, constind in iesirea o saptamina pe mare si numai pe mare ,in echipaj de 5+1 , chiar si in extrasezon daca meteo permite ..., suna mult mai mult decit atractiv...
Marea Neagra e foarte imprevizibila , sub o indrumare adecvata se pot invata multe ...eu cred ca se poate folosi aceasta nisa de invatare - aprofundare - perfectionare in organizarea si conducerea unui velier , folosind ca baza un velier dotat cu minumul necesar in stare perfecta de navigatie.
E o idee care v-ar putea ajuta...organizati cursuri serioase incepind de la nivelul baza pina la cel avansat , cred ca ar fi clienti mai multi decit pentru charter, fara a mai lua in considerare uzura velierelor in sistemul charter...
Mi-ar placea sa evitam "domnule Pilgrim...", numele meu este Stefan...sau simplu pilgrim...nu tin la eticheta...tin la continut...
 
...din pacate domnu' Vali ... Asta inseamna ca ne vom rezuma doar la clientii din estul romaniei , caci pentru cei din vest , Croatia e mai aproape. Si tot ne raman 1/2 din romani

NO COMMENT....

priviti realitatea domnule Ambrozie...citi din Bucuresti merg sa inchireze veliere in alte zone decit pe litoralul Romanesc....? , o simpla tura prin marinele Croate si veti gasi foarte multi ...citi romani "din est" ,armatori, tin velierele in marinele din Grecia, Turecia, Croatia...?...eu am vazut multi...intrebatii de ce nu vin la Mangalia sau in portul Tomis....
 
Pentru un bucurestean - incepator, care vrea sa se dea cu vele 1 saptamana optiunile sunt cam astea :

1. Romania sau Bulgaria. 80-90% conditii similare. Aceeasi mare, oamenii sunt cam la fel. Ei au totusi mai multe barci si cu o oferta variata, sigur preturile sunt mai mici (am cautat eu pentru toamna asta si am gasit pe la 1300 E / sapt pentru 6 persoane) + 700 E - skipper-ul. deci avantaj Bulgaria.
Totusi, notam avantaj Romania pentru ca o sa ai skipper in limba romana.

Pana la Varna eu fac cam 3h30, pana la Constanta 5-7 ore. Avantaj Bulgaria.

2. Grecia.

10 ore pana in salonic si inca vreo 2 ore pana in zona Sporades / Skiatos de unde te poti imbarca. Asta daca nu ai chef sa te imbarci direct din salonic.

O multime de insule, oameni ff bine pregatiti, barci cu duiumul, preturi putin mai mari totusi.

3. Croatia.

Toata lumea o lauda, plina de insule si deja cu traditie in yachting, totusi pana acolo din Bucuresti faci 2 zile. Sa zicem 3 zile dus/intors. Pentru mine este prea departe.

Mai ramane varianta cu avionul, insa preturile deja cresc serios si lucrurile incep sa nu mai fie comparabile.

Vor fi clienti o multime care vor dori sa se dea cu barca si in Ro, insa eu prefer Grecia sau Bulgaria, pentru ca in principiu mi-e sila de tot ce inseamna litoral romanesc.b-)
 
Multumesc pentru raspuns , din pacate domnu' Vali , in ideea noastra de a gasi clienti la inchirierea barcii luate in coproprietate , am inceput cu stangul . Stii de ce ? Pentru ca nu e autostrada ( corect ) , si ca nu prea sunt atractii ... in comparatie cu Croatia . Asta inseamna ca ne vom rezuma doar la clientii din estul romaniei , caci pentru cei din vest , Croatia e mai aproape. Si tot ne raman 1/2 din romani , asa ca avem ce face .

Insa , daca ar fi autostrada , domnule Pilgrim , ati veni cu familia , in echipajul deja consacrat , o saptamana , la Marea Neagra ?

De acord cu Pilgrim, hai sa nu ne mai domnim atata, ca nu suntem domnisoare de salon, ci gogeamitea golanii de balta :). Uite cum vad eu treaba, daca gresesc, pune-ma la punct, Robert, ca nu ma supar. Adevarul e ca, excluzand Delta, litoralul nostru nu prea are ce oferi, si Delta e oricum un capitol separat, care nu are legatura cu barci de clasa A, si pe care il vom trata ulterior. Cred ca pentru litoralul nostru un velier clasa A de peste 30' e bun pentru ce a spus Pilgrim, adica instruire, dar si pentru weekend-uri in gashca, de exemplu o croaziera pana la Sf. Gheorghe si inapoi, cu mancare de peste adevarata si balaceala. Avantajul e ca nu te risti in drumul vapoarelor, care e mai la larg. In cazul asta, treaba nu prea e fezabila, ca doar in weekend nu se face treaba suficienta pentru amortizarea barcii si restul de cheltuieli. Plus ca nici conditiile meteo la Marea Neagra nu sunt cele mai bune pentru charter. M-am lovit de multe ori de probleme din-astea, comparand conditiile de la noi cu avantajele altor tari, pe diferite domenii de activitate.

Mult mai potrivita mi se pare zona Egeei pentru piata de charter din Ro, din urmatoarele motive:
1. Ai ce vedea, incepand de la istorie si peisaje extraordinare pana la gradul de civilizatie al oamenilor.
2. Romanii vor prefera oricand un skipper conational de incredere in dauna altor natii, ca vorba aia, am crescut in aceeasi caruta :)
3. E destul de accesibil de ajuns, mai ales pentru cei din sudul si estul tarii, singura problema fiind carnatii de bulgari.
4. Infrastructura e excelenta, si preturile sunt competitive la marine, intretinere etc, fiindca la ei nu s-a inventat termenul Mazare ;)
5. Conditiile sunt propice navigatiei pe o perioada mai lunga, deci treaba e mai fezabila dpdv economic.

Astea sunt doar ce-mi vine momentan in minte, or mai fi ele. Nu cunosc insa multe chestii - concurenta, reglementari locale etc. Am o ruda bazata la Pireu, care activeaza tot in domeniul naval, si ma gandesc sa o contactez pentru detalii. Hai sa dezbatem treaba aici, ca potential sunt sigur ca este.

App Robert, no offence, dar cred ca trebuie sa schimbi putin modul de abordare, asa incat sa creezi o empatie in cadrul discutiilor. Omul trebuie sa se identifice cu tine ca sa se creeze o relatie sanatoasa. Sunt sigur ca esti foarte bazat in veliere, te respect pentru ce ai facut pana acum, dar nu trebuie sa fii perceput ca un business-tzar :). Pe mine pana intr-un punct deja m-ai cucerit, chiar daca am inceput discutia mai violent la topicul despre Mac, da asa sunt eu cateodata, mai pitbull. Oricum, pentru aia mi-am luat deja na-na la cur de la admin :D, asa ca daca ai ceva de spus, ti-am zis ca am stomacu tare ;). Hai sa detaliem mancarea asta cu charteru', ca s-ar potrivi tare cu ceea ce vreau eu sa fac de acum incolo.
 
Ultima editare:
Eu unul consider ca pana nu face cineva primul pas ... toti or sa mearga prin Bulgaria, Grecia sau Croatia.
Din cate stiu eu parca nu e nimeni in Romania care sa ofere asa ceva (charter sau inchiriere de veliere pe Marea Neagra). :confused:
Personal, ma gandesc foarte serios la asa ceva (cumpararea unui velier nou sau sh) si mai cu prietenii mei, mai cu prietenii prietenilor mei sa incep sa il dau la inchiriat.

Nu cred ca 1 saptamana o sa fie prima miscare. Cred ca mai rentabil este cu ziua (plecat de dimineata si venit seara inapoi). Dupa ce piata romaneasca a serviciilor de pe litoral o sa se obisnuiasca cu prezenta velierelor "de inchiriat" atunci o sa se poata si mari numarul de zile. Si mai e o chestie, una e sa inchiriezi o super barca pe o zi (nerentabil dupa parerea mea) si alta e sa duci 4-5 persoane sa faca baie in larg, sa vada delfinii sau sa traga putin de vele pe un velier mai putin elegant insa dotat cu ceea ce trebuie pt o iesire in larg...

Piata este inca la inceput ... iar cererea eu o estimez destul de mare.

Nu imi plac barcile cu motor insa ma gandeam si la varianta asta. Asta-vara un tip cu un RIB modificat a facut bani buni plimband turistii intre plaja dintre Saturn si Venus si Olimp / Vama Veche. Durata cursei: 40 de minute (Saturn/Venus - Olimp - Vama Veche - Saturn/Venus). Tarif: 20 RON/persoana. Curse pe zi: 7-8. Capacitate: ~ 16 persoane. Asa cum va ziceam pe un alt thread, eu sunt din zona, lucram remote pe plaja dintre Saturn si Venus iar pe tip l-am vazut toata vara facand manevra asta (nu a contat ca era marti sau weekend, barca era full). Din lipsa de altceva ... clientii vin.

Daca se poate cu RIB-ul ... o sa se poata si cu velierul.

Aaaaa si inca o chestie: eu ajung din Bucuresti in Mangalia in aproximativ 3 ore (indiferent de sezon, weekend sau de ora) :rock:. Secretul: la iesirea de pe autostrada fac la stanga spre Cochirleni. Drumul care trebuie tinut este:
Cochirleni - Rasova- Ion Corvin - Adamclisi - dreapta la iesirea din Adamclisi spre Sipote !! - stanga in Sipote inspre Negru Voda - Cerchezu - Negru Voda - Mangalia. Asta era drumul meu secret insa de anul asta a fost marcat ...

:sail:
 
App Robert, no offence, dar cred ca trebuie sa schimbi putin modul de abordare, asa incat sa creezi o empatie in cadrul discutiilor. Omul trebuie sa se identifice cu tine ca sa se creeze o relatie sanatoasa. Sunt sigur ca esti foarte bazat in veliere, te respect pentru ce ai facut pana acum, dar nu trebuie sa fii perceput ca un business-tzar :). .

Vali , o mica istorie : acum 6-7 ani posedam o afacere aparent infloritoare in domeniul designului si amenajarilor interioare , al productiei de mobila personalizata .Spun aparent pentru ca , in ciuda vremurilor bune , afacerea mergea totusi prea chinuit fata de cata creativitate si munca investeam eu in ea . Cauza era o persoana care fura ( cazul clasic - dar am aflat prea tarziu ) pentru ca eu ii acordasem atat de multa incredere incat nu imi trecea prin cap sa o controlez . Iar la un moment dat un tip agramat si negricios m-a informat ca era noul stapan al afacerii mele....pentru ca Iuda ma vanduse cu totul , pentru foarte putini arginti , de fapt pentru multele datorii ale negriciosului la camatari. Nu ma intrebati ce s-a intamplat pana la urma cu ei ...

Si atunci m-am plictisit si m-am scarbit de lumea afacerilor "clasice" . De fapt ma plictisisem de jigodii . M-am bucurat ca am langa mine cea mai frumoasa familie si am asumat ca din acel moment nu voi mai face altceva decat sa ma apropii si sa lucrez si sa traiesc langa oamenii frumosi , care iubesc barcile ( destul de idealist , sigur ca da )
Insa ..deh ...De asta m-am implicat foarte tare in Neptun Yacht , de asta am reusit sa schimb Codul Fiscal si nivelul accizelor , de asta am impulsionat revistele , expozitiile si vanzarile de barci din Romania . De asta am mers la toate expozitiile internationale si am carat inapoi tone de carti si reviste , de asta m-am implicat in ycrr si in scoala de la ycrr , de asta le-am facut si le voi face in continuare pe toate : pentru ca , in domeniul barcilor exista pasiune , iar sansa de a lovi de jigodii este parca un pic mai mica . Sigur ca acum am nasul muuuult mai fin si miros jigodiile de la departare ...dar parca in randul oamenilor cu "microb de barci " - vorba lui Giacopo , nu sunt chiar asa multe .

Si nu vreau sa fiu perceput ca un business tzar , dar eu am facut o profesie , o afacere , din ceea ce voi dezvoltati doar ca pasiune , ca hobby . E firesc sa dedic mult mai mult timp decat voi acestui domeniu , pentru ca eu asta fac zi de zi . Si investesc mult in asta . Am nevoie de voi si ma bucur ca existati . Voi imi furnizati multe satisfactii sau intrebari , critici sau sugestii . Din randurile pasionatilor , ca voi , imi gasesc clientii si prietenii . Eu insumi sunt un mare pasionat de barci.

Si nici macar nu cred ca le stiu pe toate :iupi:. dar tocmai d'aia vreau sa le aflu pe toate !:skip:
 
Charter in Romania

Vesti bune : exista !
Hai sa va mai spuno istorie : la de-acum celebrul RBS 2008 , ajunge in standul meu un tip simpatic care imi spune ca el viseaza de mult sa aiba o corabie cu panze si ca acest fior i l-a insuflat celebra " Toate panzele sus !" , carte pe care el o adora si inca o mai citeste si la varsta asta . Tipul asta , numit Hardila ( ! ) - porecla de rocker greu , detine un club de rock in Bucuresti si umbla vara pe bicicleta , iar diminetile il prind vrajind ultimele gagici din fata terasei lui din Vama Veche . Ma credeti sau nu , o luna si jumatate mai tarziu pupa ( la propriu ) derivorul unui superb Bavaria 50 Cruiser proaspat sosit la Mangalia. Nici lui nu i-a venit sa creada ca visul i se implinise , pentru ca el spera ca asta va fi undeva peste 2-3 ani...
 

Atașamente

  • IMG_0896.jpg
    IMG_0896.jpg
    34.8 KB · Vizualizări: 161
  • IMG_0895.jpg
    IMG_0895.jpg
    36.9 KB · Vizualizări: 117
  • IMG_0903.jpg
    IMG_0903.jpg
    36.5 KB · Vizualizări: 109
  • IMG_0904.jpg
    IMG_0904.jpg
    32.8 KB · Vizualizări: 99
  • IMG_0905.jpg
    IMG_0905.jpg
    40.3 KB · Vizualizări: 126
  • IMG_1005.jpg
    IMG_1005.jpg
    35.4 KB · Vizualizări: 122
  • IMG_0986.jpg
    IMG_0986.jpg
    36.4 KB · Vizualizări: 135
  • IMG_0954.jpg
    IMG_0954.jpg
    37 KB · Vizualizări: 123
  • IMG_0934.jpg
    IMG_0934.jpg
    35.8 KB · Vizualizări: 133
  • IMG_0952.jpg
    IMG_0952.jpg
    51.9 KB · Vizualizări: 142
Continuare - charter in Romania

Dupa ce a plecat televiziunea si prietenii au cinstit ultimele picaturi de Rum del Habana , ne-am apucat sa montam catargul pana noaptea tarziu .

Am verificat si noi , dupa aceea , sa nu mai ramana nici o resursa lichida ne consumata si a doua zi barca iesea in primele probe de mare...

Acest tip si aceasta barca sunt elementele primei oferte de charter in Romania , care functionat in vara asta , la Mangalia . Functioneaza si acum , asa ca , daca va doriti o barca , chiar si saptamana asta sau saptamana viitoare spuneti-mi si se poate iesi cu ea , fie si numai pentru cateva ore sau un weekend .

Sunt planuri mari pentru 2009 , iar barca asta probabil ca va petrece iarna in Grecia .
 

Atașamente

  • IMG_0967.jpg
    IMG_0967.jpg
    39.7 KB · Vizualizări: 71
  • IMG_1007.jpg
    IMG_1007.jpg
    31.9 KB · Vizualizări: 65
  • IMG_1012.jpg
    IMG_1012.jpg
    35.8 KB · Vizualizări: 67
  • IMG_1020.jpg
    IMG_1020.jpg
    34.8 KB · Vizualizări: 61
  • IMG_1021.jpg
    IMG_1021.jpg
    35.6 KB · Vizualizări: 64
  • IMG_1013.jpg
    IMG_1013.jpg
    38.3 KB · Vizualizări: 66
Ei Robert, cu asta trebuia sa incepi atunci cand ai intrat pe forum. Adica sa ne spui si noua cu cine avem de-a face, ca si noi suntem circumspecti ca si tine vizavi de cei care ne abordeaza. Ma bucur ca ai reusit sa faci ceea ce-ti place, dar tot mai ai putin de munca la partea de comunicare cu gashca. Oricum, cu mine ai dat-o pe brazda, ca eu ma simt bine in pielea mea indiferent de interlocutor sau de cati bani am in buzunar. Consider deci ca mi-am facut un prieten de valoare, fiindca povestea ta se aseamana binisor cu a mea.

App de YCRR si Timofei: spuneai ca Timofei a facut multe pentru iahtingul din Ro. Stii ce a facut la concret Timofei pentru mine si alti cativa? Dupa ce am luat A-ul in 2006, m-am trezit ca in 2007 trebuie sa decartez peste 30 de bulioane (la Ceronav!) ca sa reobtin aceeasi categorie! Bineinteles ca ar fi trebuit firesc sa fac cursurile la YCRR ;). Asa ca din partea mea japcarii de la YCRR sunt liberi sa-si caute fraieri, ca de la mine nu vor vedea vreodata vreun banut.
 
Ultima editare:
Ma bucur pt reusita tipului ala ... desi banii au venit pe filiera Vama Veche dar asta e cu totul alta poveste.

Apropo, inchirierea se face pe bune sau ma declar "var" cu el ??

:sail:
 
Ma bucur pt reusita tipului ala ... desi banii au venit pe filiera Vama Veche dar asta e cu totul alta poveste.

Apropo, inchirierea se face pe bune sau ma declar "var" cu el ??

:sail:

Bravo lui, baiat destept, si-a tras destul de la segmentul de piata vamaiot, si decat sa arunce banii pe alte rahaturi, macar si-a luat un velier sanatos. In Ro nu se merita sa faci treaba pe bune, decat daca vrea clientul sa deconteze. Eu m-as declara var cu el, da sa dea pt asta o bere la Comandante :)
 
Inchirierea se face atat pe bune , cat si pe cumetrie , in sensul ca are el un cumatru caruia nu ii ia bani , ca sunt prieteni !:noroc:
Si berea la "El Comandante " ( asa se numeste clubul lui ) e parca mai rece , la o masa unde se discuta despre vele. Sunt sigur ca toti velistii sunt bineveniti ata la bord cat si la bar .
Pe bune , cand ajungeti in Bucuresti , spuneti si facem o intalnire marinareasca la el.
Asta asa , ca sa ne spuna el cum e cu ...filiera vamaiota si de ce fetele ghinioniste privesc barcile dinspre pupa .
Intrebare tehnica : De unde privesc barcile fetele norocoase ?:confused:
 
Consider deci ca mi-am facut un prieten de valoare, fiindca povestea ta se aseamana binisor cu a mea.

Multumesc ...si sper ca sunt si oameni care invata din povestile altora , nu au nevoie doar de shuturile primite in cur(s)ul propriu...ca sa ma exprim in termeni de navigatie maritima...

Prietenia ta e pretioasa .
 
App de YCRR si Timofei: spuneai ca Timofei a facut multe pentru iahtingul din Ro. Stii ce a facut la concret Timofei pentru mine si alti cativa? Dupa ce am luat A-ul in 2006, m-am trezit ca in 2007 trebuie sa decartez peste 30 de bulioane (la Ceronav!) ca sa reobtin aceeasi categorie! Bineinteles ca ar fi trebuit firesc sa fac cursurile la YCRR ;). Asa ca din partea mea japcarii de la YCRR sunt liberi sa-si caute fraieri, ca de la mine nu vor vedea vreodata vreun banut.

Treaba sta asha : YCRR are , ca orice organizatie romaneasca , atat un "miez" (in cazul asta de buna calitate ), cat si o "coaja" sau portiuni de coaja care de obicei trebuiesc curatate cu grija pentru ca put . (- ca la branza, pour les connaisseurs )

Daca ai acceptat aceasta comparatie atunci accepta si faptul ca ycrr nu poate multumi pe "toata lumea" , iar acolo aproape "toata lumea" este orice altceva numai proprietar de barca cu panze , nu !

Ref la scoala : ordinul nr.534/22-06-2007 nu a fost initiat de ycrr . Iar ca dovada iti aduc aminte ca in prima perioada YCRR nici nu a organizat cursuri pentru A si B conform noilor reglementari , pentru ca fusese prins pe picior gresit , pur si simplu . Interesul acestei legi a fost clar directionat catre/de la Ceronav si nu catre/de la YCRR . Sigur ca nu Timofei este responsabil ca ai facut cursul in neconformitate cu o lege ce a venit cu 1 an mai tarziu , ci tu , ca nu ai citit in stele ca asa va fi. ;)

Dincolo de sarcasmul de care iar o sa fiu acuzat :rock: , stiu in ce tara traim .
Daca YCRR ar fi stiut ce reglementari vor veni , s-ar fi pregatit , ca sa ia crema cursantilor . N-a stiut , va spun sigur.

Iar domnul Timofei personal a finantat , din pura pasiune , cativa ani buni , activitatea YCRR . Il stimez si il respect , desi suntem intr-o relatie ce s-a racit de mult ( si fara sa fi fost vreodata ca o lava ) .
Insa , fara dansul , am fi fost azi cu 10 ani in urma . Pe bune.
 
...
Acest tip si aceasta barca sunt elementele primei oferte de charter in Romania , care functionat in vara asta , la Mangalia . Functioneaza si acum , asa ca , daca va doriti o barca , chiar si saptamana asta sau saptamana viitoare spuneti-mi si se poate iesi cu ea , fie si numai pentru cateva ore sau un weekend .....

salut Robert .... stii vorba .... ce nu te omoara te face mai puternic ....
care sint conditiile pentru charterul de o zi? cit costa de persoana si care este numarul minim de persoane? mai este cineva interesat?
 
Am cam deviat de la subiect , vorbind de YCRR . Propun infiintarea unui thread separat daca e de asa mare interes . Eu am vazut si partile bune ( cele care conteaza de fapt ) si partile ...naspa( mult mai putine ) , si pe care realitatea oricum le amendeaza , pana la urma .
 

Back
Sus