Dacă e ianuarie, e croazieră

Īn decembrie am primit un telefon de la Constantin. Iarna ne fierbea la foc mic pe amândoi:
-Aş organiza ceva în ianuarie, dar nu ştiu ce. Oricum, eşti invitat!
-Cu yachtul? mă înviorez brusc
-Desigur!
-Cu Bananecul?
-Da.
-Unde e Bananecul? Īn Neos Marmaras?
-Da.
-Până unde putem ajunge īn două säptămâni?
Constantin ştie că sunt fan de Sicilia...
-Ajungem pânä īn Eoliene.
-Atunci planul e gata!
Şi am plecat.
 
Inca 6 oameni s-au raliat cu o viteza nebuna acestui plan. Prima suta de mile a trecut: Salonic-canal Casandra-Neos Marmaras-Skopelos. Si, ca sa fim invidiati, temperaturi 10-14 grade Plus.
 
Inca 6 oameni s-au raliat cu o viteza nebuna acestui plan. Prima suta de mile a trecut: Salonic-canal Casandra-Neos Marmaras-Skopelos. Si, ca sa fim invidiati, temperaturi 10-14 grade Plus.

Lasă lasă, că v-am văzut cu fesuri și geci. :)
Ca în cântecul studențesc: ”Băieții fără geci/ Lasă fetele cam reci” :)

@ Crocodilul: nu zic nimic, până nu vii cu informație mai densă :)
 
Putea sa inceapa si banuiesc ca a inceput. Bravo si sa va bucurati de o iesire pe masura dorintelor voastre!
 
Daca vrei sa te intorci.....sau trebuie sa te intorci tot prin Salonic ai zbor spre Budapesta.......miercuri şi duminică.......
 
Ultima editare:
Alaturi de Constantin aventura este garantata.Vint bun sa aveti,indiferent de unde "bate",Constantin stie sa-l struneasca.El va poate povesti o alta aventura de acum doi ani. Cu drag si putina invidie,Dan
 
Merci baieti! Aventura a inceput si acum suntem in marina din Patras, doar povestea curge mai greu. Asadar,
21 ianuarie 2017
Dimineața e rezervată pregătirii yachtului pentru mare. Se face inventarul lucrurilor de la bord, se fac ultimele cumpărături de la piață şi se depozitează în frigider şi într-un locker transformat în cambuză, se verifică fiecare echipament, velele, capelatura, motorul, se strâng bani pentru fondul de cheltuieli comune.
La ora 14:30 vine proprietarul yachtului cu butelii, curele şi impeler de rezervă, se semnează contractul şi se fac formele de ieşire.
Chiar dacă e rece, cerul e senin şi bate un pic de vânt. La ora 15:30 facem o fotografie cu echipajul complet şi ne desprindem de ponton cu destinația Neos Marmaras.
Cockpitul se umple de zâmbete. Constantin scoate yachtul din marină şi ridicăm focul. Un club şi-a scos "optimiştii" în larg şi ne bucurăm împreună cu ei de vânt. Marea e de gradul 3, numai bună pentru botezul muşilor ce încă încurcă prova cu pupa.
-Care-i pupa? întreabă Grasu.
-E simplu, îl īnvațä Vali. Te gândeşti la "pupä-mă-n fund".
 
Reluare

E greu sa tii firul povestii de pe mare, dar am ajuns acasa si pot sa o iau pe indelete. Asadar, am plecat din Salonic un echipaj de 8 persoane la bordul yachtului Nereida, un Jeanneau Voyage 11.20 de 38 de picioare, in data de 21 ianuarie.


P2028950.jpg

Nereida

Constantin.jpg

Skipperul. Constantin.

Fane.jpg

Navigatorul. Fănel.

Vali.jpg

Vali - omniprezentul

Vasile.jpg

Vasile - ciuca bătăii

Radu.jpg

Radu - "Grasu" - bucătarul care ne-a ținut în viață :)

Mike.jpg

Mike - "Perfectul" - omul care cheama vapoarele

Janu-J.jpg

Janu - minitehnicus

Kiru.jpg

Kiru - povestașul

toti-G.jpg

Toți​
 
Ultima editare:
am ajuns din nou in Patras dupa o a doua traversada a Marii Ionice. Am ancorat in marina. Afara valuri si vant de gradul 7. internet cu o viteza execrabila
 
s-a rezolvat. se rupsese si incepuse sa se deplaseze bucata de ponton de care era legata pupa babord. au venit cei din marina si au facut cateva legaturi improvizate. era un velier mare legat coaxial pe ponton si care presa in el. Constantin spune ca vantul a atins forta 8-9
 
pai ce ala-i port de barci?daca nu se rupe pontonul,caz fericit,dai in pietroaiele de linga digul de protectie,oricum se lasa cu tensiunea marita .....:)si in '91 tot asa era.
 

Back
Sus