Urmărește clipul video de mai jos pentru a vedea cum să instalezi siteul nostru ca o aplicație web pe pagina ta principală.
Notă: This feature may not be available in some browsers.
Eu primul caiac (wood duck 12) l-am carat direct pe barele transversale imbracate in tub de spuma pentru izolat tevile iar Petrelul care e de 17 l-am dus in Grecia pe un suport de la Thule care parerea mea isi merita toti banii.Si sta bine?
Intreb pentru ca la mine la masina distanta intre bare este de 80cm si mi se pare putin pentru un canoe de 3.6 m.
Eu primul caiac (wood duck 12) l-am carat direct pe barele transversale imbracate in tub de spuma pentru izolat tevile iar Petrelul care e de 17 l-am dus in Grecia pe un suport de la Thule care parerea mea isi merita toti banii.
portbagajl
Salut. Barcile cu funduri plate sunt predispuse sa se rastoare pe valuri mari, iar pe valuri medii se inclina deranjant (se poate termina cu rasturnare daca barcagiul nu este foarte mobil in solduri ). Modelul de mai sus e perfect strict pe vreme frumoasa fara valuri sau cu valuri mici. Adica pe lac pe langa mal. As vrea sa zic "exclus plimbat pe Dunare" dar poate ma insel.
E buna si la moda sarma de cupru, dar eu am folosit sarma neagra de otel de 0,75 sau 1mm grosime, dintr-aia care folosesc fierar-betonistii in constructii si a mers brici ! Moale sa fie.
Alta curiozitate: am vazut ca sarmele, majoritatea dintre voi le-ati lasat acolo, in kit. E asa bine sa ramana acolo? Nu se pot scoate? Cand se mai torsioneaza barcajul de la incarcare si valuri, capetele alea nu creeaza probleme, nu se misca p-acolo prin placaj?
Suna bine treaba cu sarma aia neagra . . . am un cablu de sufa facut din sarmulitze de 0.4mm, ar fi o idee sa desfac din el.
Cablu de sufa nu e bun fiindca e otelos. Tie iti trebuie sarma moale. Cuprul e ideal.
Faza este ca deja a inceput sa-mi zburde mintea la viitoarea barca pe care o voi face, daca asta va iesi bine si isi va face treaba cum trebuie.
Oare o fi semn bun ?