impaiatu
old timer
buna seara si bine v-am gasit ,
sunt nou pe acest forum si .......)
mai oameni buni ,aduceti-mi si mie un pic de alinare ca de cand am capatat un neidentificat motor outbord (si aici v-am scutit de povesti cu capre moarte) nu mai am listine!
si ca sa vil descriu putin ;doi timpi ,e racit cu aer pe acelasi sistem ca la Mobra ,cu turbina.
rezervorul e separat si langa mufa de conecatare la el ,se mai afla o mufa ca de bricheta ,deci p-acolo sigur tre sa intre curent ( ca nu cred ca si genereaza)
in afara de inscrisurile "Bing" pe carbelitor si pe pompa?!?! de benzina , n-am gasit nimic altceva care sa ma lumineze.
treaba cu Bingu am elucidat-o putin gasind un site de carburatoare Bing.
mai are un boton care cred ca e pt oprit utilaju si deasemenea parghia chokului.
are careva vreo idee?
a , cand porneste face ;par-par-par-poc ,par-par-par-poc are doi cilindri in "B" ,asta ma face sa cred ca e rusesc!))
sanatate..............!
mi se pare mie sau am descris un motor de barca?!
sunt nou pe acest forum si .......)
mai oameni buni ,aduceti-mi si mie un pic de alinare ca de cand am capatat un neidentificat motor outbord (si aici v-am scutit de povesti cu capre moarte) nu mai am listine!
si ca sa vil descriu putin ;doi timpi ,e racit cu aer pe acelasi sistem ca la Mobra ,cu turbina.
rezervorul e separat si langa mufa de conecatare la el ,se mai afla o mufa ca de bricheta ,deci p-acolo sigur tre sa intre curent ( ca nu cred ca si genereaza)
in afara de inscrisurile "Bing" pe carbelitor si pe pompa?!?! de benzina , n-am gasit nimic altceva care sa ma lumineze.
treaba cu Bingu am elucidat-o putin gasind un site de carburatoare Bing.
mai are un boton care cred ca e pt oprit utilaju si deasemenea parghia chokului.
are careva vreo idee?
a , cand porneste face ;par-par-par-poc ,par-par-par-poc are doi cilindri in "B" ,asta ma face sa cred ca e rusesc!))
sanatate..............!
mi se pare mie sau am descris un motor de barca?!