Ajutor - Suzuki DF 2.5 S

Nu la ala ma refer, ci la maneta mica gri de pe lateralul motorului, cea care da drumul la benzina cand pornesti motorul. Iar piulita cu reglaj la care ma refer nu se vede decat daca scoti carcasa motorului si se afla in capul manetei amintite.
 
După aproape un an de stat in beci cu apa in el, după ce am căzut cu motorul Suzuki df2.5 in Dunăre, astăzi am primit uleiurile de motor si de cizma, si m-am apucat de reparat la el. Am scurs uleiurile din motor, am desfacut carburatorul, l-am bolii de apa si l-am uscat, am pus uleiurile înapoi si benzina in rezervor, iar după 3-4 sfori, a pornit. L-am oprit rapid si l-am pus într-o galeata cu apa si i-am făcut proba vre-o 5 minute. Merge ca înainte. Acum aștept pompa electrică de la peapa.ro si mă duc sa caut un loc de proba pe Mureș sau Olt! Credeam ca nu ii mai dau de cap după atâta timp de stat cu apa in el dar vad ca merge!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
In Septembrie 2012 am închiriat cu niște amici o nava ca sa mergem la pescuit. Am plecat din Tulcea pe bratul Crisan-Caraorman unde urma sa pescuim. Din Tulcea pana la locul de campare am umflat kaboat-ul si cand am ajuns l-am pus la apa si l-am legat de nava. Am rugat amicii sa mă ajute si sa imi dea motorul sa il instalez pe barca dar erau ocupati cu alte treburi așa ca m-am hotărât sa il montez singur. Am luat motorul si l-am pus pe marginea navei ai am coborât in pneumatica. M-am întins si am luat motorul de pe nava cu mana stânga iar cu dreapta mă tineam de balustrada navei, iar picioarele erau in pneumatica. Pneumatica era legată cu o coarda destul de lunga si a început sa se indeparteze iar eu împreuna cu ea pana nu am mai ajuns cu picioarele si am căzut in apa, motorul fiind la mine in mana stânga. Si uite așa am căzut cu motor, iphone si un nokia in Dunăre. Bineinteles ca toată săptămâna amicii au făcut misto de mine si eu de ei pe tema asta, dar s-a terminat cu bine si cu regretul ca am ajuns pana acolo si nici măcar o tura nu am putut da cu barcuta mea carata atâtea sute de km
 
Clasica balaceala din cauza barcii netinute strans la ponton in timpul imbarcarii ;)

Iata deci o nota buna pentru marca Suzuki si motorasul de 2 jumatate si pentru Iuliutz care a reusit aducerea lui la viata!
 
Va salut cu respect, Am o problema in care va cer sfatul si tot odata ajutorul. Pe scurt am achizitionat un Motor Parsun F20 ABWL-EFI de la uniboats tulcea in luna martie pe data de 3 , dupa 2 saptamani a inceput sa curga benzina pe langa furtun la capacul unui injector , la-m dus la ei a stat 7 zile Motivul a fost ca producatorul a montat alta serie de furtune fata de cel recomandat tot de el , in luna august la inceput sa ars pompa electrica de benzina ( inalta), ma-m intors din nou la ei ,au spus ca producatorul a solicitat schimbarea gratuita la toate modelele echipate cu acel tip de pompa , bun au schimbat si pompa ,intre timp motorului au inceput sa ii scada nr de ture acum nu depaseste mai mult de 2640 ture elicie pas 9 gasind ulei pe elicie ( el neavand mai mult de 9 ore funcionare ) .Si acum incepe problema in data de 30-08-2024 am ajuns din nou la ei de data asta cu motor si toate materialele pe care mi le-au dat la achizitionare ( rezervor acte si kitul de schimb )pe baza de proces verbal in care am specificat toate problemele avute si pe care le are , solicitand schimbarea motorului sau restituirea integrala a sumei , dupa 2 zile a inceput cu filmulete ca uite turatia si in gol si in sarcina el facand proba intrun bazin de apa , ia-m spus ca ce face el nu are nici o relevanta motorul neintrand in sarcina sunt egala cu zero toate filmuletele lui , atunci sa legat de barca , ca nu e buna barca , ia trecut si cu asta dupa care liniste , a venit cu o amenintare ceva de genul ca va inchiria o barca si il va pune pe apa trimitandu-mi filmulete cu functionarea ireprosabila ceeia ce nu sa intamplat , de 2 zile liniste , mentionez ca cu fiecare pas de elicie pe care il la-m pus turatia a scazut cu aproximativ 300 ture la pas de 8 turele au ajuns la 2400 , din ultima discutie cu ei a reiesit faptul ca firma lor nu schimba motoarele si nici nu inapoiaza bani , un sfat , va multumesc
 

Back
Sus