Buna ziua
In primul rand motorul EM12v.montat pe placa de anticavitate a motorului nu afecteaza in niciun fel performantele motorului cu ardere sau a ambarcatiuni.In ceia ce priveste sistemul de incarcare a doua sau trei bateriii fara a afecta alternatorul se poate face in mai multe feluri.
1.Contact general pt. 2baterii,,,,
Heblu dublu 350Amp incarcarea se face pe rand
,,,,cand contactul general este comutat pe pozitia 1 alternatorul incarca doar bateria 1.
cand contactul general se afla pe pozitia 2 alternatorul incarca doar bateria 2.
In ordine inversa stau lucrurile si cu descarcarea.cand mergeti cu motorul electric folositi bateria ex.nr 2 si pe cealalta o pastrati sa aveti curent de pornire pentru motorul cu ardere.
Dupa ce ati facut pornirea motorului cu ardere puteti face comutarea pe bateria data ex.mai sus nr2 pt a fi incarcata de alternator.ATENTIE ATENTIE BATERIILE TREBUIE SA FIE DE ACELASI AMPERAJ.la motorul Dvs cred ca 75ah,,,,,mai sigur verificati manualul motorului.
2.a doua modalitate de incarcare a 2baterii fara sa pericliteze buna functionare a alternatorului este IZOLATORUL GALVANIC.
Firul de + din releul de incarcare se conecteaza la izolatorul galvanic acesta distribuie tensiunea in cele doua baterii fara sa supra solicita releul de incarcare alternatorul sau magnetoul.
Catalog Allroundmarin 2011 accesorii si in cazul acesta aveti nevoie de doua hebluri electrice.
RECOMAND BATERIILE OPTIMA DE 75ah,,,,suporta multe incarcari si descarcari fara sa-si modifice autonomia.
Sistemul de 24v se poate folosi in felul urmator,,,,se achizitioneaza trei baterii,doua se folosesc in serie pt motorul electric si a treia se foloseste pt.motorul cu ardere.Cele trei baterii se pot incarca in urmatorul fel.Izolator galvanic pentru 3baterii
Catalog Allroundmarin 2011 accesorii sau redresor alimentat la 220v Mk330http://content.yudu.com/Library/A1roph/CatalogAllroundmarin/resources/index.htm?referrerUrl=
Pentru mai multe informatii Marian Dorobantu 0762665059 sau
marian.dorobantu@yahoo.com