Mai de mult, pe aici pe undeva, Levy, parcă, sau Vali nu mai îmi aduc aminte exact cine, îşi imagina ce bine ar fi dacă şi-ar face o barcă, cu care să meargă pe Dunăre şi în Deltă, şi care să fie propulsată de un motor cu abur, căci combustibil s-ar găsi pe malul apei, iar apă .... Mi s-a înfipt adânc în minte acest post şi m-am gândit de multe ori la el pentru că nici mie, care vreau să mă ştiu independent de orice pompă de benzină, conductă de gaz sau priză electrică, nu-mi displace această idee. Nu am făcut nimic însă în a căuta ceva informaţii pe această temă.
Am ezitat mult până să încep acest topic.
Am ezitat că o asemenea temă la noi, în Ro., ar putea fi hilară.
Dar dacă s-a făcut un topic despre schimbat becuri, mi-am zis ce mai contează unul despre motoare cu abur.
(Parcă văd că sâmbătă dacă o să vin şi eu la Buciu la bază, nu o să pot să mă apropii de locul de împrietenire pentru că o să mă fugăriţi cu pietre, iar admin-ul o să-mi dea interzis pe forum 10 ani .)
Am ezitat pentru că nu am cunoştinţe, mai bine zis nu cred, ca în Ro. să existe aşa ceva. Şi oameni care să se priceapă la aşa ceva. Motoarele voluminoase şi de negăsit şi combustibil adevărat (cărbune) pentru acestea ridică serioase probleme la noi pentru o astfel de barcă.
Totuşi mai experimentaţii Vali şi/sau Vicenţiu, care stau mai aproape de Dunărea, într-un port cu tradiţie, ar putea să ne spună câte ceva despre acest tip de barcă şi, mai ales, motor/sistem de propulsie.
Ce ziceţi este fezabil la noi aşa ceva? Aş găşi în Ro. un motoraş pe abur cât de mic să-mi fac şi eu o bărcuţă ca cea visată de Levy sau vali? Ca cel care propulsează bărcile de aici : http://www.selway-fisher.com/Steamup20.htm#INDIAN
Bănuiesc că la imperialişti s-ar găsi asemenea motoare, dar la nişte preţuri la care nu vreau să mă gândesc.
Aşa că lăsaţi schimbatul becurilor şi să vorbim de bărci cu motoare pe abur.
P.S. Poate cu ocazia asta o să-l cooptăm pe forum şi pe socrul meu care a fost mecanic şi pe locomotive cu abur şi o să-mi găsesc un aliat în familie cu care să mă dau cu barca .
Am ezitat mult până să încep acest topic.
Am ezitat că o asemenea temă la noi, în Ro., ar putea fi hilară.
Dar dacă s-a făcut un topic despre schimbat becuri, mi-am zis ce mai contează unul despre motoare cu abur.
(Parcă văd că sâmbătă dacă o să vin şi eu la Buciu la bază, nu o să pot să mă apropii de locul de împrietenire pentru că o să mă fugăriţi cu pietre, iar admin-ul o să-mi dea interzis pe forum 10 ani .)
Am ezitat pentru că nu am cunoştinţe, mai bine zis nu cred, ca în Ro. să existe aşa ceva. Şi oameni care să se priceapă la aşa ceva. Motoarele voluminoase şi de negăsit şi combustibil adevărat (cărbune) pentru acestea ridică serioase probleme la noi pentru o astfel de barcă.
Totuşi mai experimentaţii Vali şi/sau Vicenţiu, care stau mai aproape de Dunărea, într-un port cu tradiţie, ar putea să ne spună câte ceva despre acest tip de barcă şi, mai ales, motor/sistem de propulsie.
Ce ziceţi este fezabil la noi aşa ceva? Aş găşi în Ro. un motoraş pe abur cât de mic să-mi fac şi eu o bărcuţă ca cea visată de Levy sau vali? Ca cel care propulsează bărcile de aici : http://www.selway-fisher.com/Steamup20.htm#INDIAN
Bănuiesc că la imperialişti s-ar găsi asemenea motoare, dar la nişte preţuri la care nu vreau să mă gândesc.
Aşa că lăsaţi schimbatul becurilor şi să vorbim de bărci cu motoare pe abur.
P.S. Poate cu ocazia asta o să-l cooptăm pe forum şi pe socrul meu care a fost mecanic şi pe locomotive cu abur şi o să-mi găsesc un aliat în familie cu care să mă dau cu barca .
Ultima editare: