Noua mea barca veche

Salutare dragi barcaholici,

Dupa o lunga absenta revin in comunitate, de aceasta data cu barca!!! Proaspata achizitie este un caiac demontabil MTW Kolibri 3. Schelet de placaj cu stringheri de frasin, piele PVC cu bumbac, lungime 4,5m, latime 78cm, capcaitate teoretica 180kg, 2 locuri. Totul ambalat intr-un sac de 1,3m si 28kg. E fabricat probabil in 1984, dar lipseste eticheta asa ca nu sunt sigur.
Nu am apucat inca sa il dau la apa, deoarece l-am adus sambata din Germania si astept vreme buna. Stiu ca nu e cel mai bun si cel mai rapid si frumos, dar e BARCA.
Atasat cateva poze de o calitate mizerabila (telefon). O sa va tin la curent cu evolutia dupa botezul oficial si contactul cu apele natale.
 

Atașamente

  • Bild008.jpg
    Bild008.jpg
    77.5 KB · Vizualizări: 161
  • Bild009.jpg
    Bild009.jpg
    122.9 KB · Vizualizări: 153
  • Bild010.jpg
    Bild010.jpg
    110 KB · Vizualizări: 131
  • Bild011.jpg
    Bild011.jpg
    121.3 KB · Vizualizări: 134
avea dreptate x-petrolist:eek: sa fim ocupati,raspopiti,anchetati si pusi la colt de caiacisti pina la urma,noi astia care vrem barci!asa a prorocit si guzi!!
 
Situatie scapata de sub control !

:happy:
La naiba :)... Situatie scapata de sub control ! Pandemie Mon Cher
.... Boala grea cu balercutza asta, ce te tine foarte aproape langa radacina valului. E boala grea ca-ti aduce bucurie si-n calm plat ecuatorial, si-n baltoace pentru pescaj redus ! precum si la ceas de intemperii, daca esti achipat cum trebuie ( vorba lui Florio: N-ai nevoie de hartzi, ca sa te lasi dus la vale pe ape !)...Voi astia cu barci ce puteti face fara vant ? (va uitati la televizor ! :) )
(Un sfat : Luati exemplu, de la Gigi Tolan ! ):rock:

(U)P.S.
Parca sambata,la "posturi noi" din 5 threaduri diferite, 4 erau adjudecate de ceata noastra ! :eek:le:

Si ca sa nu fiu total off-topic (cum sunt de obicei (asta e secretul succesului) ), Felicitari domnule Rumpi !
Nu v-am mai vazut , de la vremea cand debutam eu pe aici, acum mai bine de un an . Poate ca ma insel.
Cat despre caiacul Kolibri 3 ( cred ca e tot de la Pouch), ce sa spun e misto si confortabil pentru caiacit solo, dar in regim de tandem, parca sunt prea ingramaditi canotorii, si daca sunt debutanti si nu se sincronizeaza la padelat, risca sa se loveasca padela de padela.... ei si !!??? In schimb foarte stabil acest caiac cu 6 coaste...Instabil ar fi putin pe directie, in comparatie cu modelele mai lungi (RZ spre exemplu (7 coaste), care au un metru mai mult). In schimb, un Kolibri se monteaza mult mai repede, e mai usor, cat si mai putin voluminos, la transportul pe uscat !
Ave'nTure !
 
Ultima editare:
Salut Rumpi si bine ca ai revenit pe forum, ne lipseau postarile tale atat de documentate :). Sa stapanesti sanatos barcuta, si sa fie prima dintr-o serie cu progresie geometrica, terminata cu un cruiser de cateva zeci de picioare, ca sa nu se mai laude atata caiacistii, care tot fratii nostri sunt pana la urma :p.
 
avea dreptate x-petrolist:eek: sa fim ocupati,raspopiti,anchetati si pusi la colt de caiacisti pina la urma,noi astia care vrem barci!asa a prorocit si guzi!!

Nu Taticu' ,la vremea cand imi doream un caiac si nici bani n-aveam nu ma mai lua somnul noaptea...M-am straduit din toti rarunchii, ca sa evadez din starea aia de spirit, destul de insomniaca. Acum scriu despre acea perioada, dintr-un scaun confortabil si cu o circumvolutiune pe creier, in forma de zambet :)

Am facut pe Dracu'n patru mi-am facut rost de-o vechitura de mushama, am atins-o cu bagheta magica si s-a transformat intr-un fioros caiac aspirator de gagici, pentru ca mai avea si un loc vacant ;m-am ambarcat-asezat in cur, am dat din coate, iar el a pornit la deal pe cel mai mare fluviu de pe continentul nostru ! ... CuiRasat ,a fost un nume foarte venerat ! :)
Dar am mai scris si spus despre astea... Daca imi dati voie, acum am sa incerc sa fac o profetie :
-Cine nu se converteste la religia padelelor, risca sa ramana pe uscat, si sa ne citeasca impresiile !:rock:

("Nimeni nu e profet in tara lui" , citez din Apostolul Pavel )

Iar zilele astea ,cireasa de pe tort, e chiar descrierea fetelor din cursa de la Venetia "Vogalonga", cu poze mai mult decat sugestive, chiar pe prima pagina a sitului !
Felicitari fetelor, pentru aceasta realizare !
=========================================
Sa fie oare barcaholicii de doua feluri (!!???) :
-Cei ce stau cu capul printre proiecte si isi fac planuri din lipsa de impresii
-Cei ce si amintesc despre planuri si proiecte (implinite), povestind impresii
 
Ultima editare:
Am avut ocazia sa plutesc in caiac de acelasi concept, Rumpi, si am fost uimit sa vad cat de bine isi face treaba. Plusuri pe toata linia: spatiu de depozitare, viteza, comoditate. Un singur minus, timpul de asamblare/dezasamblare . Una peste alta e un caiac de o conceptie veche, asezata, bine gandita, o barcuta excelenta in care iti urez sa faci multe si frumoase ture :) .
Prietenul nostru Guzi, exuberant cum il stim, se bucura odata cu noi toti de inmultirea barcutelor, dar in special a caiacelor ( specialitatea casei Guzi) . :)
Un velier e un velier, un caiac e un caiac, fiecare iti ofera bucuria alunecarii pe ape, dintr-o alta perspectiva . Pasiunile pentru ambele, nu se exclud una pe alta, si nici nu se concureaza :) . Ba dimpotriva, se completeaza :)
Exemplul personal : dupa tura de 60 km pe Dunare facuta cu caiacul, tanjesc pana la suferinta sa pun velierul pe acelasi traseu, insa prelungit pana la Marea Neagra . Simt ca va fi o minune de aventura !
 
Ultima editare:
Multumesc tuturor pentru urarile de bun venit. Motivele absentei au fost personale si nu vor mai reveni. Sper ca voi posta in continuare in asa fel incat sa fie toata lumea multumita.
Din pacate lansarea mai trebuie sa astepte, in weekend lucrez si pe urma plec iar din tara. Vad ca a crescut simtitor fractiunea caiacistilor, chiar si a celor cu vele, ceea ce ma bucura.
Deoarece Delafluviu Guzi are perfecta dreptate am sa motivez in cateva cuvinte alegerea mea, respectiv compromisul pe care l-am facut:
1. Caiac demontabil pentru ca altfel trebuie sa schimb masina. (face pereche cu caiacul e tot de productie RDG)
2. Caiac Second hand din cauza pretului (buget maxim limitat) si pentru ca nu am timp si spatiu sa fac unul de la 0.
3. Caiac de 2 persoane pentru ca ocazional nu vreau sa fiu singur.
4. Caiac scurt pentru ca de foarte multe ori voi fi singur.
5. Caiac cu posibilitatea montarii unui catarg cu vele.

Asa ca dupa ce am strans banii am luat de pe e-bay un Kolibri 4, care la despachetare s-a dovedit a fi un Kolibri 3. Barca nu e de la Pouch ci de la Mathias Thesen Werft, un santier naval adevarat din RDG care in cadrul programului de productie a bunurilor de consum a produs si caiace, iole si catamarane demontabile. Am vrut modelul 4 deoarece acesta este mult mai rapid si mai rigid decat precursorul. Modelul 3 este absolut simetric fata spate, si nu chiar asa de rigid. Dar asa se intampla cand cumperi mata in sac pe incredere. Avand doar 4,5m cand esti in 2 iti plantezi picioarele pe posteriorul celui din fata, lucru pe care pe mine nu ma deranjeaza (eu stand in spate si avand o afinitate pentru posteriorul respectivei) si nu mai prea ai rezerva de flotabilitate pentru bagaje. In schimb caiacul poate fi miscat cu usurinta in regim solo, ceea ce eu nu reusesc cu un RZ 85 (stiu ca se poate dar trebuie forta si bagaje), si imi raman 100Kg rezerva de flotabilitate pentru bagaje si spatiu. Kolibri 3 nu e prea stabil pe directie dar pentru asta inginerii din RDG au montat pe Kolibri aceeasi carma ca si pe RZ, asa ca nu imi fac probleme. Nu e cel mai rapid caiac dar pentru mine acest aspect e secundar momentan. La 27kg intr-un sac eu reusesc sa il plimb singur si montajul e rapid. Ce nu am deocamdata e sparydeck si catarg cu vele.
Pe scurt am luat un caiac care in 2 este perfect pentru Weekend (asa ii si zice in germana Wochenendzweier) iar in regim solo am barca de ture extinse (confort sporit pentru pretentiosi), pe care pot sa pun si vele.
 
... Daca imi dati voie, acum am sa incerc sa fac o profetie :
-Cine nu se converteste la religia padelelor, risca sa ramana pe uscat, si sa ne citeasca impresiile !:rock:

("Nimeni nu e profet in tara lui" , citez din Apostolul Pavel )

Sa fie oare barcaholicii de doua feluri (!!???) :
-Cei ce stau cu capul printre proiecte si isi fac planuri din lipsa de impresii
-Cei ce si amintesc despre planuri si proiecte (implinite), povestind impresii

Vezi ca iar o dai in fundamentalisme :p, asa ca daca imi permiti, as face si eu o timida comparatie: trecerea de la caiac la o barca serioasa e acelasi lucru ca trecerea de la laba la datul la buca ;). Cer scuze celorlalti caiacisti, dar si eu dupa atata dat cu barca mai am cateodata chef sa o iau la laba - padela, bineinteles :D.
 
Vali asta a fost cea mai buna comparatie pe care am auzit-o in ultimul timp! Si cea mai sincera. Tot respectul caiacistilor care.....chiar ne-au luat-o inainte. Sa speram ( eu cel putin) ca vom fi si noi curand la inaltime......adica pe ape. Fiecare cu ce doreste, fiecare cu ce poate.
 
Eu nu fac competitie cu nimeni si nu tin predici celorlalti ;). Pana una alta, ma bucur ca Rumpi a revenit printre noi, e unul din cei mai doxati forumisti, cu toate ca nu stiu de ce a spus ca nu vrea sa deranjeze prin postari pe cineva :confused:. Hai ca ne-om vedea noi pe balta, numai sa treaca odata vajgalaul de afara, fiindca la caiac e cam greu sa te lupti cu ploaia si vijelia asta :).
 
Vezi ca iar o dai in fundamentalisme :p, asa ca daca imi permiti, as face si eu o timida comparatie: trecerea de la caiac la o barca serioasa e acelasi lucru ca trecerea de la laba la datul la buca ;). Cer scuze celorlalti caiacisti, dar si eu dupa atata dat cu barca mai am cateodata chef sa o iau la laba - padela, bineinteles :D.

Mersi la fel , Colega ;)

Depinde ce vedem fiecare in "barca serioasa".
Nu voi trata niciodata un caiac ca pe o jucarie, avand in vedere cantitatea, intensitatea & frecventa sporita a satisfactiilor. Cu sau fara vant !!!!!
 
Ultima editare:
... trecerea de la caiac la o barca serioasa e acelasi lucru ca trecerea de la laba la datul la buca

Daca:
La barca serioasa poti sa te mai descurci si cu un motoras, si cu o vela, dar pentru caiac iti trebuie maini nu gluma. = la satisfacerea unei femei mai poti sa te ajuti cu un deget, cu o limba etc, dar pentru laba iti trebuie p**a
Pastrand algoritmul caiacul a dobandit o semnificatie falica, sau nu.
 
Ultima editare:
Imi imaginez ce-si spune Rumpi acuma: "uite domne ce bulangii, eu revin pe forum dupa multa vreme, si golanii astia vorbesc numai prostii" :).
Tocmai m-am intors dintr-o tura prin balta, fiind satul de cacatu de la tv cu carcotasi, pensii, guvern, plus restu de mizerii - romanii hamesiti dimprejur, tiganii ascultatori de manele din cartier etc. Printr-un vacarm amestecat, sirene de salvare, zgomot industrial de la un exhaustor gigant din combinat, claxoane venite dinspre oras, am reusit totusi sa simt din nou respiratia nocturna fascinanta a baltii, netulburata in pacea ei salbatica.
Asta mi-a adus aminte de o noapte de acu vreo 10 ani, cand eram cu o gashca de montaniarzi pantofari la Scapeti, in muntii Macin. Dupa o betivaneala zdravana, in urma careia toti maimutoii mai cocliti au cazut cu mecla-n perna, am ramas awake numai 2 golani si 2 cadaoale foarte disponibile. In timp ce eu le suflam pe alea in bijboc de parca dadeam la foale, colegu a disparut prin padure. Cand a revenit si gagicile erau deja in forma, gadilate bine, ne-a trantit-o "padurea e mirifica", de am simtit fizic cum li s-a blegit cadaoalelor tot elanul la care muncisem pana atunci.
Azi, uitandu-ma in urma, il inteleg pe sarmanu pantofar, care dupa multi ani luase contact cu un ecosistem cu adevarat salbatic si i se atrofiasera hormonii, si pot spune si eu "balta e mirifica", fara sa ma sinchisesc daca i se blegeste cuiva bijbocu. In timp ce tot sistemul in care ne-am format ca oameni moare sau se schimonoseste monstruos in jurul nostru, daca vrem sa ramanem ceea ce stim ca suntem, tre' sa ne intoarcem la balta, marea, caiacul sau barcuta pe care le iubim, fara discriminare de categorie barcaholica.
Ce voiam sa spun in comparatia dinainte e ca nu-i bine sa te cantonezi intr-o cuibar cunoscut, placut si comod, decat cu riscul de a te plafona. Suntem condamnati la evolutie, nu pentru a concura cu altii, ci pentru a ne construi propria identitate de barcagii, cel putin in cazul meu stiind sigur ca asta e cea mai importanta parte a filmului in care joc in viata asta.
 
Ma Vali, tu ar trebui sa inregistrezi pasajele astea, ca suna mult mai autentic cand le zici pe gura :)))


Hai Rumpi, preia topicul si zi-ne ce-ai mai facut anul cat ai lipsit :)
 
Aouleu suflete ce de polemici trezesc doar pentru ca m-am incadrat la fractiunea caiacistilor. Nu stiam ca a devenit o chestie de religie treaba asta. Oricum eu sunt multiconfesional si multietnic asa ca ma lasa rece.
Din punctul meu de vedere eu posed o ambarcatiune de agrement, puntata, cu pescaj mic, cu cockpit ne-autovidor dar etansabil, cu derivoare laterale (in proiect), cu greement sloop (in proiect), propulsabila in regim de deplasament cu padele, vele si motor, pretabila la navigatia pe ape interioare si la cea costiera (n-am loc de provizii transatlantice, imi lipseste un metru). Ambarcatiunea are ca oricare alta avantaje si dezavantaje, adica n-am loc de frigider, apa calda si soba de teracota dar ma strecor oriunde am 10 cm de apa sub chila (derivoarele vor fi rabatabile, carma e deja). N-am motor inboard volvo penta, da nici nu imi fac griji de calitatea motorinei din port. Daca vreau motor iau repede o drujba ruseasca si rad de pretul benzinei. Daca vreau vele cumpar 6mp de panza si pe vant mediu ating viteza teoretica a barcii. Daca vreau sa fiu modern imi iau un zmeu si rad de voi astia cu velatura antica. Daca nu e vant scot padela si fac muschi pe burta sa ma placa femelele ca si asa am job sedentar. Taxe de cheiaj nu platesc ca debarc pe plaja. Daca vreau plimbari in Polinezia bag barcazu la tescherea si ma imbarc pe avion. Daca iau gaura la apa trag la mal (are rezerva pozitiva de flotabilitate) scot petecu si prenandezu si repar repede. In plus nici n-a costat economiile pe o viata. Da, recunosc ca o sa ma feresc de furtuna ca dracu de tamaie dar asta as face si daca as avea titanicu sub cur, ca n-am de livrat posta la ora fixa.
Cum sa va spui eu dragii mosului, vreau nu vreau tre sa vad partea plina a paharului ca altfel raman pe uscat si fac planuri (dupa cum spunea Kant asta e o ocupatie frumoasa). Situatia mea e clara: sunt angajat in sistemul educational romanesc si fac parte din baza piramidei nu din varf. Barcaz cu deplasamentul exprimat in tone o sa vad in port si o sa ma plimb cu ele cand m-or lua altii mus in echipaj, ca n-am ambitia sa imi dedic viata constructiei si amenajarii barcii ideale pe care sa ies la pensie (sa nu se inteleaga gresit, tot respectul pentru cei care o fac, eu insa nu sunt in stare). Pentru plimbari o sa ofer bineinteles sfaturi bine intentionate adunate din vasta literatura universala si inmagazinate la cerebelu propriu drept moneda de schimb. Si uite asa cu compromisurile de rigoare eu o sa am cu ce sa ma duc la galati sa il ascult pe vali in mijlocu baltii cum povesteste de anume intamplari de cand era holtei si haiduc. Si ca sa asigur fluxu vorbirii in devenire o sa ma asigur ca la mine sub punte o sa isi gaseasca locul si anume glaje cu samagon ardelenesc autentic din productia colegilor (ca eu stau la bloc) precum si unele sticle mai internationale agonisite in calatorii. Si ca sa nu ziceti ca numa zic, aveti aici mostre din barca si licori

P.S. in anul care a trecut am tras la munca sa repar masina, sa platesc chiria, sa iau barca si licori.
 

Atașamente

  • Bild012.jpg
    Bild012.jpg
    118.4 KB · Vizualizări: 109
  • Bild013.jpg
    Bild013.jpg
    75.4 KB · Vizualizări: 104
  • Bild014.jpg
    Bild014.jpg
    78.1 KB · Vizualizări: 107
Wow... Sa vezi dumneata ce frumos vor sta in echilibru paharele . dozele sau sticlele cu pileala, chiar destupate, asezate pe chila demontabila, in regim de mars si cu valuri pe ape !
Cat despre peticit anvelopa, se poate face repede si cu succes cu rola scotch din aia argintie marca "Moment"de la magazinul Praktiker !
...iar prin Cluj , in urbe sta ascuns colectionarul de caiace (demontabile, inclusiv cu vele) si TID-istul inrait Sorin Petrean. Daca sunteti interesat va pot transmite pe privat numarul lui de telefon.
:noroc:
 
In regim de mars glajele vor sta frumos amarate sub punte de unde vor fi scoase doar pentru ungerea organlor interne ale barcaholicilor intalniti pe drum. Subsemnatul nu le consuma deoarece nu prea bea si in nici un caz cand va trage la padela deoarece alcoolul deshidrateaza. Dar am invatat ca asa e frumos sa ai ceva samagon la tine ca nu se stie niciodata cu ce prieten te intalnesti...
Nr. de telefon l-am gasit pe deja pe forum si il voi folosi pentru a lansa o invitatie la botezul caiacului. De altfel cu aceasta ocazie invit toti barcaholicii din zona la botez, care se va desfasura cel mai probabil la sfarsitul lunii dupa intoarcerea din delegatie.
In alta ordine de idei: am gasit saci impermeabili la louis, 30l la 10 euro, eu o sa achizitionez 2 pentru echipamentul meu. Daca mai doreste cineva sa spuna, o sa ii aduc cu mare placere. Pret mai mic nu cred ca gasesc, ar mai fi la Hein Gericke de 40l la acelasi pret dar nu stiu daca ajung pana acolo. Cine e interesat sa dea mesaj privat.
Am uitat sa pun linkul: http://www.louis.de/_30585b4911e37c...t_total=10&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10024015
 
Ultima editare:
Aouleu suflete ce de polemici trezesc doar pentru ca m-am incadrat la fractiunea caiacistilor. Nu stiam ca a devenit o chestie de religie treaba asta. Oricum eu sunt multiconfesional si multietnic asa ca ma lasa rece.
Din punctul meu de vedere eu posed o ambarcatiune de agrement, puntata, cu pescaj mic, cu cockpit ne-autovidor dar etansabil, cu derivoare laterale (in proiect), cu greement sloop (in proiect), propulsabila in regim de deplasament cu padele, vele si motor, pretabila la navigatia pe ape interioare si la cea costiera (n-am loc de provizii transatlantice, imi lipseste un metru). Ambarcatiunea are ca oricare alta avantaje si dezavantaje, adica n-am loc de frigider, apa calda si soba de teracota dar ma strecor oriunde am 10 cm de apa sub chila (derivoarele vor fi rabatabile, carma e deja). N-am motor inboard volvo penta, da nici nu imi fac griji de calitatea motorinei din port. Daca vreau motor iau repede o drujba ruseasca si rad de pretul benzinei. Daca vreau vele cumpar 6mp de panza si pe vant mediu ating viteza teoretica a barcii. Daca vreau sa fiu modern imi iau un zmeu si rad de voi astia cu velatura antica. Daca nu e vant scot padela si fac muschi pe burta sa ma placa femelele ca si asa am job sedentar. Taxe de cheiaj nu platesc ca debarc pe plaja. Daca vreau plimbari in Polinezia bag barcazu la tescherea si ma imbarc pe avion. Daca iau gaura la apa trag la mal (are rezerva pozitiva de flotabilitate) scot petecu si prenandezu si repar repede. In plus nici n-a costat economiile pe o viata. Da, recunosc ca o sa ma feresc de furtuna ca dracu de tamaie dar asta as face si daca as avea titanicu sub cur, ca n-am de livrat posta la ora fixa.
Cum sa va spui eu dragii mosului, vreau nu vreau tre sa vad partea plina a paharului ca altfel raman pe uscat si fac planuri (dupa cum spunea Kant asta e o ocupatie frumoasa). Situatia mea e clara: sunt angajat in sistemul educational romanesc si fac parte din baza piramidei nu din varf. Barcaz cu deplasamentul exprimat in tone o sa vad in port si o sa ma plimb cu ele cand m-or lua altii mus in echipaj, ca n-am ambitia sa imi dedic viata constructiei si amenajarii barcii ideale pe care sa ies la pensie (sa nu se inteleaga gresit, tot respectul pentru cei care o fac, eu insa nu sunt in stare). Pentru plimbari o sa ofer bineinteles sfaturi bine intentionate adunate din vasta literatura universala si inmagazinate la cerebelu propriu drept moneda de schimb. Si uite asa cu compromisurile de rigoare eu o sa am cu ce sa ma duc la galati sa il ascult pe vali in mijlocu baltii cum povesteste de anume intamplari de cand era holtei si haiduc. Si ca sa asigur fluxu vorbirii in devenire o sa ma asigur ca la mine sub punte o sa isi gaseasca locul si anume glaje cu samagon ardelenesc autentic din productia colegilor (ca eu stau la bloc) precum si unele sticle mai internationale agonisite in calatorii. Si ca sa nu ziceti ca numa zic, aveti aici mostre din barca si licori

P.S. in anul care a trecut am tras la munca sa repar masina, sa platesc chiria, sa iau barca si licori.

Salut Silviu si bine ai revenit printre barcaholici. Om fi noi fracturati, dar deocamdata, cred ca nu ne-am fractionat. Caiacul este un compromis perfect (ma refer la amatori) atita timp cit isi doresc sa-l amareze pe puntea unui velier. Ai perfecta deptate sa alegi ce-ti poti permite in acest moment si sa mergi pe apa cind ai chef si unde ai chef. Mai bine sa fii in sistem si sa te uiti afara decit invers.
Si acum am sa recunosc ceea ce stiu mai toti barcaholicii, anul trecut am inchiriat o sandolina verde doar ca sa fiu la firu' apei citeva ore. Paranteza (a mai auzit cineva de "Raduc)? Sper ca nu s-a inecat in Ballantines.
Ca tot a venit vorba de licori, daca in sandolina ma urc, Jagermeister-ul nu-l pot folosi nici daca esuez singur pe o insula pustie. Prefer "glaje cu samagon ardelenesc autentic". Si in lipsa, o croaziera spre insula Islay nu strica. Dar nu cu caiacul: http://www.yachtingmagazine.com/cruising-chartering/charters/whisky-wind-water?page=0,1
Noroc.
 

Atașamente

  • CAIAC.jpg
    CAIAC.jpg
    64.1 KB · Vizualizări: 96

Back
Sus