Salutare,
Din ciclul e bun de cumparat dar mai bun e daca il mai modific putin, va prezint modificarile aduse de mine la o barca de productie autohtona, undeva pe la Odorhei.
Are 4,6 m lungime, 1,7 m latime si 0,6 inaltime.
Asa arata initial, cu 3 banchete de lemn, se poate monta motor de pana la 35 kw, cu cizma scurta.
Initial am folosit pe ea un veterok de 8 cai, reconditionat, dar a avut cineva grija sa mi-l fure in seara cand plecam in delta. Drept urmare,cu gandul ca gasim acolo motor am plecat cu ea si nici nu am dat-o jos de pe remorca. Nimeni nu iti da acolo doar motor, ci cu tot cu barca.
Am luat alt motor, cu comanda la distanta, ceea ce a presupus aplicarea unor modificari si montarea unei console.
Montajului motorului pe barca costa 300 euroi la reprezentanta, asa ca am decis ca daca iau niste prieteni impatimiti si ei cu barcile si cateva beri rezolvam mai ieftin. Zis si facut.
Am montat motorul pe barca, am montat cablurile ce comanda (acceleratie si schimbare viteze), cablul de directie si cablurile electrice.
Motorul este un suzuki Vtwin df25r, comanda la distanta, pornire electrica, trim manual.
Montajul l-am facut intr-o sambata si din nerabdare asta, pentru ca vroiam ca duminica sa il pornesc, pe apa.
Consola am facut-o din placaj ordinar, pentru ca oricum este temporara, pentru rodaj.Am decupat ceva placaj de constructii, OSB, ceva lemne de prin gradina, un toc de usa...ce am gasit. Am fixat cablurile de marginea de sprijin a bancutelor cu cleme de plastic si suruburi. Consola am prins-o tot cu holtzsuruburi tot de marginea de sprijin a bancutelor, si in partea opusa am proptit consola cu doua bucati de lemn de la un toc de usa. Am decupat pentru cremaliera, turometru si voltmetru.
Iar ca vedere generala:
Din ciclul e bun de cumparat dar mai bun e daca il mai modific putin, va prezint modificarile aduse de mine la o barca de productie autohtona, undeva pe la Odorhei.
Are 4,6 m lungime, 1,7 m latime si 0,6 inaltime.
Asa arata initial, cu 3 banchete de lemn, se poate monta motor de pana la 35 kw, cu cizma scurta.
Initial am folosit pe ea un veterok de 8 cai, reconditionat, dar a avut cineva grija sa mi-l fure in seara cand plecam in delta. Drept urmare,cu gandul ca gasim acolo motor am plecat cu ea si nici nu am dat-o jos de pe remorca. Nimeni nu iti da acolo doar motor, ci cu tot cu barca.
Am luat alt motor, cu comanda la distanta, ceea ce a presupus aplicarea unor modificari si montarea unei console.
Montajului motorului pe barca costa 300 euroi la reprezentanta, asa ca am decis ca daca iau niste prieteni impatimiti si ei cu barcile si cateva beri rezolvam mai ieftin. Zis si facut.
Am montat motorul pe barca, am montat cablurile ce comanda (acceleratie si schimbare viteze), cablul de directie si cablurile electrice.
Motorul este un suzuki Vtwin df25r, comanda la distanta, pornire electrica, trim manual.
Montajul l-am facut intr-o sambata si din nerabdare asta, pentru ca vroiam ca duminica sa il pornesc, pe apa.
Consola am facut-o din placaj ordinar, pentru ca oricum este temporara, pentru rodaj.Am decupat ceva placaj de constructii, OSB, ceva lemne de prin gradina, un toc de usa...ce am gasit. Am fixat cablurile de marginea de sprijin a bancutelor cu cleme de plastic si suruburi. Consola am prins-o tot cu holtzsuruburi tot de marginea de sprijin a bancutelor, si in partea opusa am proptit consola cu doua bucati de lemn de la un toc de usa. Am decupat pentru cremaliera, turometru si voltmetru.
Iar ca vedere generala:
Ultima editare: