Din USA, piese si accesorii pentru barci cu panze.

Va pot ajuta sa va cumparati din USA ce va trebue pentru barci cu panze.
O sa postezi link-uri de la vanzatori si companii producatoare de materiale care cred eu ca au preturi bune. Daca va intereseaza ceva trimite-ti email la buccaneer_ro@hotmail.com si vedem ce se poate face. Acum iarna au preturi bune si am si eu timp. In primavara preturile cresc.
Daca aveti intrebari despre barci cu panze, in special race daysailers, o sa incerc sa va ajut cu ce stiu.
Links:
www.westmarine.com
www.apsltd.com
www.dwyer.com - piese catarg si giu
www.kenyon.com - piese catarg si giu
www.go2marine.com
 
Mă interesează 20 slide, 20 shackle si 2 headboard-uri. Dacă eşti de acord îţi trimit codurile ulterior şi furnizorul.
 
"Daca aveti intrebari despre barci cu panze, in special race daysailers, o sa incerc sa va ajut cu ce stiu."

Da am cateva nedumeriri:
Ce-i cu acest amalgam???
Dwyer (link nr.3) este o firma de consulting in domeniu tehnic
"Dwyer Engineering helps architects and owners solve tough challenges in energy, mechanical, plumbing, electrical, and refrigeration engineering."
Nu are nimic de-a face cu vehicule marine, cu barci clasice cu atat mai putin.

Kenyon & Kenyon (link nr 4) este o firma de avocatura (cu competente in domeniul proprietatii intelectuale) si nu are de-a face cu "catarg si ghiu" in nici un fel!!!
Iata cum isi definesc activitatea: "Kenyon & Kenyon LLP is an intellectual property law firm. "

Daca doriti sa transmiteti/impartasiti informatii - faceti bine si verificati link-ul in prealabil, macar domeniul tematic.
Fara aceasta filtrare (minima si facila) se transforma (si) acest site intr-un depozit de reclame inutile si spam.
 
Ultima editare:
mai exista si posibilitatea ca unii sa inteleaga sa-si promoveze site-urile in cautarile google prin afisarea lor pe orice forum. Daca gresesc va sterge adminu postul meu, daca nu pe al celui care face reclama.
 
Scuze pentru cele doua link-uri gresite.
Cele corecte sunt:
www.dwyermast.com/default.asp
www.rigrite.com/spars/kenyon_spars/KENYON.html

Iata cu merge:

Comanda se face la prin email la buccaneer_ro@hotmail.com.
Merg pe seriozitate si se plateste la ridicarea comenzii asa ca va rog nu ma lasati cu lucruri comandate si neridicate. Se plateste in dolari americani.
Shippingul costa $2/kg plus $20 pe pachet. Un pachet poate sa aiba pana la 25-30 kg si face pana in Romania cam o luna. De obicei pachetele trebue sa fie gata la sfarsitul lunii.
Pot sa trimit undeva langa Curtea de Arges si sper in Bucuresti sa gasesc pe cineva dar numai daca pot sa fac un pachet din comenzile din zona. La fel si pentru Constanta.
Dupa ace imi trimite-ti comanda o sa va spun cat costa si cam cand o sa o primiti.
Dupa un email de acceptare o sa cumpar produsele si o sa primiti un email cand puteti sa ridicati comanda si de unde.
Este destul de complicat dar nu pot altfel.
Daca suntem seriosi si gandim putin inainte poate sa mearga.

Multumesc su scuze inca o data pentru link-uri.
 
Nu cred ca o sa fie vama, exceptand eventual electronicele la care nu ma bag.
Nu fac asta pentru business, vreau doar sa ajut pe cate cineva dar se pare ca este foarte greu.
 
Nu cred ca o sa fie vama, exceptand eventual electronicele la care nu ma bag.
Nu fac asta pentru business, vreau doar sa ajut pe cate cineva dar se pare ca este foarte greu.

Atunci intentia e laudabila !!

Greutatea e data e distanta si de faptul ca nefiind Comunitatea Europeana, totul primeste taxe vamale.
Piata americana de ambarcatiuni, e cea mai buna ca pret. Totusi eu am preferat sa cumpar o barca americana, din Anglia! Din motivul de mai sus.
Ai sa gasesti toata aprecierea aici, pe barcaholic, daca reusesti sa il ajuti pe Lipan, in incercarea lui temerara de a confectiona vele :)
Micile accesorii sunt greu de gasit in Romania.
 
Ai sa gasesti toata aprecierea aici, pe barcaholic, daca reusesti sa il ajuti pe Lipan, in incercarea lui temerara de a confectiona vele :)
Micile accesorii sunt greu de gasit in Romania.

Nu sunt greu de găsit, nu se găsesc de-a binelea.

Mulţumesc Florine!
 
Intentia este laudabila , dar problemele unei astfel de activitati sunt urmatoarele :

- toate produsele ce vin din USA au taxe vamale ( nu foarte mari ) SI TVA ( 24% ) !
- exista produse care trebuiesc insotite la import de certificate de conformitate europeana ( CE ) , iar absenta acestui certificat face importul imposibil
- varietatea extrem de mare de modele , dimensiuni , tipuri , culori , etc face ca alegerea produsului sa fie foarte grea iar un produs ales gresit , platit si expediat nu mai poate fi returnat niciodata .
- toate dimensiunile sunt americane . Pentru scule evident , pentru filete , pentru alimentarea cu energie electrica ( 110 V ) , pentru toate chestiile tehnice .
- multe , multe produse existente pe piata USA sunt produse in Asia . Asta nu e rau neaparat , dar ele se pot gasi si in Europa la preturi asemenatoare ( daca stii unde sa cauti ) . Cele produse in SUA sunt intr-adevar bune de importat dar cantitatile mici necesare nu fac o astfel de activitate eficienta .

Recomandare : daca aveti nevoie de ceva ( piese , materiale , accesorii , orice ) din domeniul nautic cautati un furnizor care sa va explice diferentele intre modele , dimensiuni , calitati , ca sa stiti pe ce dati banii . Nu uitati : nu exista minuni !

Exista ocazii si oportunitati , dar pentru a le exploata trebuie sa stiti bine caracteristicile produsului . ( exemplu : GPS-uri din generatii vechi , deseori incompatibile cu formatele noi de harti , vandute la preturi bomba si cumparate de baieti " destepti " care credeau ca au dat marea lovitura , nestiind nimic despre GPS-uri )

Deseori , a te informa bine este mai valoros decat economia realizata prin a cumpara ieftin , ca pelicanu' .

In SUA exista multe produse bune si exploatati aceasta sansa , oferita de colegul nostru Bucaneer . Dar alegeti cu multa atentie produsul , calculati costuri si timp si decideti doar dupa aceea ! Oricum incercati sa va protejati cumva daca produsul vine defect ( No warranty ) sau nepotrivit .

Bon voyage , Pierre Vaillant !
 
Robert a explicat mai pe larg ceea ce am frizat eu lacoonic mai sus. Deci ca afacere e problematica.

Dar colegul nostru a oferit in mod laudabil, o mana de ajutor dezinteresata, pentru barcaholicii din Romania. Iar asta este priceless :)
 
Produsele aduse pot fi supuse taxelor vamale, dar daca nu sint in ambalajul original sint considerate obiecte folosite si taxele relativ mici devin nesemnificative. Nu se plateste TVA deoarece nu sint declarate ca bunuri oferite spre vinzare.

Tranzactia intre doi cetateni (care nu au cont TVA) nu implica plata valorii adaugate. Implicit nici declaratia de conformitate nu-si are rostul precum nici shlapii cumparati la talcioc nu au asa o declaratie. Multe din produse sint manufacturate oricum si pentru piata Europeana si au marca CE de conformitate. Este mai simplu pentru producatori.

Cantitatile mici nu sint attractive pentru cineva care doreste sa faca negot, dar sint perfecte pentru cei care-si construiesc barci in regie proprie sau care fac modificari la cele pe care le au.

Produsele se pot returna atita timp cit cumparatorul detine chitanta originala iar produsele sint in conditie noua. Daca tranzactia a fost facuta cu carte de credit, lipsa chitantei, in unele cazuri si la anumite magazine, nu conteaza. In cel mai rau caz produsele pot fi schimbate contra marfuri oferite de magazinul de la care s-au procurat bunurile.

Pentru piese cu volum si greutati mici, transportul poate fi asigurat de persoane care calatoresc in tara.

PS
Ieri am avut placerea de a face o scurta tura pe apa cu noul nostru coleg de forum si va pot asigura de intentiile lui cele mai bune.
 
Materialele se pot trimite prin posta.
La West Marine (livrare gratis la magazin) cate un gallon in fiecare costa $70. Mergi pe site sa vezi daca este ce ai nevoie si vezi preturile.
Se adauga $20 pentru asigurare si manipulare pachet (nu eu, ci compania care face transportul).
Plus $2 pe kg deci la cam 10 kg in cel mai rau caz ar fi inca $20.
Pana aici totalul este de $110.
Daca va asociati cu Lipan (care are si el parca zicea de 2 kg) sau altcineva din zona de unde locuiti se iese mai ieftin.
Daca va trimit acasa pachetul trebue sa-mi trimite-ti banii inainte prin Western Union, probabil inca $10 se adauga la totalul de $110.
Daca mergeti sa va ridicati produsele de la Corbeni (18 km de Curtea de Arges) nu va mai costa cei $10 Western Unionul si puteti sa luati cascaval facut in casa, branza de vaca, oaie, tuica si mai stiu eu ce mai gasiti pe acolo (sorici, hmmmm).
Aveti si ocazia sa vedeti Lacul Vidraru, Cetatea Poenari si manastirea Curtea de Arges iarna si uite asava luati marfa si faceti si o excursie in weekend!

Sa auzim de bine.
 
Care ar fi serviciul?
Vrei sa-ti cumpari planuri de barci?
Vrei un kit?
Vrei piese si accesorii?
Nu cred ca accepta pachete mai lungi de 2 metri.
 
Ultima editare:
Care ar fi serviciul?
Vrei sa-ti cumpari planuri de barci?
Vrei un kit?
Vrei piese si accesorii?
Nu cred ca accepta pachete mai lungi de 2 metri.

e vorba de cumparat si expediat planurile si manualul, pachetele au dimensiunea maxima 1,05m, adica latimea maxima a hartiei facute sul.
 
... Corbeni (18 km de Curtea de Arges) nu va mai costa cei $10 Western Unionul si puteti sa luati cascaval facut in casa, branza de vaca, oaie, tuica si mai stiu eu ce mai gasiti pe acolo (sorici, hmmmm).
Aveti si ocazia sa vedeti Lacul Vidraru, Cetatea Poenari si manastirea Curtea de Arges iarna si uite asava luati marfa si faceti si o excursie in weekend!
Sa auzim de bine.
Si eu care vroiam ca la sfarsitul lunii iulie sa ma dau cu caiacul pe Vidraru....
 
Cu placere te ajut.
Spune-mi ce planuri si ce manual. Poti sa trimiti email la buccaneer_ro@hotmail.com sau aici.
Cam cat de greu crezi ca va fi totul? Ma gandesc ca poate gasim pe cineva care merge la Bucuresti si poate sa ti-le aduca.
Cam problematic caci acum ai voie doar 23kg, dar poate ai noroc.
 

Back
Sus