jeanneau gin fizz sloop

IMG142.jpgIMG145.jpguna din cele mai sigure ambarcatiuni aleasa cu predilectie de cei care au dorit sa faca turul lumii sau traversade, constructie din fibra de sticla compacta, 10 locuri, dar parerea mea este ca e perfecta pentru doua familii eventual cu copii, cabinele duble din pupa si prova asigura discretie si confort, bucataria si baia cu apa calda sunt excelent dotate si aranjate, careul spatios poate fi transformat in dormitor cu o cuseta dubla si trei simple , plus cuseta skiper la masa de navigatie care suporta o harta de navigatie intinsa complet,
bafta,
 

Atașamente

  • IMG_5561.jpg
    IMG_5561.jpg
    60.2 KB · Vizualizări: 155
  • IMG_5579.jpg
    IMG_5579.jpg
    43.3 KB · Vizualizări: 147
  • IMG_5588.jpg
    IMG_5588.jpg
    53.2 KB · Vizualizări: 146
  • IMG_5626.jpg
    IMG_5626.jpg
    66.4 KB · Vizualizări: 148
  • IMG113.jpg
    IMG113.jpg
    58.1 KB · Vizualizări: 167
Bine, bine, dar de Ferrari-ul din ultima poză nu ne spui nimic, ăla pentru câte familii e bun.
 
intamplator in marina am gasit loc numai la vip asa ca pe dana erau tot felul de lighioane cu patru roti sau doua picioare luuuuuungi care nu se potriveau cu fasolea noastra cu carnati, dar ce sa faci ochii vad (obiectivul prinde)
 
:) oi fi eu obsedat de barci, ca desi am privit pozele de cateva ori la rand, n-am vazut nici o masina pana nu a spus Lipan. :)
Lindor e tinut in Romania, sau serveste ponton prin alte Grecii ?
 
pentru cine vrea sa auda numai,
Lindor ierneaza in Grecia, si am luat in calcul si Turcia in Egee pt viitor, sa tii o barca pe timpul iernii in Romania este total nerecomandat din urmatoarele motive:
- Porturi nesigure din toate punctele de vedere -
-Marea Neagra are densitate 1.010-1.014 (brackish water) si are prostul obicei sa inghete iarna
-Operatiuni de intretinere si pregatire pt iarna complexe( dat jos vele, antigel in motor, uscat instalatie de apa, chituit toate gaurile, etc..)
-o iernare in Romania pe uscat poate sa-ti compromita barca si mai mult datorita relatiei apa-ger care nu se impaca cu fibra de sticla si bucsele de teflon
-preturi nesimtite in "marinas"
oricum despre iernat putem discuta pe larg
bafta si astept comentaii
 
pentru cine vrea sa auda numai,
Lindor ierneaza in Grecia, si am luat in calcul si Turcia in Egee pt viitor, sa tii o barca pe timpul iernii in Romania este total nerecomandat din urmatoarele motive:
- Porturi nesigure din toate punctele de vedere -
-Marea Neagra are densitate 1.010-1.014 (brackish water) si are prostul obicei sa inghete iarna
-Operatiuni de intretinere si pregatire pt iarna complexe( dat jos vele, antigel in motor, uscat instalatie de apa, chituit toate gaurile, etc..)
-o iernare in Romania pe uscat poate sa-ti compromita barca si mai mult datorita relatiei apa-ger care nu se impaca cu fibra de sticla si bucsele de teflon
-preturi nesimtite in "marinas"
oricum despre iernat putem discuta pe larg
bafta si astept comentaii
 
pentru cine vrea sa auda numai,
Lindor ierneaza in Grecia, si am luat in calcul si Turcia in Egee pt viitor, sa tii o barca pe timpul iernii in Romania este total nerecomandat din urmatoarele motive:
- Porturi nesigure din toate punctele de vedere -
-Marea Neagra are densitate 1.010-1.014 (brackish water) si are prostul obicei sa inghete iarna
-Operatiuni de intretinere si pregatire pt iarna complexe( dat jos vele, antigel in motor, uscat instalatie de apa, chituit toate gaurile, etc..)
-o iernare in Romania pe uscat poate sa-ti compromita barca si mai mult datorita relatiei apa-ger care nu se impaca cu fibra de sticla si bucsele de teflon
-preturi nesimtite in "marinas"
oricum despre iernat putem discuta pe larg
bafta si astept comentaii

Comentariul e pozitiv la adresa deciziei tale :) .

Avantajele enumerate sunt reale . Chiar daca anul acesta marina Tomis a coborat mult preturile si a facut un pas important sa arate si sa functioneze ca o marina ( a investit in sediu, are bai, dusuri, a refacut cheiul interior -nu cel al digului-,a montat porti la intrare pe toate pontoanele si a pus la dispozitie spatii pentru restaurante/terase altele decat vesnicul On Plonge ) .
Totusi sa lasi barca pe apa iarna nu e chiar indicat. Marea ingheata, asa cum ai mentionat mai sus, iar marina desi aparent e protejata, ultimele doua furtuni mai serioase (din iunie si din inceputul lui octombrie) au avariat barci legate la chei si la pontoane. Iarna e de asteptat ca vremea sa fie mult mai dura, vanturile mult mai puternice. NU mi-as lasa barca in port decat daca as locui langa ea :) .
Dar aspectul cel mai important care decurge din a tine barca in Turcia/ Grecia este cel legat de activitatea in sezon. Marea Neagra nu are nimic spectaculos. O apa opaca si un tarm plat. Iar sa te plimbi in Egee, Marmara, Mediterana, avand barca in Tomis, implica sa ai o luna si jumatate- doua, libere pentru asa ceva. Pe cand daca tii barca in Grecia de pilda, oricand ai cateva zile la dispozitie, te urci in masina si in 10-12 ore esti acolo. SI ai in jurul tau o mare frumoasa, limpede, insule de vizitat, tarmuri frumoase, intr-un cuvant tot ce doresti de la o croaziera .

P.S.
Daca am caracterizat mai urat Marea Neagra, sper sa nu se supere pe mine, ca oricum o iubesc:). Anul asta n-a fost saptamana sa nu navigam pe ea :) .
 
In primavara am de gand s-o aduc pe Lindor in MN si sa fac cateva excursii pe Dunare si in Delta, pescajul e putin cam mare 1.90 pt intrat pe canale o sa folosesc dingy-ul de 2,40 cu motor 2,5 hp, in MN poti face cateva partide de pescuit in special la calcan super, + coasta Turciei care as vrea sa o cunosc mai bine,
Dupa cum am spus Lindor este atestat pt 10 persoane asa ca am loc de oaspeti,
referitor la drumul pana in Grecia prefer avionul in 2 ore ai ajuns cu masina de la Constanta la Atena am facut 18 ore condus continuu si Bulgaria e de rahat fara GPS esti terminat
 
In primavara am de gand s-o aduc pe Lindor in MN si sa fac cateva excursii pe Dunare si in Delta, pescajul e putin cam mare 1.90 pt intrat pe canale o sa folosesc dingy-ul de 2,40 cu motor 2,5 hp, in MN poti face cateva partide de pescuit in special la calcan super, + coasta Turciei care as vrea sa o cunosc mai bine,
Dupa cum am spus Lindor este atestat pt 10 persoane asa ca am loc de oaspeti,
referitor la drumul pana in Grecia prefer avionul in 2 ore ai ajuns cu masina de la Constanta la Atena am facut 18 ore condus continuu si Bulgaria e de rahat fara GPS esti terminat

Pescajul e foarte mare pentru canale. :) Cu asemenea pescaj nu se poate merge decat pe Sulina si Sf. Gheorghe, fara emotii. Dar nu-i bai, se poate merge in explorare , asa cum ai spus , cu pneumatica, caiacul sau orice barcuta cu pescaj mic.
Sper sa ne intalnim pe ape, fie mare fie delta !
 
sper la vara sa ma intalnesc cu "barchalcolicii" care doresc, Lindor e o Doamna grasa si puturoasa cum mi-am dorit, asa ca nu o sa particip la regate, dar o sa fac galerie
bafta,
La sfarsitul lui Noiembrie plec in voiaj, pe barcute mai mari si o sa ma intorc in primavara, daca cineva are nevoie de ajutor in probleme de marina/barci/nav/aparatura ma poate contacta pe mail 2doralex@gmail.com
 

Back
Sus