skipper
RYA Instructor
Ultima editare:
Urmărește clipul video de mai jos pentru a vedea cum să instalezi siteul nostru ca o aplicație web pe pagina ta principală.
Notă: This feature may not be available in some browsers.
How about this one, Skipper?
Cum sa te astepti la altceva? Cu o mica intrerupere de citeva decenii (1965-1987) cind regulamentul a fost modificat si s-a creat clasa 12m, yachturi mai mici si mai ieftine, AC a ramas acleasi sport al celor extrem de bogati. De data acxeasta insa nu a celor nascuti in privilegiu ci al corporatiilor de unde si tranzitia de la “binefacatori” la investitori si copierea sablonului sporturilor profesioniste aducatoare de profit. De mentionat ca tehnologia a jucat rolul principal de fiecare data cind trofeul a trecut in miinile unui alt club. Avansul de 3 ani al BMW Oracle in designul de wingsail defineste conditiile de faiplay in AC34.PS S-a uitat careva azi la conferinta de presa cu noile reguli la AC?
Cit despre monococi in AC, sint la fel de defuncte ca insasi schoonerul care a dat numele trofeului. Si este normal. Isi poate imagina cineva ca la Wimbledon vor fi reinstaurate rachetele de lemn (cu toata dragostea pentru traditie a Englezilor)?PPS Si parca asa ceva s-a mai vazut acum vreo suta de ani!
... Avansul de 3 ani al BMW Oracle in designul de wingsail defineste conditiile de faiplay in AC34.
De acord. Mult mai aproape de fairplay decit in cursa precedenta. Totusi, intrebarea jurnalistului din Valencia putin dupa 01:04:32 si raspunsul aiurit al lui Russell ma fac sa cred ca pastreaza banditii de pe-aici citiva asi in mineca. Mai vedem pina in 2013.Va fi one-class si toate "barcile" vor fi construite de o singura firma din Noua Zeelanda. Deci nu va mai fi un concurs de tehnologii ci doar de indemanare. Ca era cam nevoie!
uite o lectura interesanta, din pacate in engleza, despre "The Deed of Gift" si regulamentul original. este clara ideea, nava trebuie sa fie conceputa si construita de Tara (nu natiunea) care doreste titlul si trebuie sa navige pina la locul competitiei. dar cum banii n-au miroos, se pare ca totul a deviat pentru "binele comun" ...Va fi one-class si toate "barcile" vor fi construite de o singura firma din Noua Zeelanda. Deci nu va mai fi un concurs de tehnologii ci doar de indemanare. Ca era cam nevoie!
De acord. Mult mai aproape de fairplay decit in cursa precedenta. Totusi, intrebarea jurnalistului din Valencia putin dupa 01:04:32 si raspunsul aiurit al lui Russell ma fac sa cred ca pastreaza banditii de pe-aici citiva asi in mineca. Mai vedem pina in 2013.
uite o lectura interesanta, din pacate in engleza, despre "The Deed of Gift" si regulamentul original. este clara ideea, nava trebuie sa fie conceputa si construita de Tara (nu natiunea) care doreste titlul si trebuie sa navige pina la locul competitiei. dar cum banii n-au miroos, se pare ca totul a deviat pentru "binele comun" ...
o fi bine, o fi rau ... habar n-am si nici nu-mi pasa...[/url]