Ce caiac sa aleg?

Dragilor, vreau sa cumpar un caiac sit on top pentru 2-3 persoane.As dori ca acesta sa aiba o stabilitate si o directie buna tinind cont ca sunt incepator, iar la nevoie sa poata fi padelat si de o singura persoana. Din ce am gasit pe net, in Romania am cateva variante de caiace sit on top:Trinidad, Kalao, Tobago(www.hibiscussport.ro), Hobie Odyssey(www.nauticlife.ro), Malibu Two XL (www.xsport.ro) . Astept sfaturile voastre, sau daca aveti alte sugestii raman dator. Sanatate multa! P.S. Caiacul il folosesc pentru agrement cel mai adesea pe lacuri de acumulare.

Salut Ovidiu
Eu as merge pe varianta cu Hobie Odyssey,despre stabilitate nu trebuie sa iti faci griji aproape toate caiacele sit-on-top au o stabilitate foarte buna.

Eu am avut un Tobago. Votez pentru el. Colegul @iacos a avut (si a participat la TID) cu un Tobago. Uite ceva poze cu Tobago lui Costin - http://picasaweb.google.com/costin.iatan/TID2008CalarasiMareaNeagra# . Cauta SH in primul rand (parerea mea). S-ar putea dupa o perioada sa vrei un ,,sit in,,. Daca aveam loc (casa - curte) optam pentru asa ceva - http://www.brighton-canoes.co.uk/productpages/perception/vista.htm Varianta EXPEDITION. Tot @iacos (colegul nostru) are unul de genul acesta cu care a participat la TID si pe care am avut ocazia sa il vad live (si testez pe uscat :) ca si spatiu). Poze cu Vista Expedition gasesti destule printre pozele de pe siteul TID-ului - http://tidromania.wordpress.com/fotografii-tid/ . Cauta ceva SH eventual prin tarile civilizate (si nu numai) si sigur o sa gasesti ceva ,,dupa chipul si asemanarea voastra,,.