de ce nu din China ? intrebare naiva

Facem importuri din China incepand cu 2006 iar, din anul 2011 oferim si servicii:
a. sourcing (identificare de furnizori, verificarea acestora, negocierea de termini contractuali si respectiv, semnarea contractelor);
b. monitorizarea calitatii pe parcursul productiei;
c. verificare finala a marfii;
d. consultant servicii de transport si logistica;
e. pregatirea documenteleor de vama;
f. asistenta in formalitatile vamale.
Suntem prezenti DIRECT in China prin reprezentantii angajati ai societatii noastre de 5 ani, ceea ce asigura intelegerea modului de gandire si operare a partenerilor chinezi. Acest lucru ne confera o serie de avantaje printre care:
Personal competent european care conlucreaza cu personalul local;
Personalul european intelege cerintele clientilor romani.

www.citapro.com
Contact:
mirceadhanu@gmail.com
0753305288

Atunci să apelăm la punctul a) din advertising-ul de mai sus :) :
Identificați vă rog fabricanți de veliere din China, acest domeniu este dorit și încă nesondat de noi.
Cu siguranță veți avea clienți.
De exemplu eu am văzut o replică a unui MacGregor 26, făcută de chinezi.
 
Salut Florio,
Nu stiu de ce, dar am asa un feeling ca oamenii ofera serviciile respective contra cost.
Poate ca e numai o senzatie....
Toate cele bune!
 
Salut Florio,
Nu stiu de ce, dar am asa un feeling ca oamenii ofera serviciile respective contra cost.
Poate ca e numai o senzatie....
Toate cele bune!

Firește, contra cost. Dacă ele, costurile, sunt eficiente în demersul achiziției unei bărci, nu este nici o problemă.
Site-urile chinezești nu prea dau preț de achiziție la velierele mari (10-12m), ca să ne putem face o opinie: merită sau nu.

http://htyacht.en.made-in-china.com...t-Cruising-Yacht-Hangtong-Factory-Direct.html

http://htyacht.en.made-in-china.com...g-Yacht-Sailboat-Hangtong-Factory-Direct.html

Mai mult de atât, la descriere trec și niște bazaconii: ”HangTong Yacht is a famous yacht brand in China, focusing in small boats (50 inches and below) design and production”.
Nu cred că au habar ce înseamnă 50 inch :)
 
Nu cred că au habar ce înseamnă 50 inch :)
La unele chestii inseamna mult, enorm, gigant, cosmarul chinezoaicelor !
(50 inch = 1270 mm sau "un metru si un pic :) )
_________
La o adica s-ar putea sa fii confundat traducatorul inch-ul (25.4 mm) cu piciorul (304.8 mm).
In cazul din urma o barca de 50 picioare ar fi cca. 15.25 metri... o dimensiune respectabila si care implica pe langa pret si costuri pe masura.
 
Ultima editare:
La unele chestii inseamna mult, enorm, gigant, cosmarul chinezoaicelor !
(50 inch = 1270 mm sau "un metru si un pic :) )
_________
La o adica s-ar putea sa fii confundat traducatorul inch-ul (25.4 mm) cu piciorul (304.8 mm).
In cazul din urma o barca de 50 picioare ar fi cca. 15.25 metri... o dimensiune respectabila si care implica pe langa pret si costuri pe masura.

:D E o eroare, dar nici nu pot aprecia dimensiunea, ca să o ajustez pentru a înțelege.
” focusing in small boats (50 inches and below)”
-În bărci de 50 inch (1,27m) e greu de crezut că navighează cineva :)
-Pe de altă parte dacă ar fi vorba de picioare, 50 de picioare nu se încadrează deloc la ”small boats”.
Înclin să cred că ori cel plătit pentru reclamă e total dezinteresat de ce face, ori firma respectivă e ceva inexistent, care a pus o reclamă la agățarea clientului habarnist.
 
Mă uitasem şi eu pe site-ul respectiv. Într-adevăr proiectantul neozeelandez are link către ei.
Este clar o eroare de unitate de măsură, deoarece să spui că execuţi ambarcaţiuni mici, de 15 metri sau mai puţin, are sens (desi pt chinezoaice s-ar putea sa fie gigantic!)
Însă m-aş gândi de două ori înainte de a comanda ceva de la un şantier care confundă ft cu inch. Nu de alta dar pun pariu că şi planurile sunt tot în engleză... iar Lloyd's nu cred că i-a călcat vreodată.
 
Ma bate si pe mine gandul sa-mi cumpar un caiac din CN, dar experienta descrisa de Feugen m-a cam dezumflat. Ce nu imi este f.clar: formalitatile (mai laes cu vama) au fost atat de complicate/costisitoare din cauza ca a facut import de multe caiace - cu evidenta intentie de a revinde?
Daca cumpar numai 1 buc. (si aranjez transport cu Posta Romana) ar putea fi mai simplu?
Ce alte taxe credeti ca ar mai fi in afara de TVA si taxa vamala normala (de 5-8%)? Sau aveti idee de unde as putea afla toate detaiile astea - de la Vama? Posta Romana?
 
in sfarsit propprietar de ambarcatiune

Nu stiu ce ofera piata din Republica Moldova dar ai putea intalni:
NERIS (Ucraina) http://www.neris.ua
FMK (Rusia) http://fmkboat.ru/ENG/prod/bayda.html
TRITON (Rusia) http://triton-ltd.ru
Asta pe langa Tamien 3 care se produce din anii 80. Preturile sunt mici comparativ cu preturile occidentale pentru aceleasi produse, dar nu sunt pe gratis. In plus trebuie sa rezolvi problema importului personal, adica vama si tva. Un Neris de 2 persoane nou costa intre 2900 si 3600 RON, pret pe site-ul firmei (dupa tip si dotare).
Poate merita sa te uiti dupa ceva second, si aici si in Moldova.

Multumesc pentru recomandari
Pana la urma am ramas la clasicul Taimen, scheletul doar din aluminiu si otel, fara lemn sau plastic imi inspira mai multa incredere. Si stiu din proprie experienta ca este foarte stabil si incapator.
Dupa ce am reusit sa imi fac prieteni in Moldova si Ukraina si am mai capatat ceva experienta pe diverse caiace inchiriate sau imprumutate, am achizitionat in sfarsit, un Taimen 2 . Mi l-a cumparat un amic din Cernauti si adus pana la Suceava , pentru doar 400 de euro. .
Scheletul clasic de aluminiu, bine pastrat, si invelisul nou, nefolosit, din PVC.
Asamblarea scheletului, floare la ureche. Introducerea lui in invelis pentru prima data a fost un test de rezistenta. Impreuna cu un prieten am tras de el si topait in jurul lui timp de mai bine de 2 ore, am ales o zi cu 23 de grade la umbra si am lucrat in plin soare caci stiam ca PVC - ul este mai rigid la rece. Am facut besici pe degete de cat am tras de el, in cele din urma am reusit.
Inca nu l-am demontat, sper sa se mai intinda. In Ukraina sunt mai multe firme de apartament care cos invelisuri),pentru miile de Taimen aflate in circulatie, si inca nu sunt convins ca folosesc cele mai bune materiale sau dimensiunile exacte.
Sper sa il pun pe apa in cursul acestei saptamani.
 

Back
Sus