Salut Andy,
Ne spui că eşti în căutarea unui velier. Poate fi chiar foarte uşor de găsit. Te-aş putea ajuta. Dar mai întâi vreau să-mi răspunzi la o întrebare: Ce-ai alege? între un Mcgregor 26M, care:
- are un interior necompartimentat şi foarte urât;
- are un acces greoi către prova pentru manevre;
- are un motor mare şi care nu se poate scoate de pe barcă;
- este din fibră de sticlă,
şi un velier de crucieră din lemn, lucrat în sistem multistratificat(strip-planked cold-molded) cu răşini epoxidice, de dimensiuni apropiate:
- lungime 7m
- lăţime 2,4m
- pescaj 1,3m
- derivor oceanic cu lest de 1100 Gk
- catarg de 9,5m
- velatură- două focuri ( unul prins la vârful bompresului şi unul la etravă) şi o randă
- osatura şi opera vie din lemn de stejar, opera moartă din lemn de larice siberian, stratificat la exterior cu unstrat de furnir de stejar de 2,5mm şi un strat de furnir de wenge de 1,5mm, iar la interior cu un strat de furnir de mahon
- interioarele lucrate din lemn de mahon: o cabină cu două cuşete în prova, un salon cu două canapele şi o masă rabatabilă, spaţiu de depozitare sub cocpit
- puntea şi cocpitul din teak
- posibilităţi pentru motor inbord sau autbord de 20 CP
La aceste dimensiuni şi la această motorizare nu se înmatriculează.
Pe curând.
Ne spui că eşti în căutarea unui velier. Poate fi chiar foarte uşor de găsit. Te-aş putea ajuta. Dar mai întâi vreau să-mi răspunzi la o întrebare: Ce-ai alege? între un Mcgregor 26M, care:
- are un interior necompartimentat şi foarte urât;
- are un acces greoi către prova pentru manevre;
- are un motor mare şi care nu se poate scoate de pe barcă;
- este din fibră de sticlă,
şi un velier de crucieră din lemn, lucrat în sistem multistratificat(strip-planked cold-molded) cu răşini epoxidice, de dimensiuni apropiate:
- lungime 7m
- lăţime 2,4m
- pescaj 1,3m
- derivor oceanic cu lest de 1100 Gk
- catarg de 9,5m
- velatură- două focuri ( unul prins la vârful bompresului şi unul la etravă) şi o randă
- osatura şi opera vie din lemn de stejar, opera moartă din lemn de larice siberian, stratificat la exterior cu unstrat de furnir de stejar de 2,5mm şi un strat de furnir de wenge de 1,5mm, iar la interior cu un strat de furnir de mahon
- interioarele lucrate din lemn de mahon: o cabină cu două cuşete în prova, un salon cu două canapele şi o masă rabatabilă, spaţiu de depozitare sub cocpit
- puntea şi cocpitul din teak
- posibilităţi pentru motor inbord sau autbord de 20 CP
La aceste dimensiuni şi la această motorizare nu se înmatriculează.
Pe curând.