comanda la distanta ptr suzuky 2,5cp

S-ar putea sa para o intrebare ciudata dar as vrea sa montez un motor de acest tip pe un kayak in partea din spate.
Stie cineva daca se poate scoate manerul si monta o caseta la distanta (directia nu ma intereseaza, doar pornire si acceleratia)?
 
Stiu pe cineva care si-a luat un astfel de motor fix pentru caiac. Insa: pana la a accelera trebuie sa gandesti pornirea care este la sfoara si cuplarea pe F. Cred ca vrei sa cobori, pornesti motorul, te urci in caiac si pleci. Dar daca se opreste pe drum, in mijlocul apei, cum treci pe N, cum il mai repornesti si cuplezi din nou pe F?
Noi am ajuns la solutia legarii a doua caiace cu traverse si montarea lui pe traversa din pupa (la 30-40 cm in spatele canotorului) cu pornirea la sfoara si acceleratia la maner, guvernarea tot din maner.
La ce vrei tu, se poate adapta un cablu de ambreiaj de Dacie cu cateva cleme si o parghie simpla la capat. Vezi ca sunt unii meseriasi in motoare ce iti pot da mai multe detalii tehnice, mai de specialisti.
 
Multumesc de raspuns
Ar mai fi o solutie. Sa il asez in fata mea si sa scot cizma prin orificiu unde stau de obicei pedalele.
Dar ptr a reusi sa-l conduc ar trebui sa il intorc invers cu manerul spre pupa barcii. La acest motor exista o specificatie pe care nu sunt sigur ca am inteles-o : 360° Engine Rotation. Se refera la faptul ca elicea poate fi intoarsa la 180 de grade adica sa pot practic sa-l conduc chiar daca e cu minerul spre pupa barcii(adica se poate intoarce elicea la 180 de grade tot spre pupa)?
e vorba de un caiac de genul acesta http://www.peapa.ro/produs/847/Caiac-Hobie-Mirage-Outback-Hobie.html
 
.... 360° Engine Rotation. Se refera la faptul ca elicea poate fi intoarsa la 180 de grade adica sa pot practic sa-l conduc chiar daca e cu minerul spre pupa barcii(adica se poate intoarce elicea la 180 de grade tot spre pupa)? .....

Acest lucru se refera la faptul ca motorul se poate roti cu totul in locasul de prindere cu 360 grade. Motorul este fixat in menghina de prindere pe barca printr-un, hai sa zicem, colier, ce imbraca cizma. Acest "colier" permite rotatia completa a motorului in jurul axei verticale neavand limitarea de 60-90 grade ca in cazul motoarelor mai mari cu sistem de prindere gen balama, pe ax paralel cu cizma.
Pe un site am vazut un sistem de prindere pe laterala barcii, ce consta intr-o bara transversala prinsa de ambele copastii cu menghine (cei drept era conceput pentru canoe) si la capatul careia pe o bucata de placaj gros era prins motorul. In masura in care mai gasesc site-ul o sa pun un link.
Prinderea laterala te poate avantaja, fiind aproape de tine il poti porni si conduce usor.
Oricum iti doresc succes! :noroc:
 
acea facilitate de rasucire 360 grade in jurul axei este pentru a avea mers inapoi, mai precis daca il intorci 180 grade obti mers inapoi. uite ca idee vezi ca echea se poate ridica la 90 de grade fata de orizontala. Daca o fixezi asa si ii faci un sistem cu rola si cablu o poti rasuci de la distanta. Tot cu un sistem cu role poti sa guvernezi babord-tribord motorul. Mai ramane sa tragi pe undeva un cablu prelungitor la kikstarter, tot cu ajutorul unor role. Este realizabil insa cred ca este foarte complicat si nu merita. Poti merge cu caiak-ul la padela si este foarte frumos si pentru motor iti cumperi sau iti faci o barca mica. Vezi aici proiectele realizate D4 si D5. Merg foarte bine cu 2.3 CP Noi am testat una chiar duminica insa nu pot sa fac publice filmele.
Spor la treaba.
 
am vazut la un pescar pe Dunare o lotca mare cu motor 5cp prins cu un sistem manufacturat pe laterala lotcii .
 
nu merge bine pe laterala, daca este lotca fara oglinda pupa, cel mai bine ii tragi o oglinda falsa la interior dai gaura langa chila si bagi motorul la interior, vezi barcile pescarilor de la mare.
 

Back
Sus