Hanse

Sailmarine are in gama sa de yachturi cu vele si yachturile Hanse.

Sunt yachturi moderne, fabricate in Germania.

Ca si concept de proiectare sunt barci facute de navigatori pentru navigatori.
Cruiser/racer cu foc autovoltant si manevre simplificate in asa fel ca un singur om sa poata naviga sau acosta cu barca unde doreste.

Pentru mai multe detalii puteti accesa:

www.sailmarine.eu

http://www.hanseyachts.com/

si cel mai important site dupa mine este forrumul proprietarilor de Hanse din toata lumea:
http://www.myhanse.com/
pe site-ul asta puteti vedea cine si ce parere sau ce probleme a avut cu vreo barca facuta de Hanse.

Vant bun! De unde vreti voi.
 
ce dor mi-era!:mad:

Adi chiar nu cred ca e o gluma buna asta cu bavaria 2.

Nici nu ai zis bine si skipper a si dat o replica total aiurea.

Skipper daca nu esti in cunostiinta de cauza mai bine te abtii.
Dupa cum ai observat am pus la dispozitie forrumul proprietarilor de Hanse.

Nu poti compara Bavaria cu Benetau, Janeau sau Hanse.
In primul rand Bavaria sunt facute pe banda de catre masini pe cand celelalte sunt facute manual de aici si diferenta de fiabilitate.

Pentru cine nu stie nimic despre Hanse am sa va spun cateva lucruri.
In primul rand proprietarul companiei, Michael Schmidt, este fost campion mondial la yachting.
Dupa efortul inginerilor din Hanse pentru proiectarea si constructia unui nou model Michael Schmidt merge pe acea barca timp de 2 saptamani in care o testeaza el cu mana lui ca un ultim test inaintea lansarii barcii pe piatza.

Astfel dupa ce a testat modelul Hanse 470 a ajuns la concluzia ca barca este prea grea si a decis ca toate modele mai mari de 470 (inclusiv) sa fie construite in epoxi. Epoxi face ca barca sa fie mai usoara cu peste 20%, sa fie mult mai rezistenta din toate punctele de vedere si cel mai important creste fantastic rezistenta la osmoza a corpului ambarcatiunii.

Printre alte modificari aduse de Michael Schmidt se numara eliminarea sistemelor de rulare a velelor in catarg sau in ghiu pe motivul ca in timp acestea se uzeaza si exista riscul de a se bloca velele in interio sau exterior.

Deasemenea Michael Schmidt a introdus focul autovoltant care iti da avantajul de a face volta cu randa si focul, pline de vant, singur fara ajutorul altor membri din echipaj.

Cred ca nu mai e nevoie sa spun ca tehnologia folosita in constructie este cea a presarii prin vid de tipul Corecell.

Grementul este facut de Sparcraft cred ca iarasi e de prisos sa fac vreun comentariu despre asta.

Velele sunt North Sails.

Fittingurile sunt Harken pentru competitie si Holt Allen pentru cruising.

Proiectele barcilor sunt facute de Judel/Vrolijk & Co. Rolf Vrolijk este proiectantul lui Alinghi (castigatoarea Cupei Americii - comentariu pentru Aditzu)

Bineinteles ca argumente mai sunt o groaza.

Asa ca dragilor si ma refer aici la Adi, inainte sa va apucati sa spuneti o prostie mai bine va documentati ca va faceti de ras.

Cat despre cei ca Skipper cred ca ar trebui sa fiti mai atenti cand faceti un pas pentru ca riscati sa cadeti in groapa dezinformarii.

:sail: Sailing placut dragilor!
 
Ultima editare:
O alta istorie fabricata.

Nu stiu daca stiti ca anul asta am vandut un Hanse 320. Toate bune si frumoase pana cand am auzit un zvon cum ca barca a fost scapata din macara.

Nu e suficient ca piatza este cum este se mai gaseste cate un "BINEVOITOR" care sa zica cate un rahat din asta.

NU cred ca trebuie sa fi inginer ca sa-ti da-i seama ce inseamna sa scapi din macara o barca din fibra de sticla de 5,2 tone de la inaltimea de 1 metru. S-ar fi facut PRAF.

Si totusi uite ca e cate un cretin care la inceput de drum in afacerea asta arunca cate un cac*t din asta pe care altii il inghit nemestecat.

Cand am intrebat respectiva persoana care si vazuse barca (apropo barca este in portul Tomis si puteti sa o vedeti) cum crede ca ar fi aratat o barca de dimensiunea asta scapata din macara mi-a spus ca nu si-a dat seama ce spune si ca ma roaga sa-l scuz. La barca de fibra cand ai lovit-o, nu scapat-o din macara, ii sare gelcotul de poti sa vezi fibra de sticla cu usurinta si orice reparatie ai face tot se cunoaste.

Deci va invit in Tomis sa vedeti cum arata barca si daca voi credeti ca barca a fost scapata din macara nu pot sa va spun decat ca aveti o imagine asupra realitatii deformata rau.
 
Ultima editare:
.....

Deasemenea Michael Schmidt a introdus focul autovoltant care iti da avantajul de a face volta cu randa si focul, pline de vant, singur fara ajutorul altor membri din echipaj .....

Salut Alex si bine ai venit printre noi. Daca poti, detaliaza un pic cum functioneaza focul acesta autovolvant. Multumesc anticipat.
 
Salut Alex, si bine ai venit pe forum. Problema e totusi ca la noi inca nu prea e piata pentru barcile de care ne spui. Eu de exemplu am in urma ceva ani de eforturi sustinute, si totusi nu imi permit inca o barca noua de firma (ca achizitie si cheltuieli ulterioare), mai ales in conditiile din ce in ce mai urate din marinele din Ro. Si te rog nu te supara pe colegii nostri de forum, caci stiu ei bine ce spun, fiindca la un moment dat forumul era sub un asemenea asalt publicitar ca nu prea mai posta nimeni, ceea ce nu cred ca e cazul acum. Si despre zvonul cu barca scapata din macara, sigur cei care au intr-adevar treaba cu barcile nu vor lua in serios asa o bazaconie :).

Cand eram mai mic, am remarcat ca la Tomis majoritatea proprietarilor de iahturi aveau 1. peste 50 de ani, si 2. o burta zdravana. Din pacate eu nu am (inca) nici una dintre ele :), asa ca mai am de asteptat, poate cand am sa fiu mai tomnatic imi voi lua o barca de firma. Oricum, cred ca dintre pasionatii de azi se vor alege viitorii proprietari de barci de firma, pe masura ce economia va mai evolua si la noi.
 
Adi chiar nu cred ca e o gluma buna asta cu bavaria 2.

Nici nu ai zis bine si skipper a si dat o replica total aiurea.

Skipper daca nu esti in cunostiinta de cauza mai bine te abtii.
Dupa cum ai observat am pus la dispozitie forrumul proprietarilor de Hanse.

Asa ca dragilor si ma refer aici la Adi, inainte sa va apucati sa spuneti o prostie mai bine va documentati ca va faceti de ras.

Cat despre cei ca Skipper cred ca ar trebui sa fiti mai atenti cand faceti un pas pentru ca riscati sa cadeti in groapa dezinformarii.

:sail: Sailing placut dragilor!

Deci nu Bavaria sant cele mai bune barci din lume??? Nu se poate!
Ce bine c-ai aparut exact la timp sa ne luminezi!

Ce dor mi-era s-o luam de la capat, ne-a fost bine vreo saptamana!
 
Eu cred ca as respecta cel mai mult un conational care FACE barcile pe care le vinde, caci prin asta s-ar ridica nivelul de trai din tara. In plus ar fi mai accesibile barcile autohtone decat cele importate, care de regula sunt grevate de costuri suplimentare. Problema e decalajul tehnologic, fiindca noi nu avem traditie, iar afara treaba se misca fantastic de repede, in general constructia compozita a devenit standard de calitate, si sunt din ce in ce mai putini cei care lucreaza in poliester armat simplu. Alta problema ar fi regimul fiscal care nu incurajeaza oamenii sa-si ia barci, fiindca la noi o barca (inca) e vazuta ca expresia opulentei de catre ignoranti precum politicienii de la Mangalia.
 
Salut Alex si bine ai venit printre noi. Daca poti, detaliaza un pic cum functioneaza focul acesta autovolvant. Multumesc anticipat.

Sistemul se bazeaza pe amplasarea unei sanii si a unui cursor in partea din prova undeva in apropierea catargului pe care culiseaza scota focului (una singura).Deci focul nu mai are doua scote cum este sistemul clasic, una pentru tribord si alta pentru babord. Astfel avand o singura scota ai un singur punct de reglare al focului (inlateralul intrarii in barca). Focul trece singur asemenea randei de pe un bord pe celalat. Deci in timpul voltei in vant sau sub vant focul singur incepe sa fluture dupa care tot singur se apropie de centrul barcii ca apoi sa treaca pe bordul opus si toate astea fara ca tu sa faci ceva. Doar din cand in cand trebuie sa reglezi, ca la scotele normale, lungimea acestora in functie de aliurile de vant.
 
Salut Alex, si bine ai venit pe forum. Problema e totusi ca la noi inca nu prea e piata pentru barcile de care ne spui. Eu de exemplu am in urma ceva ani de eforturi sustinute, si totusi nu imi permit inca o barca noua de firma (ca achizitie si cheltuieli ulterioare), mai ales in conditiile din ce in ce mai urate din marinele din Ro.

Mai acum pentru cei ca tine care inca nu au bani pentru o barca de firma pot sa va incurajez doar prin a va spune ca exista proiecte de ambarcatiuni mai mici si mai mari pe care le puteti construi singuri.

Acestea pot fi construite din placaj de apa si/sau fibra de sticla. Va trebuiesc ceva bani dar si ceva timp si cunostiinte.

Eu odata cand eram ceva mai mic am vitat sa-mi contruiesc un trimaran si in sapaturi mari pe net am gasit chiar si un plan de forma gratuit.

Asa ca eu cred ca ati putea sa gasiti si planuri gratuite pe net pentru diferite monococi.

Un astfel de proiect nu are o finalitate ca accea cand iti cumperi o barca facuta de firma dar totusi iti poate astampara pentru o buna bucata de vreme dorinta pentru a avea una.
 
Ma doare capul :))

Alex, prietene, nu fac comparatzie intre brand-uri de barci. Ma amuzam numai de o viitoare campanie publicitara :)

Mda am vorbit cu Robert si am decis sa preiau comanda in acest razboi intre bine si rau. =))

Citind commentariile despre Bavaria inteleg acum unde bateai. Dar sincer baieti cred ca ati ramas cu ceva sechele din asta.

Frateeeee. Nu-mi vine sa cred. :))
 
Mie mi se indoaie, cred ca itzi dai seama. Pana la capat si eu tot "vanzator " sunt, e drept ca nu de barci, din pacate :)))), dar poate imi revin :)
 
Mai acum pentru cei ca tine care inca nu au bani pentru o barca de firma pot sa va incurajez doar prin a va spune ca exista proiecte de ambarcatiuni mai mici si mai mari pe care le puteti construi singuri.

Acestea pot fi construite din placaj de apa si/sau fibra de sticla. Va trebuiesc ceva bani dar si ceva timp si cunostiinte.

Eu odata cand eram ceva mai mic am vitat sa-mi contruiesc un trimaran si in sapaturi mari pe net am gasit chiar si un plan de forma gratuit.

Asa ca eu cred ca ati putea sa gasiti si planuri gratuite pe net pentru diferite monococi.

Un astfel de proiect nu are o finalitate ca accea cand iti cumperi o barca facuta de firma dar totusi iti poate astampara pentru o buna bucata de vreme dorinta pentru a avea una.
Salut, bine ai venit pe forum. Daca citesti pe aici vei vedea ca 90% suntem pe partea cu "regie proprie", unii chiar construiesc sau au construit deja una sau mai multe barci (inclusiv Vali).

Cred ca ce vroiau baietii sa spuna mai sus e ca apreciem mesajele cu tenta nautica ... si mai putin cele cu tenta comerciala :D Valabil si pentru Robert! (Robert, come back!)


Mie mi se indoaie, cred ca itzi dai seama. Pana la capat si eu tot "vanzator " sunt, e drept ca nu de barci, din pacate :)))), dar poate imi revin :)
Daca-mi permiti o observatie generala (nu are legatura cu tine sau cu persoanele de pe forum) prea multi vand in tara asta ... si prea putini produc b-)
 
Ceea ce cred eu ca lipseste de pe piata la noi este oferta adresata tipilor tineri ca noi, si anume posibilitatea de a cumpara un kit - corp+suprastructura, din fibra, pe care omul sa si-l echipeze si customizeze functie de bani si timp. Eu de exemplu am bagat in casa pe care mi-am construit-o mai putin decat costa cel mai mic model de la Hanse sau Bavaria, si in casa stau 70% din timp, iar pe barca poate mai putin de 1%, deci nu e fezabila treaba, si nici nu ma intereseaza sa rup gura lumii cu vreo noua jucarie.

O alta problema la noi vizavi de barci e tendinta asta a unora de a se arunca la scoruri imense la marine, servicii etc, caci inca se considera ca esti super bogat daca vrei velier. Din cauza asta eu sunt fan al barcilor tractabile, caci in State e un tip care a pornit tare pe nisa asta, McClintock de la Rio Hondo Yachts, si asta cred ca va fi trendul pe viitor si in Europa din cauza supraaglomerarii marinelor. La noi marinele stau goale si preturile tot uriase sunt. Si Alex, sunt sigur ca vei gasi clientii potriviti pentru barcile pe care le vinzi, asa cum si noi ne vom "scoate" pe cont propriu. Important e sa comunicam si sa ne respectam reciproc, caci dintre adevaratii pasionati pleaca lucrurile bune, mai putin de la cei din segmentul "trendy".
 
Offf

Mai baieti poate mi s-a parut mie dar cred ca asta era sectiunea unde cei care se ocupa de vandut barci se pot prezenta.

Nu i-a pus nimeni pe Adi sau Skipper sa intre si sa comenteze de-auirea pe aici.

In sectiunile speciale pentru cazurile voastre este altceva.
Dar nu cred ca am intrat aiurea pe acolo si sa incep sa fac campanie electorala pentru Hanse sau vreun brand de al nostru.

Normal ca daca cineva v-a intreba ceva legat de asta voi raspunde.

Sincer sa fiu cred ca am fost de bun simt iar atitudinea grosolana a lui Skipper fata de mine este nejustificata.

Daca credeti ca totusi va pot ajuta in proiectele voastre contactati-ma. si aici nu este vorba ca vand ceva sau nu ci e vorba de cineva care pana acum "s-a dat" ceva pe barci de toate tipurile. De la barci cu vasle la vele si apoi la motoare. Nu zic ca le stiu pe toate dar am ceva experientza in spate.

SI RECUNOSC FARA JENA CA S_AR PUTEA SA FIE O MULTIME DE LUCRURI LA CARE VOI SA FITI MAI BUNI DECAT MINE.
 
Vali cred ca la o parte din pb puse de tine am raspuns ceva mai devreme.

Eu fata de altii nu am de gand sa incerc sa va conving sa va luati Hanse pt ca sincer nu vreau sa fac asta. cine doreste un racer/cruiser ma va cauta pentru o oferta.
Mi se pare normal sa-mi anuntz prezenta totusi si nu cred ca are cineva de comentat.
Scopul principal pe care il am eu este sa dezvolt acest sport pe care il practic de foarte mic.(lasand modestia la o parte la 3 ani conduceam OPTIMISTUL).
PEntru acesta dezvoltare am chiar si un plan prin care sa cooptez cativa dintre voi si sa facem asociatii sportive sau cluburi in zona voastra. Unde sa poate niste copii sa-si petreaca timpul intr-un mediu mult mai placut, mai sanatos si mai sigur decat pe maidan.
 

Back
Sus