Domnilor , sa trecem la barci mari : BAVARIA YACHTBAU este cel mai mare santier producator de barci cu vele din Europa . Ce stiti despre asta ? Ce modele vi se par interesante ?
Urmărește clipul video de mai jos pentru a vedea cum să instalezi siteul nostru ca o aplicație web pe pagina ta principală.
Notă: This feature may not be available in some browsers.
Eu stiu doar de nefericitul accident din 2005 cu un Bavaria 42 Match din Croatia cu chila desprinsa....
Tragedy on the Adriatic
Am citit doar articolele aparute pe net, si probabil doar o mica parte din ele. Din pacate asta era primul lucru ce mi-am adus aminte citind despre Bavaria.
Domnilor , sa trecem la barci mari : BAVARIA YACHTBAU este cel mai mare santier producator de barci cu vele din Europa . Ce stiti despre asta ? Ce modele vi se par interesante ?
Domnilor , sa trecem la barci mari : BAVARIA YACHTBAU ...
Am citit doar articolele aparute pe net, si probabil doar o mica parte din ele. Din pacate asta era primul lucru ce mi-am adus aminte citind despre Bavaria. Oricum, nu vreau sa fac reclama negativa le nimeni, poate cel mai bine sterg cele scrise....
Cu tot respectul domnule Ambrozie , ceea ce am citit pe net despre Bavaria m-a facut sa ma uit de pe mal la asemena ambarcatiuni. Nu am navigat cu Bavaria, dar ma intreb care este motivul pentru care in forumuri nu se lauda nimeni cu Bavaria....? Mai mult pe amicidellavela, aceasta marca este foarte desconsiderata .
Cind am auzit ca si in Romania apar importatorii de veliere, am simtit ca se fac progrese in acest domeniu...de ce din multitudinea de marci cu traditie v-ati oprit asupra acesteia...?
Sper ca intrebarile puse de mine, fara a se dori a fi agasante, isi vor gasi un raspuns.
Barcile Bavaria sunt destinate pietelor dezvoltate, chiar daca sunt mai ieftine decat concurenta. Va mai curge multa apa pe Dambovita pana sa fie considerate accesibile macar varfurilor clasei medii din Ro. Multi velisti romani viseaza poate la un iaht ca al lui Timofei, dar numai cheltuielile colaterale detinerii unei asemenea jucarii sunt peste suportabilitatea multor oameni care si-ar permite asa ceva. Daca intretinerea e 5-6 mii de euro/an, daca mai punem impozitul, cheiajul, consumabilele necesare croazierei, cheltuielile din croaziera - marine, tranzit log, cumparaturi etc, rezulta un cost cam piperat pentru o joaca scurta in timpul verii. E drept ca exista oameni care isi permit asta, dar nu cred ca ii veti gasi pe acest forum
Fiind pasionat de aspectele tehnice, as discuta cu dvs despre asta in primul rand. Stiu ca este considerat cel mai performant santier din Europa, folosind polimerizarea in mediu controlat, transferul ergonomic al produselor decofrate spre zona de echipare, iar volumul de productie e mare fata de alti fabricanti, costurile fiind optimizate. Se pare totusi ca grupul Finot i-a intrecut deja la ergonomia productiei, dupa cum rezulta din numarul din octombrie al Professional Boatbuilder. Aici etapele sunt automatizate, trecandu-se de la laminarea manuala la "infujectie" automatizata, adica infuzie + injectie in matrite inchise, plus debavurarea robotizata dupa decofrare. Ce este totusi de apreciat la Bavaria e interiorul, facut din lemn nobil, si posibilitatea de customizare. Din pacate, fiind in ton cu trendul, un asemenea "production yacht" va deveni demodat in cativa ani, pierzand destul din valoarea initiala, pentru a deveni peste alti cativa inca o troaca de vanzare intre alte atatea mii de sh-uri demodate.
Multumesc pentru intrebari si am sa va raspund :
[/QUOTE]Domnule , inca o data , vorbiti de mii de oameni bogati , care dau sute de mii de euro pe yachtul lor , care au barca din tata-n fiu si care sunt mandri ca au un produs german ? Pe acestia ii considerati " mai putin informati" , "usor influentabili de aspect si de...pret ?" . Pe acestia ii considerati " neinitiati " , care au reusit sa vanda ?- nu stiu cate forumuri ati cercetat si cat de exhaustiv a fost studiul dumneavoastra , dar a spune ca pe forumuri nu se lauda nimeni cu Bavaria este o afirmatie care are 2 mari deficiente : 1. nu face referire la un mediu in care sa se gaseasca in general proprietari de yachturi .
Tocmai pentru ca 90% din membrii forumului au propriul velier, am dat ca exemplu acel forum...
Forumurile nu sunt decat locuri unde exista dezbateri intre necunoscuti ce au perceptii diferite , cunostiinte diferite si grade de pricepere diferite .
Da sunt citeva elemente care caracterizeaza un forum, pe linga bunul simt al celor ce posteaza, o comunitate virtuala a celor pasionati de un anumit subiect. Pe liga aceasta pe forumurile pasionatilor de veliere aproape toti au barca lor. Uitativa prin sectiunile tehnice sa vedeti ca cei ce posteaza discuta la subiect...imposibila discutie fara a avea un velier "in mina"...
si 2. Probabil inca nu stiti ca proprietarii de yachturi nu se lauda . Ei SE BUCURA in fiecare moment de navigarea cu barca lor , nu au timp sa se laude , pentru ca ei deja sunt foarte fericiti ca au aceasta sansa .
Cred ca aici parerea dumenavoastra este subiectiva, proprietarii de veliere din Europa sunt indragostiti de velieul lor, este un membru al familiei, este o entitate "cu suflet" , despre care se vorbeste foarte mult si in special pe forumuri datorita posibilitatii de a impartasi din experienta proprie si de a invata ceva nou...Vorbesc despre Olandezi, Englezi, Francezi, Spanioli Portughezi, Italieni ...
Domnule Pilgrim , comunitatea de velisti din tarile de care vorbiti are zeci de mii de membri si sute ( sute ! ) de ani de existenta . Ei au acolo cluburi adevarate , unde merg in weekend la o bere si la o iesire pe apa , au reviste de specialitate care prezinta teste ale tuturor modelelor si au prieteni de o viata cu care impartasesc si pasiunea si grijile si satisfactiile in ale navigatului . Deasemenea , au de multi ani regate , festivaluri , expozitii si toate manifestarile care ii atrag spre apa si pe apa , prezentandu-le periodic toate noutatile din domeniu . In orice orasel , sau satuc de pe malul unei mari , exista o marina cu zeci sau sute de barci si cel putin un club de yachting cu o vechime de cel putin 30 ani . Internetul s-a inventat de curand in acest context si are marele dezavantaj de a tine lumea in casa si nu pe malul apei sau pe barca . De aceea va spuneam ca forumurile NU sunt sursa cea mai buna pentru a afla opinii ce ar putea avea o oarecare incarcatura obiectiva .Iubitorii de yachturi cu vele sunt traditionalisti si priceputi . nu pot fi pacaliti usor , tocmai in ceea ce priveste cea mai mare pasiune a lor , barcile cu panze .
Forumul italian despre care ati vorbit este , probabil , unul care in mod traditional poate fi antigerman sau anti barci mari sau anti barci albastre sau anti- mai- stiu- eu- ce . Este ca si cum ati intreba de ce partidul XXX face / sau nu face declaratii aberante si demente despre partidul XXY .
...deci "cei ce nu sunt cu noi sunt importiva noastra"...daca nu ne lauda inseamna ca sunt "anti"......asta auzeam in fiecare zi pe canalele de stiri din RO ...nu va lasati influentat de "sistemul ticalosit"....cam ia apa...nu mai e mult si vom auzi un MAY DAY....:titanic:
Nu e cazul de nici un sistem , e vorba doar de un nationalism prezent si la alte popoare . Apropo , stiti cumva vreun producator important de barci cu panze italian ? Ca eu nu ... QED
Iar ca sa fiu si mai sintetic va spun ca cei mai importanti judecatori sunt clientii : adica aceia CARE PLATESC pentru yachtul lor . Si pe care nu ii gasiti scriind pareri pe forumuri ci mergand la banca sa plateasca factura pentru yacht .
Haideti sa ne uitam la acesti clienti...ne puteti prezenta o statistica despre profilul clientului care cumpara Bavaria...? fara a include tara noastra , aici se aplica alte reguli.Nu v-as putea prezenta statistici pentru ca acestea sunt rezultatul cercetarilor de marketing si costa bani multi . Insa , ca sa fiti , cumva informat despre clientii Bavaria va pot da un citat dintr-o revista : " Last year, Bavaria sold 3,500 boats during a period of great economic prosperity. Past clients include Formula One supremo Mike Gascoyne. The technical chief of Force India — billionaire Vijay Mallya’s racing team — arrived for last year’s Monaco grand prix in a Bavaria boat, having sailed from Barcelona with his wife."
Iar clienti , santierul Bavaria are MII in fiecare an . Credeti ca aceste MII de clienti sunt cu totii , prosti ?
Nu neaparat prosti...sa spunem mai putin informati , usor influentabili de aspect si pret...unii...
Si cand vorbiti de progrese , eu va raspund: Bavaria este un producator german , exceptional si foarte performantsi progresist . Dovada stau rezultatele noastre in regate ( si in Romania ) si numarul imens de yachturi Bavaria in lume . Asta inseamna proprietari fericiti.
...nu neaparat...poate sa insemne si multi neinitiati care cumpara din reclame, pentru ca ulterior sa nu aiba curajul de a spune ca au facut o alegere neinspirata...poate insemna proprietari fericiti ca au reusit sa vinda si sa se orienteze spre alte marci...
"Mai mare" in ce sens?!care este cea mai mare companie din lume in acest moment ? VW . De ce ?:skip: