Majoritatea bărcilor paticipante au reuşit să scape din Zona de Convergenţă Ecuatorială şi au trecut în Emisfera Sudică.
Green Dragon deţine un mic avantaj, cu puţin înainte de check-pointul din vecinătatea arhipelagului Fernando de Noronha.
În clasamentul general, Green Dragon este pe locul 5, primele poziţii fiind ocupate de Telefonica Blue, Telefonica Black, Puma şi Ericsson 4.
Extrem de interesant traseul actualei curse (fostă Whitbread), care face escală în India, traversează strâmtoarea Malacca, opreşte în China, trece prin Micronezia, Melanezia, apoi revine la traseul cunoscut al cursei, prin sudul Pacificului, de-a lungul Roaring Forties.
Etapa Qingdao (China) - Rio de Janeiro (Brazilia), care dublează Capul Horn, este cea mai lungă şi mai spectaculoasă.
Se poate spune astfel că actuala cursă Volvo are toate ingredientele pentru a intra în istorie drept cea mai aventuroasă dintre toate ediţiile.
Green Dragon deţine un mic avantaj, cu puţin înainte de check-pointul din vecinătatea arhipelagului Fernando de Noronha.
În clasamentul general, Green Dragon este pe locul 5, primele poziţii fiind ocupate de Telefonica Blue, Telefonica Black, Puma şi Ericsson 4.
Extrem de interesant traseul actualei curse (fostă Whitbread), care face escală în India, traversează strâmtoarea Malacca, opreşte în China, trece prin Micronezia, Melanezia, apoi revine la traseul cunoscut al cursei, prin sudul Pacificului, de-a lungul Roaring Forties.
Etapa Qingdao (China) - Rio de Janeiro (Brazilia), care dublează Capul Horn, este cea mai lungă şi mai spectaculoasă.
Se poate spune astfel că actuala cursă Volvo are toate ingredientele pentru a intra în istorie drept cea mai aventuroasă dintre toate ediţiile.