inmatriculare barcilor in paradise fiscale

inmatriculare barcilor in paradise fiscale cred ca este subiect destul de interesant ptr. ca traim in romania(tara taxelor) si nu am gasit nimic legat de acest lucru pe forum,asa ca sper ca cei care stiu ceva legat de subiect sa inceapa sa posteze.Caz:eu o sa-mi cumpar o barca noua la o valoare de aproximativ 100000 euro si incerc sa gasesc calea cea mai buna(taxele cele mai mici).astept sfaturi :confused:
 
inmatriculare barcilor in paradise fiscale cred ca este subiect destul de interesant ptr. ca traim in romania(tara taxelor) si nu am gasit nimic legat de acest lucru pe forum,asa ca sper ca cei care stiu ceva legat de subiect sa inceapa sa posteze.Caz:eu o sa-mi cumpar o barca noua la o valoare de aproximativ 100000 euro si incerc sa gasesc calea cea mai buna(taxele cele mai mici).astept sfaturi :confused:

Intreaba intai pe producatori, trebuie sa fie familiarizati cu asemenea proceduri, nu esti tu primul care are problema asta.
Cauta un pic pe net si ai sa gasesti si oferte concrete de inmatriculare!
 
Eu zic sa cumepri o insula cu banii astia ... Apoi inregistrezi barci gratis pentru toti barcaholicii din Romania ... Poti inregistra si companii, SRL-uri, etc ....
Si din taxele percepute :), cumperi Soimul Maltez ....
ps.
Poate isi muta si Elvetienii bancile la tine pe insula .... ca tot trebuie sa dea informatii despre conturi ....
 
Trebuie sa va faceti o companie tip casuta postala inregistrata in tara respectiva. Acest lucru nu va scapa insa de TVA decat daca incalcati legea. Daca aveti banii de achizitie si intretinere aveti banii si de inmatriculare si taxe, care sunt infime in comparatie.
 
In Olanda inmatricularea unei barci costa cam 200 Euro. Oricum, se inmatriculeaza numai barcile > 15m sau cu viteze mai mari de 20km/h.

Pt barcile mai vechi de x ani nu platesti nici un impozit.

Intrebare de baraj:
- sa o inmatriculez in Olanda si sa o aduc in Romania dandu-ma cu ea pe mare sub steag olandez?
- sau mai bine imi bag mintile in cap si stau dracu in banca mea ...

Am nevoie de un raspuns ASAP.

Thx,
 
Aceeas problema o am si eu, dar tinand cont ca asigurarile sunt mai ieftine in Olanda, iar barcutza (42m):eek: este deja inmatriculata acolo s-ar putea sa otez pentru steagul lor. Ramane de vazut daca este si posibil. Oricum, daca este cineva care mi-ar putea da detalii cam cat m-ar costa asigurarea si inmatricularea unui un velier de dimensiunile astea i-as fi recunoscator:D
 
Aceeas problema o am si eu, dar tinand cont ca asigurarile sunt mai ieftine in Olanda, iar barcutza (42m):eek: este deja inmatriculata acolo s-ar putea sa otez pentru steagul lor. Ramane de vazut daca este si posibil. Oricum, daca este cineva care mi-ar putea da detalii cam cat m-ar costa asigurarea si inmatricularea unui un velier de dimensiunile astea i-as fi recunoscator:D

Io cred ca daca esti esti cetatean al unei tari nu poti inmatricula barca in alta tara la fel ca si la masini.
 
42 m

salutari ,amazon
pentru o lungime de 42 metri exista servicii specializate pentru armatori.Prin zona forumului nostru limita se mentine cu modestie sub 24 metri,iar dana 0 e cam ocupata...:noroc:
 
Cred ca am exagerat putin:D, dar oricum as face sub 35 m (metri) nu vrea sa iasa la calcule.
Ideea este ca as vrea sa achizitionez un velier cu scop comercial ceea ce implica si o firma si un plan de afaceri necesar obtinerii de imprumuturi, investitii, etc. Am observat ca la noi la Romania nu prea exista barcutze de dimensiunile astea cu care sa poti pleca intr-o croaziera de cateva zile sau chiar de o zi fara a fi nevoit sa-ti dai salariul pe o luna sau chiar doua si pentru ca si eu sunt muritor de rand, ca majoritatea de pe acest forum, m-am gandit sa-mi transform visul in realitate. Nu ma costa nimic sa incerc si sa-mi doresc sa realizez ceea ce poate altii nici nu viseaza. Probleme sunt foarte multe: taxe, impozite, porturi, revizii, echipaj, asigurari, autorizatii ............si nu in ultimul rand banii, dar ce sa faci cand esi infecatat cu virusul barcutei ?:skip:
 
Probleme sunt foarte multe: taxe, impozite, porturi, revizii, echipaj, asigurari, autorizatii ............si nu in ultimul rand banii

Problemele sint in ordinea asta:

Intretinere, intretinere, intetinere, intretinere, intretinere.

O barca este o gaura in ocean in care se scurg banii proprietarului. Cu cit mai mare barca, cu atit mai mare gaura care trebuie astupata.

Numai un new main sail te va costa cit o dacie.
 
Cred ca am exagerat putin:D, dar oricum as face sub 35 m (metri) nu vrea sa iasa la calcule.
Ideea este ca as vrea sa achizitionez un velier cu scop comercial ceea ce implica si o firma si un plan de afaceri necesar obtinerii de imprumuturi, investitii, etc. Am observat ca la noi la Romania nu prea exista barcutze de dimensiunile astea cu care sa poti pleca intr-o croaziera de cateva zile sau chiar de o zi fara a fi nevoit sa-ti dai salariul pe o luna sau chiar doua si pentru ca si eu sunt muritor de rand, ca majoritatea de pe acest forum, m-am gandit sa-mi transform visul in realitate. Nu ma costa nimic sa incerc si sa-mi doresc sa realizez ceea ce poate altii nici nu viseaza. Probleme sunt foarte multe: taxe, impozite, porturi, revizii, echipaj, asigurari, autorizatii ............si nu in ultimul rand banii, dar ce sa faci cand esi infecatat cu virusul barcutei ?:skip:
Salut. Poti citi aici despre Grethe Witting: http://www.barcaholic.ro/forum/showthread.php?t=117&highlight=grethe+witting&page=6. Pare a fi cam ceea ce-ti doresti tu. Banuiesc ca Dan iti poate oferi informatii despre asigurari, inmatriculare, etc.
 
ms

Da...........
Ce sa zic....bravo lor, super barcutza, insa eu ma gandisem la ceva mai nou poate mai "luxos" cu toate ca nu am vazut cum arata Grethe in interior si pana la urma what the hell putina competitie nu strica. Eu am pus ochii pe una cam de aceeas dimensiune dar cu corpul din otel 8-9mm si mai tanara cu vre-o 50 de ani care, dupa parerea mea de noob, este mai de incredere si mai usor de intretinut, iar starea in care se afla este exemplara. Oricum va multumesc mult pentru ajutor si pentru faptul ca ma-ti atentionat ca nu sunt singurul cu idei marete:titanic:
 
Cam asa e , Guru reloaded , dar Amazon merita macar un pic de lamurire :

domnule entuziast , este foarte frumoasa ideea , dar trebuie sa fii inn stare sa finantezi un astfel de proiect ,asta inseamna ca cineva va trebui sa investeasca in pretul corabiei +intretinerea + functionarea+ marketingul afacerii pe urmatorii 3 ani , pentru ca mai apoi sa astepte recuperarea investitiei si profitul . Ceea ce insemna , dupa calculele mele ,investitie initiala vreo 3 milioane de euro . Ai idee de unde obtii acesti bani ?

Apoi , admitand ca aceasta afacere ar putea merge in bazinul Marii Negre ( prezumtie complet falsa ) ar trebui sa organizezi totul atat de bine incat sa faci fata concurentei companiilor care fac asta deja in Europa . Ai cunostiintele si experienta necesara ?

Daca raspunsurile tale sunt pozitive si realiste la aceste intrebari , atunci nu ai decat sa ma contrazici vis a vis de prezumtia de neprofitabilitate a unei astfel de afaceri .

In concluzie ....lumineaza-ne !
 
Cred ca am exagerat putin:D, dar oricum as face sub 35 m (metri) nu vrea sa iasa la calcule.
Probleme sunt foarte multe: taxe, impozite, porturi, revizii, echipaj, asigurari, autorizatii ............si nu in ultimul rand banii, dar ce sa faci cand esi infecatat cu virusul barcutei ?:skip:

Dormi mai departe pe perna si visezi frumos:) si din cand in cand joci si la loto asta e solutia romanului de rand.
No offence:) asa fac si io:)
 

Back
Sus