Urmărește clipul video de mai jos pentru a vedea cum să instalezi siteul nostru ca o aplicație web pe pagina ta principală.
Notă: This feature may not be available in some browsers.
Pai e clar ca Oman s-a dus la vant, pe cand restul se cam duc intr-o zona fara vant, acum depinde de informatiile despre fronturile atmosferice.
Care aveti vreo explicatie la voltele bruste pe cap de NW incepute azi la amiaza de vreo 5 barci de toate clasele, prima fiind Oman, sora geamana a lui Sodebo? Harta aici!
Hai cu meteorologii, routerii amatori & regatistii profesionisti, acum sa va vedem!
Este un "high pressure" intre 42-47 lat. N , 35 long. V care se va misca spre coasta Peninsulei Iberice in urmatoarele zile. Se pare ca Oman intentioneaza sa evite acelst "high" si lipsa de vint asociata cu el ocolind pe la N. Prognoza extinsa ii ofera vinturi mai puternice decit celor care ocolesc pe la sud iar spre sfirsitul saptaminii alte doua fronturi cu presiune scazuta vor veni din Vest. Se pare ca a ales o ruta mai lunga si cu vint mai puternic si de travers. Si de fapt nu cred ca avea alte optiuni si ca se va folosi de primul dintre fronturi si va pune cap SV.Care aveti vreo explicatie la voltele bruste pe cap de NW incepute azi la amiaza de vreo 5 barci de toate clasele, prima fiind Oman, sora geamana a lui Sodebo? Harta aici!
Hai cu meteorologii, routerii amatori & regatistii profesionisti, acum sa va vedem!
Rutajul pt primii patru cu griburile de dimineata.
Si prima victima, ce pacat, avea asa o poveste frumoasa in spatele aventurii lui!
Ce sa fie de vina? Ospatzu' din Saint-Malo?
Asteptam cu interes si comentariile tale referitor la strategie.Rutajul pt primii patru cu griburile de dimineata.
Asteptam cu interes si comentariile tale referitor la strategie.
Asta-i raspuns de castigator de regate internationale? Tactica, strategia de cursa, ceva?
Groupama rulez !
Excelenta analiza Romeo. Poate ne spui si cu ce software ai dat in ei. Nu de alta dar pote invatam si noi marinarii de fotoliu din tainele regattelor offshore.Mi-a luat cateva ore bune sa ma dumiresc cat de cat, am studiat din toate sursele si am dat in ei cu tot ce aveam software sa ma luminez.....
Cei care au ales sudul vor avea vint de pupa pe toata durata cursei iar dupa polara pe care ai postat-o se pare ca nu este aliura cea mai favorabila pentru acesta ambarcatiunie. Si cei de pe culoarul nordic vor avea de-a face cu aceata aliura cind vor lua culoarul S-SV dar cu intensitati mai mari ale vintului.N-as paria inca pe barca cu bicicleta.
Ariile cu vantul mai tare vor fi in nord dar cele 150 mile pe care le-a luat azi avantaj Cammas ar putea fi decisive.
Cei care au ales sudul vor avea vint de pupa pe toata durata cursei iar dupa polara pe care ai postat-o se pare ca nu este aliura cea mai favorabila pentru acesta ambarcatiunie. Si cei de pe culoarul nordic vor avea de-a face cu aceata aliura cind vor lua culoarul S-SV dar cu intensitati mai mari ale vintului.
Te inseli e_petrolist in ceea ce priveste citirea polarei, cel mai bun vant e de prin 85 pana pe la 165, asa ca.....
Excelenta analiza Romeo. Poate ne spui si cu ce software ai dat in ei. Nu de alta dar pote invatam si noi marinarii de fotoliu din tainele regattelor offshore.