desi e deja consumata achizitia, adaug o precizare, deoarece mai sus se face referire la lingimea "cizmei" la yamaha 15/20 cai 4t. Ambele sunt pentru oglinda de 15 respectiv 20 inchi, insa dinstanta efectiva intre placa antiventilatie si suprafata orizontala a menghinei de prindere este de aprox 17 inch in varianta scurta respectiv 22 inch pt varianta lunga. Exista si varianta xl, pentru oglinda de 22 inch. Cf specificatii, la yamaha 15/20 cocosat, S= 16,7 in iar L = 21,5 in tucmai pentru ca la montaj placa antiventilatie sa fie la aprox 1 inch sub chila. La fel e si la honda bf 15/20, Razvan poate confirma ca proaspat detinator.
Strict dpdv al conceptiei motoarelor, honda seria bf 15/20 e lansata inaintea gamei yamaha. La echipare si lungime cizma identice, diferenta de greutate e totusi nesemnificativa (aprox 10%) , 46,5 kg la bf20 fara nimic electric respectiv 51,5 la yamaha f20. Tot la fel de "portabile" sunt amandoua. In mers dar si la ralanti honda e mai silentioasa, dar....nu e ca si cum asculti linistea
))
Revenind la oile mele, caut de 3 luni ca un disperat un yamaha 25 cai 2t, modelul 2 cilindri 2 carburi, cat mai nou. Nu am vazut nici unul de vanzare in ro mai nou de 2000, platesc si comision "de recomandare" daca e cazul.
@ razvan - nu ar trebui sa sara de 5,5 -6 l/ora la blana, deci probabil sub 5 acum, cat mergi mai linistit cu el.