Si apropo de containere, sunt barci offshore, de generatie mai noua ce-i drept, facute special pentru containerizare, la lungimi de pana la 39 de picioare. Arata ciudat, lungi si inguste, dar au totusi calitatile si certificarea offshore. Un prieten care bantuie prin Asia voia sa-si trimita prin container un lighean de Mac 26 in Indonezia sa se balaceasca pe acolo cu el, fiindca "iti trebuie o viata sa ajungi pe apa pana acolo, si daca treci prin Marea Rosie si Aden, iti fura somalezii pana si zaharul din ceai"
.
Au inceput unii in USA sa construiasca un motor-sailer special conceput pt a intra intr=un container normal de 40 de picioare. Situl lor e:
http://www.containeryachts.com/ [/QUOTE]
Interesant concept. Sunt însă convins că nu e deloc ieftin, iar ideea de a-mi trimite barca în Bahamas urmând ca eu să iau avionul şi să mă dau cu ea pe tărâmuri exotice, cred că e deosebit de birocratică.
Când am văzut prima schiţă a acestui motovelier anorexic, m-am dus imediat cu gândul că până la trimaran mai sunt doar doi flotori lipsă. :sail:
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Au inceput unii in USA sa construiasca un motor-sailer special conceput pt a intra intr=un container normal de 40 de picioare. Situl lor e:
http://www.containeryachts.com/ [/QUOTE]
Interesant concept. Sunt însă convins că nu e deloc ieftin, iar ideea de a-mi trimite barca în Bahamas urmând ca eu să iau avionul şi să mă dau cu ea pe tărâmuri exotice, cred că e deosebit de birocratică.
Când am văzut prima schiţă a acestui motovelier anorexic, m-am dus imediat cu gândul că până la trimaran mai sunt doar doi flotori lipsă. :sail: