navalizare motor auto

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
la motoarele outboard in 4 timpi nu se foloseste ulei de autoturism pentru ca autoturizmele au cutie de viteza separata , in motoarele de barca exista de obicei cel putin 2 pinioane in miscare care la turatii mari incarca uleiul de motor cu aer si gaze , din acest motiv la uleiurile pentru ,,outboarde"mai au in fisa tehnica niscavai litere si cifre in plus!

Fara suparare: la ce pinioane faci referire? din cate stiu, atat la 2T cat si la 4T, "cizma"are ulei separat, totusi eu intrebam de ulei motor in de 4T...
litere si cifre in plus sau in minus are fiecare producator de ulei, important e sa stii sa le citesti. o carte mai groasa nu are totdeauna mai multa informatie decat una mai subtire (mai ales daca nu intelegi ce scrie in ea...).
la categoria autovehicule intra si motocicletele, care folosesc uleiul de motor si la cutia de viteze, care are "cel putin doua pinioane in plus" :)
Eu am pus destul de serios o intrebare cuiva care pare ca are ceva cunostinte, nu doar chef de postari.
 
Ultima editare:
hai sa o luam usor si fara ranchiuna ,
la motoarele in 2 t axul central al motorului ,,ambielajul" se cupleaza cu axul (cel ce se invarte in cizma )de transmisie pana in grupul conic direct printro bucsa canelata , sau axul este canelat si inta in capatul inferior al ambielajului
la motoarele in 4t de obicei axul central ,, vibrochenul" nu este pe aceiasi axa cu axul ce transmite miscarea catre grupul conic , si transmite miscarea printrun ansamblu de cel putin 2 pinioane , asta se face si din motivul ca turatiile de lucru al motorului cu grupul conic difera ,bineinteles ca difera de la firma la firma ,si chiar de la ani diferiti de fabricatie ale aceiasi firme ,raportul de transmisie intre pinioanele grupului si motorului cat si intre acestea
la motocilete , cele in 2 t , cum ar fi : CZ sport 175 cmc,JAVA 350cmc ,MZ cutiile de viteze sunt separate si folosesc ca ungere uleiuri de transmisie
cele in 4t ,cum ar fi /; simson , kavasaki 500cmc,honda folosesc uleiuri separate cu destinatie speciala
bineinteles ca fiecare utilizator poate opta pentru ce vrea sa puna in motoare si cv , eu am incercat sa ti spun cam ce scrie prin manualele de specialitate , iar fimele constructoare nu au numai motivul comercial sa recomande tipurile si firmele de ulei ce trebuie sa fie folosite in mentenanta motoarelor
eu am raspuns destul de serios si bine intentionat din cunostintele acumulate prin scoli si ani de experienta , cv ul personal nu cred ca trebuie sa fie prezentat pe siteuri !
subscriu la ce a spus RARES BADREA , si sunt de acord !
 
hai sa o luam usor si fara ranchiuna ,
la motoarele in 2 t axul central al motorului ,,ambielajul" se cupleaza cu axul (cel ce se invarte in cizma )de transmisie pana in grupul conic direct printro bucsa canelata , sau axul este canelat si inta in capatul inferior al ambielajului
la motoarele in 4t de obicei axul central ,, vibrochenul" nu este pe aceiasi axa cu axul ce transmite miscarea catre grupul conic , si transmite miscarea printrun ansamblu de cel putin 2 pinioane , asta se face si din motivul ca turatiile de lucru al motorului cu grupul conic difera ,bineinteles ca difera de la firma la firma ,si chiar de la ani diferiti de fabricatie ale aceiasi firme ,raportul de transmisie intre pinioanele grupului si motorului cat si intre acestea
la motocilete , cele in 2 t , cum ar fi : CZ sport 175 cmc,JAVA 350cmc ,MZ cutiile de viteze sunt separate si folosesc ca ungere uleiuri de transmisie
cele in 4t ,cum ar fi /; simson , kavasaki 500cmc,honda folosesc uleiuri separate cu destinatie speciala
bineinteles ca fiecare utilizator poate opta pentru ce vrea sa puna in motoare si cv , eu am incercat sa ti spun cam ce scrie prin manualele de specialitate , iar fimele constructoare nu au numai motivul comercial sa recomande tipurile si firmele de ulei ce trebuie sa fie folosite in mentenanta motoarelor
eu am raspuns destul de serios si bine intentionat din cunostintele acumulate prin scoli si ani de experienta , cv ul personal nu cred ca trebuie sa fie prezentat pe siteuri !
subscriu la ce a spus RARES BADREA , si sunt de acord !

felicitari pentru experienta!
 
Asa si cu ce incalc legea navala (care lege), VOLVO au toate motoarele comune(aproape), cel de propulsie poate fi folosit ca si grup electrogen, si pe camion, vechile motoare B...(am avut asemenea motor AQ 130, si era fix acelasi motor ca pe VOLVO 744 (cele vechi).Asa ca nu inteleg...e drept ca e usor sa iei (na lup tzigan de-a gata) adica navalizat...in fine, intrebarea mea este, ( lasand la o parte reclama agresiva pe care o faceti, ca incalc legea...tin sa va (re)amintesc ca si eu sunt probabil) la fel ca si Dvs., inginer mecanic si am lucrat si lucrez in domeniul naval de la 18( carte de munca), inceputurile sunt mai vechi, am lucrat mult timp in santiere navale straine (aka am lucrat pe salariu corect) ultima data am lucra 6 luni in Filipine, la reparatii yacht-uri de lux, deci am vazut destule, revenind la intrebare...am o barca de 9 metri...si ma hotarasc sa iau un motor Beta-Marine, cat costa distractia? din ce am vazut propulsia insasi Z-drive azimutala, nici nu se poate adapta pe barcile actuale care vin sh de afara, solutia am vazuto la VOLVO, sa zic s-ar putea adapta....dar ma indoiesc, propulsorul nu se rabateaza, se preteaza exclusiv barcilor maritime, nu e pentru Delta unde mergi cu elicea aproape de suprafata, nu poti face interventii la propulsor fara sa scoti barca pe mal, si ATENTIE BARCAHOLICI care va hotarati sa luati asa ceva, barca dotata cu astfel de sistem nu se poate scoate/baga/transporta cu peridocul pe roti, ci numai scoasa cu macaraua si transportata pe cavalet-platforma. Mai am o intrebare daca e sa iau un motor de la Dvs. cine face adaptarea? Sunt diferente foarte mari trebuie modificata toata structura la pupa, inchiderea oglinzii in urma renuntarii la vechiul propulsor, modificarea fundului barcii pentru noua propulsie, in mod sigur reamplasarea tank-ului(lor) de combustibil, cine face toate astea si cu ce pret?Sa stiti ca si informarea incorecta si mai ales modificarea structurala a unei barci/nave fara anumite documente, calcule de rezistenta etc. daca nu e pedepsita duce la catastrofe pana sa se ajunga la "legea maritima". Daca am un Logan pe benzina si maine vreu sa schimb motorul pe motorina e acelasi lucru, cu actele necesare de la RAR, fara sa dauneze grav sanatatii, cu specificatia ca nu furnizorul motorului asigura si montarea lui. Ceea ce comercializati Dvs. se preteaza in cazul constructiei noi, la care se pleaca de la motor, navalizarea unui motor inseamna trecerea de la un sistem de racire la altul( de la aer-apa, la apa-apa)nu vad de ce dauneaza grav sanatatii.Va rog in viitor sa fiti mai rezervat cand spuneti ca cineva-undeva incalca legea, insasi ce ati facut pana acum, ati incalcat mai multe legi, incepand cu acuzatii false, concurenta neloiala, nu aveti calitatea sa spuneti ca ce fac eu "dauneaza grav sanatatii", atata timp cat Registrul Naval Roman a agreat pana acum toate actiunile mele. Deci va rog, promovati-va produsele si serviciile in mod corect, o analiza de marketing v-ar fi utila, adaptati-va la cerintele pietii ( la buzunarele "barcaholicilor" si nu numai), postati in dreptul Dvs. actiuni reusite fara a arunca cu noroi in altii, veniti cu solutii in folosul acestei comunitati, oamenii astia au nevoie de un sprijin real, o garantie a lucrarii executate, un termen de executie niste parametri stabiliti sau sugerati de la inceput, ce implica asta, de exemplu nu am vazut pe nicaieri in postul Dvs. specificat faptul ca la achizitionarea unui astfel de grup propulsor, nimic legat de timonerie....corect? Sunt convins ca e hidraulica, deci alti bani alta distractie, omul are un buget, crede ca atata e motorul si cu asta basta se apuca plateste , sare din buget, si barca ramane nici in carutza nici in telegutza, ne puteti arata niste poze cu vreo barca care a adaptat un motor de la Dvs.?? a...si care nu dauneaza grav sanatatii, personal sunt de parere ca o barca dauneaza grav bugetului, dar asta e din alt film...

Cu respect
Ing.Mihai Irimia
 
ai nimerit nasol.nici n-ai ideie ce comentarii te asteapta pe tema.........................:) au mai fost niste specialisti pe aici,acu' fac reclama pe alte plaiuri!
 
Eu am vazut MB 836 DB proiect 1963 al celor de la Mercedes, proiectat pentru locomotive (500 hp) care merge bine-merci pe vaporase (ce au ca destinatie in primul rand tractiunea), iar motoarele de tractoare U650 sunt folosite ca diesel-generatoare. Parca exista si motoare diesel in stea pentru vaporase (lucru ciudat, ele fiind folosite pentru avioane, deh, insa pe benzina).
Oricum intre vapoare si locomotive e o dragoste mai veche, vezi si LDSR-urile celor de la Resita http://www.ucmr.ro/diesel-sulzer-reprezentative.pdf
 
Ultima editare:
Toata stima pentru motoarele Kubota (am auzit numai lucruri bune despre ele) si toata stima chiar si pentru mecanexim (nu e usor sa importi si sa investesti intr -o piata destul de restrinsa si afectata de criza). Totusi, asta nu va da dreptul sa desconsiderati pe toata lumea si sa credeti ca detineti adevarul suprem. Din ceea ce am vazut, v -ati bagat singur in seama si numai pentru a va face reclama, fara a contribui cu nimic la discutia despre marinizarea motoarelor. Cred ca era mult mai bine sa ne impartasiti ceva concret din experienta d -voastra (daca ati fi dorit asa ceva), pentru ca asta e rostul forumului, fara sa -i faceti prosti pe toti interlocutorii. Printre picaturi, ati fi putut strecura si putina reclama (Kubota rules :)).
Asa insa, cred ca ati reusit sa -i enervati si pe cei citiva potentiali cumparatori care v -au citit. Eu inteleg ca va stringe pe undeva, da' orisicit !
 
Nene, eu sunt mai direct decat Dl. Ambrozie!

Nene home made, bati campii ca naiba! Du-te domnule si te culca, ca vorbesti numai tampenii ! Habar nu ai despre navalizarea motoarelor Diesel inboard !
Dl. Ambrozie are perfecta dreptate ! Si daca vrei sa stii meserie, du-te si uitate pe xxxxx
Cina va citeste si crede ce spuneti, este cel mai mare prost !

Asa ca fratilor, nu-l mai cititi pe home made asta ca nu are dreptate! daca va dati pe maina lui, va duceti direct la moarte pe apa !

Cica habar n-ai despre navalizarea motoarelor Diesel inboard.....pai daca e imboard cred ca nu e avionizat...
 
Ultima editare de un moderator:
Eu refuz sa cred ca exista romani care ar cumpara ceve de la un comerciant agresivsi arogant, care-i face prosti in fata. Probabil manifestarile lui sunt cauzate de disperarea afaceristului falit, deja bate in patologic sa te bati cu umbrele celor care au postat pe o tema acum un an. Stiu ca reclama nu este buna sau rea si scandalul vinde, dar eu personal am inteles doua lucuri: Kubota sunt supermotoare si le caut de cumparat, dar nu de la impricinatu' !!!
 
Stimate D-le. Membru Rumpi din Cluj-Napoca,
Cred ca nu stiti nimic despre motoarele beta marine si kubota. Hai sa va aduc putin in actualitate si sa va spun ceva despre motoarele acestea ... si anume:

- Motorul Diesel Kubota , fabricat in Japonia, inainte de anul 1922, este PRIMUL motor Diesel din lume, fabricat dupa principiul motorului Diesel descoperit de Dl. Diesel, fiind cel mai folosit motor din lume la constructia de utilaje din lume, dar si in domeniul naval.

- Motorul Diesel BETA MARINE, fabricat in Anglia, foloseste drept motor de baza motorul Kubota, pentru puteri de la 10 CP la 105 CP. Ei fabrica acest motor naval Diesel inboard BETA MARINE de mai bine de 35 de ani...

Mult stimate domnule injiner,

Prin prezenta va aduc la cunostiinta urmatoarele:

1. conform istoriei oficiale Kubota inainte de anul 1922 actuala firma Kubota nu producea nici un fel de motor. pentru a va convinge studiati pagina History | Corporate Information | kubota global site

2. conform istoriei oficiale la 27 Februarie 1892 Rudolf Diesel obtinea Patentul Reichului nr. 67207 pentru "Metoda de lucru si constructia masinii cu ardere". La 10 August 1893 pornea prin forte proprii primul motor diesel din lume. La 26 iunie 1895 se reuseste pentru prima data masurarea puterii motorului prototip si calcularea unui randament de 16,6%. (Motor 10CP la 88 tur/min consum specific 382g/CPh) La 17 Februarie 1897 se considera incheiata dezvoltarea prototipului si se trece la productia de serie cu un motor cu randamentul de 26,2 %, 18 CP, 154 tur/min, consum specific 238 g/CPh. Pentru a va convinge va rog sa vizitati muzeul fabricii pe care Rudolf Diesel in persoana a contractat-o pentru a realiza prototipul si unde acesta este expus pana astazi, respectiv Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg (M.A.N.) Heinrich-von-Buz-Straße 28, Augsburg, RFG. Intrarea este gratis. Mai puteti admira acolo si al doilea motor diesel fabricat si vandut de MAN, din 1898. Pe primul il puteti admira la Deutsches Museum München, dar acolo platiti bilet.

3. Conform propriilor afirmatii pe 23 martie 2012 Beta Marine a implinit 25 de ani de existenta deci nu putea fabrica motoarele astea de 35 de ani. In onoarea acestui eveniment au avut o zi a portilor deschise pe 4 Mai 2012.
http://www.betamarine.co.uk/literature/news%20letters/winter_news_2012.pdf

4. Beta Marine nu este singura firma care produce navalizari ale blocurilor Kubota (nici macar din Europa) iar motoarele Kubota nu sunt cele mai folosite din lume nici la constructia de utilaje nici in domeniul naval. Cele mai folosite din lume sunt ceva motoare chinezesti bazate pe patente Deutz si Yanmar mai vechi.

5. Inainte de a va mai lansa produsele pe vre-un forum va sfatuiesc sa angajati pe cineva care a absolvit facultatea de marketing si sa investiti intr-un curs de marketing web 2.0. daca nu va permiteti asa ceva macar mergeti dumneavoasta la un curs de acest gen. De asemenea va recomand cu caldura sa studiati materialele promotionale oferite de companiile pe care le reprezentati pentru a nu mai face afirmatii eronate asupra produselor pe care le vindeti.

6. Aceasta este ultima mea postare in ceea ce va priveste. Din punctul meu de vedere ati dovedit o ignoranta crasa in ceea ce priveste produsele reprezentate precum si o rea vointa manifesta in comunicarea cu membrii acestui forum. Nu va consider nici membru a comunitatii barcaholice nici un furnizor demn de a incasa banii mei, indiferent daca este pentru un motor naval sau unul industrial.

7. Pe scurt va adresez traditionala urare: "Du-te bade bate-ti coasa!" :titanic:
 
Nene home made, bati campii ca naiba! Du-te domnule si te culca, ca vorbesti numai tampenii ! Habar nu ai despre navalizarea motoarelor Diesel inboard !
Dl. Ambrozie are perfecta dreptate ! Si daca vrei sa stii meserie, du-te si uitate pe Home si pe Mecanexim Engineering | Dealer Oficial Kubota !
Cina va citeste si crede ce spuneti, este cel mai mare prost !

Asa ca fratilor, nu-l mai cititi pe home made asta ca nu are dreptate! daca va dati pe maina lui, va duceti direct la moarte pe apa !

"Acest Home Made" a facut cu manutele proprii in afara de alte barci, un yacht de 12 m, de la varful derivorului pana la marul catargului, lucru care vorbeste de la sine . Eu n-as putea sa am decat respect pentru un asemenea om care a studiat si a practicat suficient cat sa faca astfel de lucruri, care functioneaza perfect .
O asemenea ambarcatiune implica nu numai studii despre motorizare, electricitate navala, electronica ci despre absolut tot ce inseamna materiale si punere in opera, caracteristici in proiectarea navala, etc... Sunt ani si ani de studiu din pasiunea pentru ambarcatiuni.
Iar rezultatele acestor ani de studiu si practica, nu sunt ipotetice, nu sunt reclame, nu sunt grafice sau pliante: ele sunt concrete si plutesc pe ape.
 
Ultima editare:
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Back
Sus