Sport

"S-au încheiat Jocurile Olimpice Paris2024 pentru mine. Am terminat pe locul 23/43 la general. M-am gândit la fiecare punct pierdut la o baliză sau aproape de sosire, puncte ce puteau fi evitate... Sunt lucrurile mărunte care îmi amintesc cât de mult contează fiecare punct.
Am avut momente bune în această competiție, unde mi-am putut arăta viteza și potențialul, deși rămân cu un gust amar... voiam să arăt și mai mult. Obiectivul meu era să fiu în prima jumătate, și am fost foarte aproape (dar greșelile mele s-au adunat încet), așa că la prima mea Olimpiadă am terminat pe locul 23 din 43.
Totuși sunt mândră de mine și de progresul făcut în ultimul an, simt că m-am bunătațit enorm și că ăsta e doar începutul! Cartea lui Ebru abia acum se scrie!
Mulțumesc pentru toate mesajele de susținere și îmi cer scuze că nu am răspuns în timpul Jocurilor. Acum am revenit! Mulțumiri speciale lui Kiley și Tarkan pentru ajutorul lor în a vă ține la curent în timpul Jocurilor, astfel încât să mă pot concentra"


paris2024.sailing.omegatiming.com

Sailing

Help sailors analyze performance and optimize strategy • Bring fans closer to the action • Provide the media with information and insights to deliver a greater informed commentary
paris2024.sailing.omegatiming.com

paris2024.sailing.omegatiming.com

Sailing

Help sailors analyze performance and optimize strategy • Bring fans closer to the action • Provide the media with information and insights to deliver a greater informed commentary
paris2024.sailing.omegatiming.com

paris2024.sailing.omegatiming.com

Sailing

Help sailors analyze performance and optimize strategy • Bring fans closer to the action • Provide the media with information and insights to deliver a greater informed commentary
paris2024.sailing.omegatiming.com

paris2024.sailing.omegatiming.com

Sailing

Help sailors analyze performance and optimize strategy • Bring fans closer to the action • Provide the media with information and insights to deliver a greater informed commentary
paris2024.sailing.omegatiming.com

paris2024.sailing.omegatiming.com

Sailing

Help sailors analyze performance and optimize strategy • Bring fans closer to the action • Provide the media with information and insights to deliver a greater informed commentary
paris2024.sailing.omegatiming.com

paris2024.sailing.omegatiming.com

Sailing

Help sailors analyze performance and optimize strategy • Bring fans closer to the action • Provide the media with information and insights to deliver a greater informed commentary
paris2024.sailing.omegatiming.com
paris2024.sailing.omegatiming.com

Sailing

Help sailors analyze performance and optimize strategy • Bring fans closer to the action • Provide the media with information and insights to deliver a greater informed commentary
paris2024.sailing.omegatiming.com

paris2024.sailing.omegatiming.com

Sailing

Help sailors analyze performance and optimize strategy • Bring fans closer to the action • Provide the media with information and insights to deliver a greater informed commentary
paris2024.sailing.omegatiming.com

paris2024.sailing.omegatiming.com

Sailing

Help sailors analyze performance and optimize strategy • Bring fans closer to the action • Provide the media with information and insights to deliver a greater informed commentary
paris2024.sailing.omegatiming.com
 

Atașamente

Drumul spre Jocurile Olimpice: eforturi, participare, clasare

"Locul 23, când cunoști întreaga poveste din spate, este cu adevărat impresionant. Ebru Bolat a reușit această performanță în fața unor sportive din țări cu o tradiție îndelungată în sailing, precum Spania și Germania, țări care dispun de bugete incomparabile, incomensurabile pentru campania olimpică. Aceste sportive nu au ratat niciun antrenament și niciun concurs din cauza lipsei de fonduri, ceea ce face ca locul 23 obținut de Ebru să fie incredibil. Grecia, de exemplu, țară cu imensă deschidere la mare și multă tradiție în yachting nu a reușit să se califice o sportivă la ILCA6. Nivelul la ILCA6 este extrem de ridicat.
Gândește-te și la faptul că Ebru a concurat fără un meteorolog în echipă, pe când sportivele din alte țări beneficiază de această resursă importantă pentru a intra în cursă cu un plan deja stabilit, știind exact cum se va schimba vântul pe parcursul zilei. Ebru, în schimb, a trebuit să se adapteze, să facă cu antrenorul planul pe loc, lucru ce necesită o stăpânire a tehnicii și a strategiilor la nivel înalt, să ai capacitatea de a anticipa rotirile de vânt.
În plus, antrenoarea ei de condiție fizică ( fostă medaliată cu aur la Beijing), supra-specializată pe antrenarea pe uscat a grupelor de mușchi necesare pentru ILCA6 , i-a oferit antrenamentele fizice și de anduranță doar online, pentru că Ebru nu și-a permis financiar să o aibă alături fizic. Ebru a trebuit să economisească resursele financiare pentru a se putea antrena pe apă cu antrenorul specific de sailing.
Ebru a participat la prima ei ediție a Jocurilor Olimpice la doar 24 de ani, în timp ce sportivele care au urcat pe podium au 36, 33, respectiv 29 de ani și o experiență olimpică semnificativă. Să nu uităm că Ebru are o constituție fizică ce o avantajează pe vânt tare, însă la Marsilia, cu excepția unei singure zile, vântul a fost slab sau inexistent. Cu toate acestea, a reușit să depășească sportive mai ușoare și mai bine adaptate acestor condiții meteo.
Și, poate cel mai important, Ebru, ca sportiv, nu doar că s-a antrenat intens, dar a trebuit să se preocupe și de cum să găsească fondurile necesare pentru a participa la antrenamente și concursuri, o povară pe care multe dintre adversarele sale nu o au. Cu toate acestea, pasiunea, ambiția, dârzenia și determinarea ei au compensat lipsa de resurse.
Pentru toate aceste motive, locul 23 este mai mult decât un rezultat - este dovada că, atunci când crezi în visul tău și faci tot ce ține de tine pentru a-l împlini, poți atinge performanțe incredibile. Visul ei continuă cu Los Angeles 2028."

Gissele Bolat
 

"Timpul primului semnal de avertizare în zilele de cursă va fi ora 1300, (ora Qingdaoului)

Programul poate fi schimbat pentru a se naviga mai mult de 2 curse pe zi, atunci când se află în întârziere. Cu toate acestea, nu vor fi efectuate mai mult de 3 curse pe zi. În fiecare zi, cursele succesive vor începe de îndată ce este practic posibil după terminarea cursei anterioare.
În ultima zi a campionatului, nu va fi făcut niciun semnal de avertizare după ora 1600."

12 Mai 2 curse consecutive, (Seria de calificare)

13 Mai 2 curse consecutive, (Seria de calificare)

14 Mai 2 curse consecutive, (Seria de calificare)

15 Mai 2 curse consecutive, (Seria de calificare/Finală, dacă au fost desfășurate 4 curse)

16 Mai 2 curse consecutive, (Seria de calificare/Finală)

17 Mai 2 curse consecutive, (Seria de calificare/Finală) 1600 Ultimul semnal de avertizare posibil

Ceremonia de decernare a premiilor ora 1830
 
Ultima editare:
Ziua 1

"Prima încercare de start a Flotei Albastre la 15:03 a avut, de asemenea, ca rezultat o rechemare generală. La 15:10, o a doua încercare a fost amânată din cauza balizei de pe partea vântului care era ușor deplasată. În cele din urmă, la 15:25, grupul a reușit să finalizeze cu succes primul start al seriei.În total, în ambele flote, au fost încercate șase secvențe de start. Numai o cursă a fost finalizată până la prima tură înainte ca vântul să scadă și cursele să fie abandonate."


Mâine se reia seria 1 de curse.

"Marți, 13 Mai, sunt planificate 3 (trei) curse consecutive (seria de calificare). Semnalul de avertizare inițial pe 13 Mai va fi la ora 1200."

 

Atașamente

  • Ziua 1.jpg
    Ziua 1.jpg
    242.8 KB · Vizualizări: 1
Ultima editare:
Ziua 2


Cursele amanate




4.6 Races will not be started in less than an average of 5 knots of wind established over the entire course area. This limit may be higher if there is strong current in the racing area.

4.7 Races will not be started in more than an average of 25 knots. For ILCA 4 Youth and ILCA Masters fleets this upper limit may be less and the decision will be made by the ICR after considering the safety and fairness for all competitors.

4.6 Cursele nu vor fi pornite într-o medie mai mică de 5 noduri de vânt stabilită pe întreaga zonă a cursei. Această limită poate fi mai mare dacă există un curent puternic în zona de competiție.
4.7 Cursele nu vor fi pornite într-o medie mai mare de 25 noduri. Pentru flotele ILCA 4 Tineret și ILCA Masters, această limită superioară poate fi mai mică, iar decizia va fi luată de ICR, după ce se va analiza siguranța și echitatea pentru toți concurenții.



?

Vant S 14kn@1200 hrs

Valuri 0.7m

Maree înaltă

 

Atașamente

  • May 13th, 2025 but wind on windy in Qingdao.jpg
    May 13th, 2025 but wind on windy in Qingdao.jpg
    144.2 KB · Vizualizări: 1
Ultima editare:
(y)

8.1 From Wednesday, 14 of May until the end of the event on Saturday, 17 of May, 3 (three) races back-to-back are scheduled.
8.2 The time of the first warning signal is scheduled for 1200 each day.

8.1 De Miercuri, 14 Mai până la sfârșitul evenimentului Sâmbătă, 17 Mai, sunt programate 3 (trei) curse consecutiv.
8.2 Timpul primului semnal de avertizare este programat pentru ora 12:00 în fiecare zi.



Allez Ebru, ciocolata si cafea pe saturate, super-energia sa fie cu tine!
 
Ultima editare:

Back
Sus