Dupa ce in toamna am fost la cursul de competent crew, acum ne-am reintors intr-o formula largita pt cursul de day skipper. Am fost 5 (2DS, 3CC) toti romani.
Deja cunoscutul drum de 15 ore Bucuresti-Zadar, toata lumea cu ochii pe meteo pt ca prognoza era de ploaie si frig toata saptamina. Din fericire vremea a fost mult mai buna decit se estima, am avut 2 dimineti cu ploaie si in rest a fost ok.
Vintul in primele 3 zile a fost relativ moale 5-10 noduri asa ca am avut ocazia sa ne jucam cu cruising chute-ul
in urmatoarele 3 zile vintul a tot crescut pina pe la 20 noduri mai ales in mare deschisa.
Ruta a fost in zona Uglijan, Pasman, Dugi Otok cu plecare/sosire in Preko. In total 156 mile.
S-a mers 95% cu vele, am facut o droaie de exercitii, ancorari, acostari, navigatie de zi si de noapte etc.
(asta nu e isprava mea , e o barca scufundata intr-un bunker de submarine german)
La navigatia de noapte eu am nimerit un far sectorial care era defect si lumina alb in toate sectoarele asa ca am tot calculat o pozitie in care sa vad farul ala alb si care ne punea in centrul insulei dugi otok
Asa ca acum am si permisul romanesc si Day skipper si incep sa ma gindesc la un charter in toamna.
PS: Si croatii par sa simta recesiunea, companiile de charter aveau bazele pline de barci care asteptau sa le ia cineva, asa ca puteti negocia cu hotarire
Deja cunoscutul drum de 15 ore Bucuresti-Zadar, toata lumea cu ochii pe meteo pt ca prognoza era de ploaie si frig toata saptamina. Din fericire vremea a fost mult mai buna decit se estima, am avut 2 dimineti cu ploaie si in rest a fost ok.
Vintul in primele 3 zile a fost relativ moale 5-10 noduri asa ca am avut ocazia sa ne jucam cu cruising chute-ul
in urmatoarele 3 zile vintul a tot crescut pina pe la 20 noduri mai ales in mare deschisa.
Ruta a fost in zona Uglijan, Pasman, Dugi Otok cu plecare/sosire in Preko. In total 156 mile.
S-a mers 95% cu vele, am facut o droaie de exercitii, ancorari, acostari, navigatie de zi si de noapte etc.
(asta nu e isprava mea , e o barca scufundata intr-un bunker de submarine german)
La navigatia de noapte eu am nimerit un far sectorial care era defect si lumina alb in toate sectoarele asa ca am tot calculat o pozitie in care sa vad farul ala alb si care ne punea in centrul insulei dugi otok
Asa ca acum am si permisul romanesc si Day skipper si incep sa ma gindesc la un charter in toamna.
PS: Si croatii par sa simta recesiunea, companiile de charter aveau bazele pline de barci care asteptau sa le ia cineva, asa ca puteti negocia cu hotarire