trimm elctric-hidraulic

Stie cineva daca se poate adapta sau manufactura un trimm pe un outboard care nu este dotat din fabrica cu asa ceva? Nu de alta dar este al naibii de greu sa ridici 80kg de motor de cateva ori pe zi doar ca sa-l cureti de balarii si plase de pescuit.


PS-daca poate un moderator sa faca cinste cu un ,,e" ca eu l-am sarit din taste.Multumesc.
 
Ultima editare:
Am vazut si eu CMC-ul.Scump pentru un motorul meu .Am cautat si din dezmembrari pe e-bay dar sub 300 $ +transport ,taxe etc nu se poate scoate.Pana la urma singura solutie ramane,,conditia fizica".Multumesc mult.
 
eu pe o honda de 40 cp mi am adaptat unul de tohatsu tot de 40 , in principiu merge adaptat de la unul la altul la puteri cat de cat egale , am avut unul manual pe gaz , mai e pe probarca parca
 
da , mai e la vanzare si aici , e un piston pe gaz , are o parghie robinet de zavorare , pe deschis usureaza ridicarea motorului, (deschizi ,ridici si inchizi in pozitia ce o doresti),daca motorul este ridicat inchis in momentul cand deschizi cade usor motorul pana in pozitia aleasa pe menghina ,daca pleci in forta la o anumita presiune da drumul la motor si l coboara pe menghina (deci nu trebuie sa te mai intorci in spate sa dezavorasti pt a cobora motorul pt mars), daca dai in obstacol are siguranta si ti sare motorul in sus sa nu rupi cizma
 

Back
Sus