Caiac de tura de 3 locuri , sfaturi si opinii de la voi ...

Frati barcaholici , priceputi caiacisti :

- am decis sa cumpar un caiac de 3 locuri care va fi folosit impreuna cu sotia si cu 1 buc bebe ( acum mic , dar la vara de aproape 1 an ) ...in urmatoarele scopuri si situatii :

- plimbari de cateva ore pe lacuri linistite sau Delta , in formatie completa , pentru relaxare , cu bagaj moderat ( apa , provizii pentru scurt timp )
- plimbari de 1-2 ore pe mare , in zile linistite , pentru relaxare , in conditii similare cu cele de mai sus
- plimbari in solitar sau cu vreun partener , dar fara sotie si copil , poate si in conditii mai dure sau pe durate mai lungi in scopuri de relaxare , explorare , mentinere conditie fizica...

Probabil ca lungimea mare a unui caiac nedemontabil ma va incurca , insa nu este un crfiteriu de eliminare . Voi lua in considerare insa si variante demontabile .

Sfaturi ? Modele , Materiale & Preturi ?

Multumesc ...:sail:
 
Necesitatile impun un caiac tandem de tura cu cockpit deschis, si stabilitate primara mare (adica lat). La categoria aceasta cam exceleaza cele pliabile. O sa fac aici o mica selectie prin piata de pliabile, impreuna cu preturile (daca am) si magazinele aferente:
1. Klepper Aerius II +545 variantele Smartline si Clasic, disponibile de la www.barciinbagaje.ro pentru pretul de 1999 respectiv 2590 euro plus transportul din Germania
2. Pouch Phönix 2011 disponibil de la www.poucher-boote.de pentru pretul de 2678 euro plus transportul din Germania
3. Poch RZ 96 disponibil de la poucher-boote.de pentru pretul de 2635 euro plus transportul din Germania
4. Pouch RZ 85 disponibil de la poucher-boote.de pentru pretul de 2095 euro plus transportul din Germania
5. Wayland Amazon II Basic disponibil de la www.wayland.com.pl pentru pretul de 3603 zloti (910 euro) plus transportul din Polonia
6. Wayland Trojak III Family Basic disponibil de la www.wayland.com.pl pentru pretul de 4158 zloti (1050 euro) plus transportul din Polonia
7. Triton Ladoga II (advanced) disponibil de la www.out-trade.de pentru pretul de 1790 euro plus transport din Germania sau de la http://triton-ltd.ru/ pentru pretul de 35300 ruble (863 euro) plus TVA plus acciza plus transport din Rusia
8. Triton Vukosa III disponibil de la out-trade.de pentru pretul de 1850 euro plus transport din Germania sau de la http://triton-ltd.ru/ pentru pretul de 35800 ruble (875 euro) plus TVA plus acciza plus transport din Rusia
10. Triton Neva III disponibil de la http://triton-ltd.ru/ pentru pretul de 32700 ruble (800 euro) plus TVA plus acciza plus transport din Rusia
11. Neris 3 disponibil de la http://www.kanulager.de/ pentru pretul de 1299 euro plus transport din Germania sau de la http://www.neriskayaks.com/eng/ pentru pretul de x hryvne plus TVA plus acciza plus transport din Ucraina (Kiev)
12. Folbot Greenland II disponibil de la www.out-trade.de pentru pretul de 2690 euro plus transport din Germania sau de la www.folbot.com pentru pretul de 2695 Dolari americani plus TVA plus acciza plus transport din America
13. FMK Assia (Asya) III disponibil de la www.fmk.ru pentru 34000 ruble (832 euro) plus TVA plus acciza plus transport din Rusia
14. Nautiraid Grand Raid II 540 disponibil de la www.nautiraid.com pentru 3260 euro plus transport din Germania (nu am pret de Franta dar nu e mai mic)

Selectia e reprezentativa pentru cerintele date si indraznesc sa spun ca aproape exhaustiva pentru spatiul european. Am inclus aici barcile in productie cu preturile la barca noua, varianta de baza a producatorului. Pretul final poate varia in functie de optiuni si de ce ofera producatorul in varianta de baza. Aproape toate barcile se gasesc si second hand, unele mai frecvent decat altele cu preturi variabile.
Materialele de constructie sunt Hypalon, PVC, Cordura si Bumbac la piei si aluminiu cu plastic sau lemn (frasin, placaj) cu metal la schelet.
Asta a fost selectia obiectiva prin piata, acuma urmeaza parerile mele subiective unde puteti si sa dati cu parul daca doriti:
Daca ma gandesc la pret imi iau barca second hand. Ca sa nu dau pe langa iau un design popular care isi va tine valoarea si peste 10 ani. Asta inseamna un RZ85, un Klepper Aerius II sau un Triton Ladoga II, cumparate de la un magazin de seconduri sau privat de la vre-un forumist local sau strain. Investitie sub 1000 euro cu toate hangaralele posibile.
Daca nu vreau second hand, best buy e pe departe Triton Ladoga II Advanced luat din Germania sau Austria. Daca vrea cineva o sa imi si explic parerea.
Daca am spirit de aventura ma urc in masina, merg la Kiev, cumpar un Neris III si la granita daca chiar zice vamesu ceva ii dau si lui de buna ziua si noapte buna.

P.S. un link cu ceva poze la subiect: http://picasaweb.google.com/Steilwaende/HeiterwangerSee2010#
 
Excelent raspuns. Documentat si complet indraznesc sa spun. Acela din poze este caiacul tau? La multi ani in 20 de minute!
 
Nu e al meu, n-am copil si caiacul meu e o roanghina veche. Am gasit pozele pe la nemti, la fel ca si asta. Copilul de aici are 8 luni http://picasaweb.google.com/derForster/Babyweste#5196542188929667826
Din intelepciunea nemtilor: bebelusul pe spate sau in fund in fata unui dintre adulti, poate fi si in scoica. Copil mic 3-4 ani spate in spate cu persoana din fata. Daca ai loc poti monta si scaunul din masina, numa sa vada copilul peste copastie sa nu se plictiseasca. Daca ai scoica sau scaun de masina NICIODATA NU LEGI COPILUL DE SCAUN SI AI GRIJA SA NU SE POATA AGATA DE CENTURILE SCAUNULUI (atentie e contraintuitiv, am invatat sa legam copilul in orice situatie de la carucior la yacht, dar in caiac nu se leaga pentru ca daca doamne fereste se rastoarna caiacul acolo ramane si degeaba are vesta de salvare). Peste 6 ani la mijloc cu padela in mana ca altfel se plictiseste. Peste 8-10 ani ori caiac de trei persoane adulte (sunt cateva pe piata) ori 2 intr-o barca si unu in cealalalta (sunt si barci potrivite pentru copii). Protectie solara adecvata (vedeti si in poze sapca, ochelari, tricou), sub 2-3 ani neaparat crema numai cu protectie mecanica (oxid de titan, crema dupa care pielea ramane alba si cand a intrat crema in piele) si vesta de salvare cu guler bine legata de copil. (nu va ganditi ca unii dintre noi n-am vazut crema de protectie decat dupa revolutie, eu m-am fript azi vara pe picioare in caiac de m-am invatat minte serios. De acuma o sa imi cumpar doar crema de genul asta.)
Din nebunia nemtilor: montati caiacul in camera copilului si lasati acolo sa aiba copilu unde se juca si dormi pentru ca el sa se obisnuiasca cu forma si mirosul barcii. (nu mai trebuie patut multa vreme, in plus e impermeabil, aveti loc pentru toate jucariile copilului) De fiecare data cand scoateti barca din dulap oferiti copilului bunatati (ciocolata, jucarii, etc.). (Chestia asta se numeste conditionare instrumentala si daca sunteti buni treceti la conditionare operanta. Nu-i o gluma, majoritatea gusturilor le formam exact asa).
Oricum ar fi, recomand oricui vrea sa se plimbe cu copilul in barca sa incerce daca se poate sa stea in modelul ales cu toata familia. Din ce am vazut pe forum avem in tara RZ85, Wayland Trojak III (sa te bucuri de el Stavride), Klepper Aerius II variantele noi, poate si alte modele. Cred ca nimeni nu o sa refuze un coleg interesat. Chiar daca nu e o tura de proba pe apa, va poate edifica despre problema spatiului din barca. De exemplu RZ 85 are mai putin loc in fata scaunului din fata decat Aerius dar mai mult loc intre scaune. La Wayland fiind o clona de Aerius ar trebui sa vedem exact fenomenul invers, asteptam poze. Ladoga e mai ingust dar mai lung (de fapt cel mai lung la 6m, e barca din pozele din primul meu post).
La caiacele rigide de fabrica nu prea am vazut cockpit mare de tura ci doar cockpituri individuale. Dar exista destule planuri de caiac pe net si cred ca daca cineva nu vrea sa construiasca singur sunt colegi pe forum dispusi sa ajute la rezolvarea acestei probleme.
 
De exemplu RZ 85 are mai putin loc in fata scaunului din fata decat Aerius dar mai mult loc intre scaune.

Ca fost posesor de Rz 85, intr-adevar, asa e cu locul din fata (locul din spate ofera confort "nelimitat". :o ) . Iar spatiul distantat dintre scaune, contribuie, sa nu isi loveasca caiacistii padelele, daca sunt fara experienta si nu se sincronizeaza ...
Si cum Mr. Stavride, a fost posesor de caiac "Sit-on-top"...Pentru ture usoare si scurte, cu scop distractiv si bineinteles, cu copilul imbarcat doar cand va fi mai maricel, nu ar fi si asta o optiune ?
Ma gandeam la conditiile de padelat pe o Mare cu niscaiva valuri , pentru ca modelele acestea au si o flotabilitate sporita si in plus dreneaza apa. Iar treaba asta s-ar putea sa sporeasca pofta de distractie , prin valuri deferlante .
 
Ultima editare:
Rumpi ,multumesc foarte mult pentru raspunsul bine documentat si foarte obiectiv . O sa imi rezerv timp sa analizez si sa studiez variantele propuse , pentru a lua o decizie cat mai echilibrata .

Intrebare : ai recomandat Triton Lagoda II Advanced , un caiac lung si subtire , care este un double-seater . Foarte bine pana aici . Insa ma intrebam cum si unde as putea amplasa copilul in acest caiac ?

Mi-au placut Greenland II si cele de la Nautiraid ... , dar studiez in continuare .

Multumesc , din nou , pentru raspuns.
 
Exact ca in pozele din primul meu post. Ala chiar e un Ladoga II cu copil. Ti se pare ca nu ai loc pentru ca in majoritatea pozelor de prezentare apare cu spraydeck-ul pe el. Spraydeck-ul are cockpituri mici normale de care se ataseaza sprayskirt-uri normale. Asta e practica standard, toate caiacele prezentate au asa ceva. Depinde bineinteles de producator daca ofera spraydeckul in kitul de baza, la multi e un optional pe care il platesti extra. Uite aici un filmulet de prezentare de la dealerul austriac in care se vede foarte bine constructia (modelul 2008, l-au imbunatatit intre timp) http://www.youtube.com/watch?v=gLE7H34xduE&feature=player_embedded
Motivul pentru care ti-am recomandat caiacul acesta este foarte simplu. Dupa parerea mea este cel care corespunde cel mai bine cerintelor exprimate de tine. Sa ma explic:
Ladoga e cel mai lung caiac din gasca cu o lungime totala de 6m. In acelasi timp are latimea maxima de 75cm, adica cu aprox. 10 cm mai ingust decat standardul de 85cm. Desi este mai ingust nu este ma instabil decat restul. Capacitatea de incarcare este mai mica decat a celorlalte caiace, desi pentru tine asta nu este o cerinta primara. Oricum n-am auzit inca pe nimeni sa se planga ca nu si-a bagat toate lucrurile in caiac. Ladoga este singurul caiac de tura cu capabilitati de mare adevarate din toata selectia. Asta nu inseamna ca nu poti iesi pe mare cu celelalte (pe Klepper s-a traversat Atlanticul, nu asta e problema) inseamna doar ca este singurul la care s-au incorporat elemente de design ale unui sea-kayak (de asta si apare intotdeauna cu spreydeck-ul pe el in brosuri, e o chestie de marketing). Este de asemenea cel mai rapid caiac din toata selectia, atat in ceea ce priveste viteza maxima (asta e dependenta de lungime si e cel mai lung) cat si in ceea ce priveste sustinerea unei viteze de tura confortabile. Pur si simplu fiind mai ingust si avand o sectiune in V mai pronuntata a carenei e mai usor de adus si tinut la o viteza data. Asta iti va permite pe de o parte sa padelezi mai relaxat cu sotia, pe de alta parte in cazul ambitiilor sportive iti va da mai multa satisfactie. Daca adaug si pretul ladoga devine instant best buy in ochii mei. Lungimea lui iti va permite sa te bucuri de el impreuna cu familia inca multa vreme de acum inainte, singura modificare necesara fiind peste cativa ani un spraydeck cu trei cockpituri, iar designul general iti permite sa iti satisfaci ambitiile sportive. De asemenea este o barca usoara, impachetabila intr-un singur rucsac. Ladoga are si unele puncte in minus, iar cel mai mare ar fi modul de asamblare. Desi la modelul advanced a fost imbunatatit mult, nu vorbim aici de o asamblare extrem de usoara in 15 min. Mai ales primele asamblari dureaza un pic pana te obisnuiesti si necesita pe langa un pic de forta neaparat pasta de teflon. Oricum orice caiac cu schelet de aluminiu care iese pe mare trebe bine uns, dar cu atat mai mult ladoga cu tolerantele lui de fabricatie extrem de mici. Tolerantele nu sunt asa mici deoarece rusii sunt tampiti ci deoarece caiacul acesta este cel mai rigid din toata gasca. Asa a fost el proiectat si proiectantii s-au asigurat ca performantele proiectate sunt si atinse. Pielea este complet din PVC, termosudata. Asta inseamna ca si puntea e din PVC si e sudata de pielea carenei. Acest lucru se face pentru a garanta impermeabilitatea barcii. Modelul advanced vine din fabrica cu fasie de protectie suplimentara pe chila si inele sudate pe punte (carma, spraydeck si rucsac incluse bineinteles). Acuma daca PVC-ul este un dezavantaj sau nu asta e o tema de dezbatere in sine, am mai discutat aici asta. Dar asta este o decizie de preferinta personala. La fel si materialul scheletului. Unii prefera comfortul si aspectul lemnului, altii prefera constanta si aspectul duraluminiului.
Dupa parerea mea pana la urma pentru tine nu e decisiv materialul. Decisivi sunt trei factori mari si lati. Primul cuprinde caracteristicile obiective de design (vrei o barca sa incapa si frigiderul in ea, vrei o barca mai rapida, vrei o barca mai nervoasa, etc.). Al doilea factor este gustul personal. Iti place sau nu iti place cum arata, si dupa parerea mea pe aceasta baza s-au luat si se iau multe decizii de cumparare. Pana la urma e normal, fiecare trebuie sa traiasca cu barca lui. Al treilea factor e pretul si asta este o chestiune privata care nu ne priveste.

P.S. asa de dragul sa fiu complet voi mai mentiona doua caiace Long Haul Mark II de la http://www.longhaulfoldingkayaks.com/boats/mark2.php si Feathercraft Klondike http://feathercraft.com/kayaks/traditional/klondike/index.php. Feathercraft se gaseste in EU pentru 5250Euro, Long Haul nu stiu sa aiba dealer in EU.
 
Ultima editare:
Pot sa ''sprijin punctul de vedere al domnului Rumpi'' cu privire la parerea obiectiva ,legate de produsele celor de la Triton!
Pentru familie au 3 variante de ambarcatiuni si anume:
1)-http://triton-ltd.ru/ru/products/canoes/ilmen/
2)-http://triton-ltd.ru/ru/products/canoes/vuoksa
3)-http://triton-ltd.ru/ru/products/canoes/ladoga2
Cred ca, primele doua ,sunt alegerea perfecta daca faci parte din categoria acelor familii care vor absolut tot confortul de acasa, ce presupune sa -si transporte tigaia ,ceaunul si gratarul pentru borsul de peste respectin ceafa de porc., greutatea admisa fiind undeva in jur de 350 kg.
In schimb ,daca familia se rezuma la a lua cu ea doar 200kg (inclusiv greutatea echipajului)si un echipament adecvat turelor nemtesti -2-3 conserve de papa, 2-3 butelii de aragaz,masute , scaune ,ligeane pliante , corturi usoare izoprene insesizabile la transport etc etc,.... varianta cu nr.3 este ideala
Personal as alege varianta nr.3 fara sa ezit nici o secunda;familia mea'' cantarind'' undeva la 160kg(+10 ca fost-au sarbatorile de iarna), deci destul loc pentru echipament de campare si papa.
Nu mai enumar calitatile, avantaje si dezavantaje, plusuri si minusuri produselor de mai sus ,ca s-a descurcat mult mai bine si mai stiintific domnul Rumpi ,plus ca o puteti face comparand informatiile de pe site.
Ca si parere personala, o pot expune pe aceea a participantului de origine germana de la T.I.D. 2010 care avea un asemenea caiac produs de TRITON numai ca era un Ladoga 1 http://triton-ltd.ru/ru/products/canoes/ladoga1(de o singura persoana) .Era foarte multumit de el :viteza ,stabilitate directionala,''piele'' din PVC( mai mult decat suficient din punct de vedere calitativ pentru turele europene gen T.I.D. si plimbari de agrement ;schelet din duraluminiu eloxat ,greutate mai mica comparativ cu acele demontabile ce au in dotare schelet de lemn care pot duce greutatea caiacului undeva la 40 kg.Ca si o mica paranteza legat de ''hypalon''= temperaturi scazute, ape reci, plimbari pe la poli , printre fiorduri dupa balene insa deja aici vorbim de echipament super profesional care poate ajunge si la 10000 euro cu barca cu tot plus expeditia in sine=http://feathercraft.com/gallery/kayaks/k2.php
Am pus niste poze cu neamtul nostru si echipament aicihttp://www.barcaholic.ro/showthread.php/808-Turneul-International-Dunarea-Nr.-55-TID-2010-Romania/page29.
Ca si mentiune nu le fac reclama celor de la triton insa pentru mine ar fi un raport calitate pret foarte bun, iar daca reusesc cumva sa-l achizitionez pana la T.I.D 2011 , ne vedem cu el pe apa ,dava nu caut sa inchiriez ceva si anul asta intru si eu la Tulcea
 
Ultima editare:
Necesitatile impun un caiac tandem de tura cu cockpit deschis, si stabilitate primara mare (adica lat). La categoria aceasta cam exceleaza cele pliabile. O sa fac aici o mica selectie prin piata de pliabile, impreuna cu preturile (daca am) si magazinele aferente:
1. Klepper Aerius II +545 variantele Smartline si Clasic, disponibile de la www.barciinbagaje.ro pentru pretul de 1999 respectiv 2590 euro plus transportul din Germania
7. Triton Ladoga II (advanced) disponibil de la www.out-trade.de pentru pretul de 1790 euro plus transport din Germania sau de la http://triton-ltd.ru/ pentru pretul de 35300 ruble (863 euro) plus TVA plus acciza plus transport din Rusia
8. Triton Vukosa III disponibil de la out-trade.de pentru pretul de 1850 euro plus transport din Germania sau de la http://triton-ltd.ru/ pentru pretul de 35800 ruble (875 euro) plus TVA plus acciza plus transport din Rusia
10. Triton Neva III disponibil de la http://triton-ltd.ru/ pentru pretul de 32700 ruble (800 euro) plus TVA plus acciza plus transport din Rusia
12. Folbot Greenland II disponibil de la www.out-trade.de pentru pretul de 2690 euro plus transport din Germania sau de la www.folbot.com pentru pretul de 2695 Dolari americani plus TVA plus acciza plus transport din America

Stimate Domn Rumpi,

Ca de obicei sunteti mai mult decat informat (si va felicit din toata inima), dar fac o precizare. Mai exact din 2011 Barci in Bagaje este dealer oficial pentru caiacele demontabile comercializate de Out-Trade GMBH. Politica noastra de preturi este una corecta, respectiv pastram preturile de vanzare ale producatorilor fara niciun adaos din partea noastra. Singura taxa care se plateste este contravaloarea transportului din tara de origine.
In acest moment lucram la noul nostru site si din aceasta cauza nu apar modele noi de caiace pe care le comercializam.
Avantajul in cazul in care tranzactia se face prin intermediul unui dealer local (asa cum suntem noi) este ca aveti acelasi pret de achizitie, dar un timp de raspuns mult mai mic in cazuri de garantie si postgarantie.
 
Va multumesc pentru aprecieri. Ma bucur din toata inima ca ati reusit sa va extindeti oferta si puteti astfel oferi o gama larga de caiace. In momentul in care veti avea preturile eu voi edita postul schimband linkurile (daca aveti acum dati PM si editez). Sustin pe deplin politica cumpararii de la un dealer local, de aceea in cazul modelelor Klepper am dat doar link catre importatorul oficial in Romania.

@RobertAmbrozie
daca vi se pare ca Ladoga are prea putin spatiu pentru ce doriti (desi eu il recomand in continuare avand in vedere lipsa necesitatii incarcarii de expeditie, ambitiile sportive si iesirile pe mare) va prezint un filmulet cu Vukosa 3. Sub rucsacul pe punte e al treilea cockpit. Caiacul are 580x95cm. Pe site e si galerie (scroll sus si click pe aparat foto, e interactiva nu pot da link) unde vedeti barca si cu echipaj de trei. http://www.wikingerpaddeln.de/05_Touren/2009_MeckPom/2009_MeckPomRunde.htm#Video

@mermanos
Feathercraft foloseste de 10 ani la toate modelele doar piele de TPU sudata, K2 Expedition fiind considerat varful de gama al caiacelor de expeditie. Pretul e care e, totusi se vinde. Nu l-am bagat in selectie deoarece are cockpituri individuale.
 
Ultima editare:
Daca-mi permiteti........ nu sunt unul din caiacistii priciputi carora va adresati . insa as putea sa va supun atentiei cateva modele din categoria celor rigide,care v-ar putea interesa si anume:
1)-model de 2+1 cu cockpituri inchise si anumehttp://www.hibiscussport.ro/caiac-tura-tandem-Maxi.html
2)-model de 2 locuri cu cockpituri deschise si anume:http://www.lettmann.de/catalog/product_info.php/cPath/97/products_id/462
3)- model de 3 locuri cu cockpitul decchis aici:http://www.lettmann.de/catalog/product_info.php/cPath/97/products_id/85.
Daca ar fi sa avem in vedere si anumite gonflabile care merita sa fie luate in calcul pentru astfel de ture,m-as opri la :
1)-advenced frame convertible-avantaje si dezavantaje fata de rigide sunt destule (sunt posesori pe forum de astfel de caiac pot sa-mi sara in ajutor cu pareri personale,insa-si d-nul Dragos Cristea poate da multe detalii)-asa aratahttp://www.hibiscussport.ro/caiac-de-tura-tandem-AFConvertible.html
2)-ceva de mare finete,http://www.barciinbagaje.ro/index.xhtml?barca=Caiac_gonflabil__Discovery_2_rezistent__stabilitate_mare__hula_hidrodinamica__ape_involburate__descopera__barca__mare__costier__lacuri__rauri__caiac__cauciuc__rauri_calme__gonflabil__grabner__presiune__distractie__navigatie__vele__calatorie__aventura__expeditie__pescaj__apa__copii__adulti__protectie__bagaje__trolley__vacanta__timp_liber__weekend__echipament__protectie__stabilitate__echilibru__padele__vasle__ancora__carma&id_categorie=4&id_produs=12 nu stiu daca se mai fabrica dar ne poate lamuri d-nul Catalin
3)- ceva mai nou aparut pe la noi-http://www.barciinbagaje.ro/index.xhtml?barca=Caiac_gonflabil__Riverstar_caiac__canoe__white_water__surf__valuri__rafting__rauri__lacuri__mare__vasle__motor__padele__pagaie__gonflabil__confort__calatorii__expeditie__munte&id_categorie=4&id_produs=564
Ordinea lor numerica este aleatorie(asa s-au adunat in pagina)

p.s.: nu vand ,si nu cumpar ,momentan ,deci nu fac reclama nimanui;sunt doar un maniac al acestui forum si caut si sa devorez informatii dovada si ora la care scriu:ahoy:
 

Modelul Discovery 2 de la Grabner o sa fie scos din fabricatie incepand cu anul 2011. In acest moment se vinde doar ce mai este pe stoc in fabrica Grabner. Noi am postat un anunt pe Barcaholic unde prezentam oferta pentru caiacele Discovery: http://www.barcaholic.ro/showthread.php/1410-Vanzare-caiac-demontabil-Grabner-Discovery
De fapt modelul Discovery nu este un caiac gonflabil. El este o combinatie intre un caiac gonflabil si unul demontabil. Aici aveti prezentarea de pe site-ul Grabner: http://www.grabner-sports.at/DISCOVERY-2.discovery_2.0.html?&L=2
Materialul din care este facut caiacul este Hypalon in combinatie cu cauciuc natural si marele avantaj este ca are o structura foarte rigida data de scheletul de aluminiu si fundul rigid. Ce este interesant la acest caiac este forma lui, adica are o forma aproape identica ca a caiacelor rigide de apa deschisa (mare sau ocean).
O alta ambarcatiune care se preteaza dorintelor D.lui Ambrozie este cea produsa de Spreu Boote (Germania), respectiv modelul Otter 460 cm (http://www.spreu-boote.de/component...facturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,8/). Pentru barcile Spreu Boote tot noi suntem dealer oficial si sunt confectionate tot din Hypalon ca toate ambarcatiunile vandute de noi.
Avantajul modelului Otter 460 este stabilitatea foarte mare (are o forma de catamaran), se poate monta motor termic sau electric (barca are un design interesant care permite montarea motorului direct pe barca) si este o barca polivalenta, adica se preteaza la toate tipurile de apa (mare, delta, lac, white-water gradul 4). O sa atasez cateva poze cu Otter in actiune pe Jiu.
 

Atașamente

  • DSCN0542.jpg
    DSCN0542.jpg
    62.1 KB · Vizualizări: 36
  • DSCN2360.jpg
    DSCN2360.jpg
    61.4 KB · Vizualizări: 68
  • DSCN2378.jpg
    DSCN2378.jpg
    58.5 KB · Vizualizări: 50
  • DSCN2456.jpg
    DSCN2456.jpg
    73 KB · Vizualizări: 40
  • DSCN2487.jpg
    DSCN2487.jpg
    72.8 KB · Vizualizări: 40
  • DSCN2520.jpg
    DSCN2520.jpg
    83 KB · Vizualizări: 39
  • Imag571.jpg
    Imag571.jpg
    45.8 KB · Vizualizări: 39

Back
Sus